Ik ben wakker, jij ook?

07-09-2017 04:14 387 berichten
Blijkbaar kan ik niet slapen, net als jij, anders zou je dit nu niet lezen. :sheep:

Soms best saai om wakker te zijn, er is rond dit uur van de nacht zo weinig te doen op dit forum. :|

Daarom: zeg je zegje, doe je duit maar in het zakje en schroom niet om zomaar wat te typen, want het is al laat, wat maakt het eigenlijk ook uit?

Het hoeft helemaal nergens over te gaan en het mag best slaapverwekkend zijn. :D
Alle reacties Link kopieren
en nu ben ik wakker...
Alle reacties Link kopieren
ik ook
Murzeltje schreef:
07-09-2017 23:29
en nu ben ik wakker...
Nu al?
Hopelijk slaap je al weer.
Of heb je nachtdienst of zoiets?
Ginerva schreef:
08-09-2017 00:10
ik ook
En jij ook. :zzz:
Ik heb best goed geslapen, maar nog net moet lang genoeg.
En het is nog een beetje vroeg.

4.34 ...ik vond dit echt zo'n tijdstip om mij nog eens lekker om te draaien...

Maar eigenlijk is het de laatste tijd zo dat ik dan bijna standaard wakker ben... :yawnee:
Ik ben maar even naar beneden gegaan om wat te eten want ik was erg hongerig.
Een vervroegd ontbijt van Griekse yoghurt met honing en amandelen.

Ik vind dat het al koud wordt, dat je kunt merken dat de zomer voorbij is, helaas.
Dus ik heb maar even een dekentje omgeslagen, want ik vind het nog te vroeg om de verwarming aan te zetten.

Ik probeer niet te reageren op het topic: wat doe jij met collectanten, omdat ik op dit uur van de nacht nogal veel moeite heb om serieus te zijn: ik heb dan de neiging om te zeggen dat ik ze meestal opsluit in de kelder of zoiets..
Maar de waarheid is dat ik nooit collectanten aan de deur krijg.
In al die jaren dat ik hier woon is dat misschien 2 keer gebeurd, maar zelfs daar ben ik nu niet zeker van.

Wel een keertje 2 jehova's getuigen aan de deur gehad.
Het was prachtig weer die dag en ze droegen blauwe pakken.
We stonden al minuten te kletsen bij de deur voordat ik mij besefte dat het jehova's getuigen waren, ze vertelden dat niet direct, maar stelden mij een filosofische vraag.
Het kwam erop neer dat zij werkelijk geloofden dat deze aarde niet ouder is dan 6000 jaar.
Die avond daarvoor had ik toevallig net een debat gevolgd op tv over godsdienst en ik had toch niets te doen, dus ik ben mijn skills gaan oefenen op hen.
Best leuk voor een keertje, ik heb bijna een uur met hen gepraat en bracht alle argumenten naar voren die ook de hoogleraren filosofie hadden gebruikt die avond daarvoor...maar toch niet voor herhaling vatbaar.

De volgende keer sluit ik ze op in mijn kelder. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ook hier door zwangerschap wakker.. stomme misselijkheid!

Ik lig beetje te dralen en naar ademhaling vriend te luisteren. Hoop dat ik zo ook nog even in slaap val, maar dan word ik altijd zo moe wakker.
Nu eerst maar even eten..
Een baksteen is nooit alleen
Ananee schreef:
08-09-2017 05:12
Ook hier door zwangerschap wakker.. stomme misselijkheid!

Ik lig beetje te dralen en naar ademhaling vriend te luisteren. Hoop dat ik zo ook nog even in slaap val, maar dan word ik altijd zo moe wakker.
Nu eerst maar even eten..
Hahaha, jij ook al zo'n trek dus?
Smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nee totaaaaal geen trek! Maar het helpt tegen de ergste misselijkheid. Ben pas 10 weken dus zit nog in die fase.
Eierkoeken en rijstwafels op nachtkastje en eten zodra de wekker gaat :sick: als ik dat niet doe is het gegarandeerd een half uur kokhalzend door huis lopen.
De eerste halve koek zit er in en gezien de tijd ga ik denk maar netflix aanzetten. En hopelijk niet in slaap vallen! Hoe doe jij dat verder?
Een baksteen is nooit alleen
Aan dat topic over levensbeeindiging begin ik maar helemaal niet.
Er is niet echt een zinnig woord over te zeggen volgens mij.
Natuurlijk gun ik iedereen een aangenaam leven, mocht dat niet lukken dan gun ik diegenen een zachte dood.
Maar daar zitten erg veel haken en ogen aan.
Ik heb eens een radioprogramma geluisterd onderweg in de auto, jaren geleden, wat daarover ging.
Ze spraken in dat programma over ...sedatie.
Het is van die echte piekermaterie die ja wakker houdt midden in de nacht,,,
En waar je nooit helemaal 100 procent uit zult komen.

Ik ben juist bezig met het maken van nieuw leven en op dit moment staat het einde juist wat verder van mij af.

Ook in dat topic durf ik dus niet te reageren.
Alle reacties Link kopieren
II ben ook al drie kwartier wakker. Zwanger zijn zorgt voor een raar slaapritme en vaak plassen. Daarna slaap ik echter moeilijk weer in. En ik wilde vroeg opstaan vandaag omdat ik nog veel voor werk te doen heb. Maar nu al mijn bed uitgaan wordt het ook niet.... Bleh, geen zin om weer te gaan slapen maar ook niet om op te staan.
Ananee schreef:
08-09-2017 05:22
Hahaha nee totaaaaal geen trek! Maar het helpt tegen de ergste misselijkheid. Ben pas 10 weken dus zit nog in die fase.
Eierkoeken en rijstwafels op nachtkastje en eten zodra de wekker gaat :sick: als ik dat niet doe is het gegarandeerd een half uur kokhalzend door huis lopen.
De eerste halve koek zit er in en gezien de tijd ga ik denk maar netflix aanzetten. En hopelijk niet in slaap vallen! Hoe doe jij dat verder?
Als ik niets eet dan kan ik helaas niet meer slapen ben ik achter gekomen,
ik zit nu op twintig weken.
En ik heb tijd om uit te slapen, een echte luxe!
Ik hoop wel dat er klanten bellen vandaag, maar die bellen niet voor 10 uur, dus ik kan nog even terug.
Helaas bellen er de laatste dagen even bijna geen klanten :|
Van de andere kant is dat niet zo erg, omdat ik eigenlijk best moe ben, maar het moet ook weer niet te lang duren.

Dus ik ga dadelijk gewoon weer terug naar bed en probeer om nog wat te slapen, gisteren is dat gelukt.
Misselijk ben ik gelukkig niet meer, ik ben niet heel erg mosselijk geweest overigens.
Wel heb ik heel veel heftige dromen 'snachts...en de laatste dagen last van pijn in mijn voeten.

Moet jij al vroeg naar je werk?
Foodb schreef:
08-09-2017 05:26
II ben ook al drie kwartier wakker. Zwanger zijn zorgt voor een raar slaapritme en vaak plassen. Daarna slaap ik echter moeilijk weer in. En ik wilde vroeg opstaan vandaag omdat ik nog veel voor werk te doen heb. Maar nu al mijn bed uitgaan wordt het ook niet.... Bleh, geen zin om weer te gaan slapen maar ook niet om op te staan.
Jij ook al zwanger!
Ja vervelend is dat 'snachts wakker zijn en toch ook nog niet uitgerust.
Vaak plassen moet ik ook...
Ik moest sowieso al meestal twee keer plassen per nacht , ook voor de zwangerschap, maar nu is het ongeveer elke 2 uur raak.

Hoe ver bij jij in de zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij komt de misselijkheid pas nadat ik uit bed kom opzetten btw. Paar dagen terug had ik ook erg last van maagzuur maar nu ik slaap op vier kussens is get beter.
Ik hoop dat jullie lekker aan het netflixen of weer aan het slapen zijn.

Ik voel de kleine bewegen in mijn buik, die is dus ook wakker!

Maar zo meteen nog maar even proberen om weer wat te gaan slapen dan maar.
Anders ben ik de hele dag niet fit.

Voor iedereen die toevallig net wakker is en zo: goeimorgen! :cheer2:
Foodb schreef:
08-09-2017 05:42
Bij mij komt de misselijkheid pas nadat ik uit bed kom opzetten btw. Paar dagen terug had ik ook erg last van maagzuur maar nu ik slaap op vier kussens is get beter.
Ik slaap ook beter met veel kussens inderdaad.

Heb je ook zo'n lang, krom voedingskussen?
Ik heb er laatst eentje gekocht bij de HEMA voor 40 euro inclusief hoes, echt superfijn!
Ach, verliefd op een Amerikaanse jongen, best aandoenlijk.
Ook daar kan ik beter niet op reageren volgens mij.
Zou ik hooguit iets kunnen typen als: "het gaat vast weer snel over", ik vraag me af of dat dat zo behulpzaam is?
Het staat te ver van me af misschien.

Ik ben heel lang geleden eens soort van verliefd geweest op een Engelse jongen tijdens een vakantie in Italie.
Ook niet mee gezoend.
Hij was trouwens al 19 jaar oud en ik nog maar 15.
Gelukkig ging het snel weer over.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna 11 weken zwanger van een tweeling, geestelijk ben ik nog niet klaar voor een voedingskussen ;-D vind ik. Ik heb nog niks babygerelateerds durven kopen, behalve een ruimere auto. De volgorde is misschien wat bijzonder...
Alle reacties Link kopieren
En ook ideaal voor na je zwangerschap, ik gebruik het om de fles te geven op bed (laat mn arm er dan op liggen)

Hier wakker door onze baby (16wkn) en dat al voor de 3e keer vannacht. Even wennen want normaal slaapt ze de nachten door. Wordt een lange dag! ;-)
Gisteren nacht heb ik gereageerd op een topic over je eigen huis verhuren.
Had ik ook niet moeten doen.
Ik heb de neiging om 'snachts nogal filosofisch te worden.
Dat is helemaal niet praktisch.

Toen ik zelf eens bij de bank zat een paar jaren geleden om te kijken wat er mogelijk was wat betreft mijn hypotheek met een goedlopende zaak en twee inkomens, in plaats van maar 1 zoals eerst...bleek dat er helemaal niets mogelijk was.
We zaten in het gloednieuwe en imposante gebouw en die man van de bank heeft het er nog eens even extra goed ingewreven, hij zei: zo lang jij nog hypotheek betaalt aan ons is dat huis van ons en niet van jou! Je mag helemaal niets zonder onze toestemming, je mag het niet eens verhuren!
Wees blij dat je toen die hypotheek uberhaupt kreeg, nu zou je helemaal niets meer krijgen in deze tijd! :furious:

Ik ben daarna maar en beetje soort van afgedropen, ik vond die man niet echt zo aardig. :sigh:
anoniem_197806 wijzigde dit bericht op 08-09-2017 06:11
Reden: slordig
0.59% gewijzigd
Foodb schreef:
08-09-2017 05:53
Ik ben bijna 11 weken zwanger van een tweeling, geestelijk ben ik nog niet klaar voor een voedingskussen ;-D vind ik. Ik heb nog niks babygerelateerds durven kopen, behalve een ruimere auto. De volgorde is misschien wat bijzonder...
Ja dat snap ik...
Toen ik ongeveer 10 weken zwanger was gaf mijn vriendin mij een rompertje cadeau...
Superlief bedoeld natuurlijk, maar ik was er echt nog helemaal niet aan toe en eerlijk gezegd schrok ik er een beetje van...@(

Mijn vriend stimuleerde mij om dit kussen te kopen.
Hij gaf me 50 euro en zei: koop hier nou maar dat kussen van, want ik weet hoe dol je bent op kussens en je ligt niet lekker.
Beter te vroeg dan te laat, hoe vroeger je het hebt, hoe langer je er van kunt genieten!
Ja dat was nogal een goede stimulans moet ik zeggen.

Van die auto dat snap ik ook wel.
Je koopt zo'n auto ook maar 1x en als je toch al aan een andere auto toe bent, kun je beter maar rekening houden met de toekomst lijkt mij.
obelix84 schreef:
08-09-2017 05:57
En ook ideaal voor na je zwangerschap, ik gebruik het om de fles te geven op bed (laat mn arm er dan op liggen)

Hier wakker door onze baby (16wkn) en dat al voor de 3e keer vannacht. Even wennen want normaal slaapt ze de nachten door. Wordt een lange dag! ;-)
Het is ook een erg fijn kussen voor als je een dik boek wilt lezen in bed, laat ik mijn arm erop rusten met dat boek. :D

Succes vandaag!
Ik ben wakker!

Heerlijk geslapen... :D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook al wakker...sinds 4 uur hahaha
Heb niet genetflixt maar gewoon lekker gelegen.

Slaap overigens al weeeeeken met zo'n zwangerschapskussen. Ik ben een buikslaper en dat kon niet meer, nu met het kussen kan ik nog wel een redelijke buikhouding vinden. Vind hem heel fijn!
Een baksteen is nooit alleen
Ananee schreef:
08-09-2017 13:10
Ik ben ook al wakker...sinds 4 uur hahaha
Heb niet genetflixt maar gewoon lekker gelegen.

Slaap overigens al weeeeeken met zo'n zwangerschapskussen. Ik ben een buikslaper en dat kon niet meer, nu met het kussen kan ik nog wel een redelijke buikhouding vinden. Vind hem heel fijn!
Heerlijk zo'n kussen.
Ja, inderdaad, ik slaap eigenlijk ook graag af en toe op mijn buik, maar het liefste op mijn linkerzij.
Hoe lang ben je nu ongeveer zwanger?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven