ik heb iets geks

15-04-2009 21:48 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf rare woorden in mijn texten .

Nu ben ik al niet zo'n grammaticawonder (tijd voor een opfriscursus)

Maar wat ik nu allemaal tegen kom in mijn posts is zo vreemd.

Er staan woorden tussen waarvan ik niet eens snap dat ik dat getypt heb.

Soms typ je weleens snel waardoor je net de letter(s) ernaast typt of je draait letters om , krijg je ook een raar woord.

Maar zelfs dat gaat niet meer op!!

Ik vergeet letters,schrijf hele andere woorden,er is geen touw aan vast te knopen bij sommige zinnen.

Nu lees ik mijn posts maar heel zorgvuldig terug en edit mij suf.

What's going on?

Hebben jullie dat ook wel eens?

En bij deze,excuus mocht er onbegrijpelijke zinnen tussen mijn schrijfsels zitten.

Ik ben mijzelf inmiddels scherp aan het controleren,maar wat ik nou toch terug lees

Ben op het moment heel blij met de bekijk bericht functie en edit.
quote:Akakia schreef op 15 april 2009 @ 22:07:

Twee wordt bij mij altijd twwe!

Iry, ik lees nu een jaartje mee en vind jou altijd zinnige, lieve dingen zeggen. Da's het belangrijkste toch?

Ja ook herkenbaar!! ook altijd twwe!!

Oke, Ga dan eens naar de site van Modzilla/ firefox en installeer deze. Als je dan voortaan op dat icoontje klikt wanneer je wilt forummen dan krijg je in het reactie scherm steeds te zien waar je typfoutjes zitten. Enkel D's en DT's corrigeert hij natuurlijk niet.

Het is gewoon een gratis programmatje En kan gewoon naast IE draaien.
quote:iry schreef op 15 april 2009 @ 22:02:

[...]

Dat is ook wel zo dush,

En dat ik grammaticaal niet zo sterk ben snap ik van mijzelf dus dat stoort minder.

Maar als ik nu mijn posts niet zou editen zouden jullie denken dat ik of volledig van het padje af raak,of gezopen heb.

Je hoef je zeker niet onzeker te (gaan) voelen hoor, heb je mijn posts wel eensch kritisch bekeken?

Daar is soms ook geen touw aan vast te knopen.

Vooral als ik moe ben, of gewoon heel graag iemand iets wil vertellen, en in mijn jonge honden enthousiasme vanalles tik wat in mijn hoofd echt super klinkt. Maar ik moet het niet nalezen, dan blijft er niets van over.

Ja, er zijn soms posts van bepaalde mensen waar ik toch zeker een halve middag voor het moeten nadenken, om tot zo'n mooi en gevat antwoord te komen (alleen is ie dan niet gevat meer, en is het allemaal al door iemand anders heel mooi en gevat gepost, waardoor mijn post overbodig is geworden)

Vat je het nog?
Ik functioneer niet zonder te multitasken. (voor de meeste dingen dan)...er is nog genoeg wat ik zonder multitasken kan doen.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 15-04-2009 22:40
Reden: haakje sluiten
% gewijzigd
Ik was ook heel nerveus toen de discussie over de edit functie liep.

En de discussie de doorslag zou geven of deze bleef of niet kitty.
quote:Dushi74 schreef op 15 april 2009 @ 22:37:

Oke, Ga dan eens naar de site van Modzilla/ firefox en installeer deze. Als je dan voortaan op dat icoontje klikt wanneer je wilt forummen dan krijg je in het reactie scherm steeds te zien waar je typfoutjes zitten. Enkel D's en DT's corrigeert hij natuurlijk niet.

Het is gewoon een gratis programmatje En kan gewoon naast IE draaien.

Oke bedankt voor de tip.

Zit nu op de zakelijke lap want vriend heeft de andere om te werken nu,dus kan het niet op deze zetten.

Maar zal morgen gaan installeren.
Ik vat het het helemaal kus .

Ook zo herkenbaar!

Zit je te zweten op een post en eenmaal klaar en heel tevreden verstuur je hem,heeft de discussie allang na die 5 bladzijde verder een ander wending gekregen.

Sta je lekker voor lul met je post waar je eerst zo trots op was.
En dan was je hem ook nog eens vergeten goed na te kijken en sta je dubbel voor lul.

(en weer 5 minuten aan het editen)
Zie maar Iry, Je hoeft niet hoor. Ik vind het wel makkelijk. Alleen niet alle sites draaien goed onder Firefox. Dus ik open vaak IE en firefox tegelijkertijd open. En op de ene forum ik dan. En met IE ga ik dan andere sites bezoeken.
quote:iry schreef op 15 april 2009 @ 22:22:

Multi tasken *check*.

Niet omdat ik zo'n wonder ben,maar juist een chaoot.

Zie teveel ,teveel afgeleid en ben daardoor met 10 dingen tegelijk bezig,totdat ik aan het eind van de dag sta te stuiteren en dan gaat het licht uit.

(figuurlijk dan he,jullie weten dat het echte licht bij mij als laatste uit gaat ).

Nou ben blij te lezen dat ik niet gek ben/word.

Herken dit wel.

Heb je ook last van:

ik ga ramen lappen, in de kast kom je de bleek tegen, doe dus gelijk maar de wc, waar je merk dat het wcpapier bijna op is en dus toch maar even langs de supermarkt ga, en vanalles mee neem behalve wc papier, dan gelijk begin met koken, terwijl het eigenlijk nog te vroeg is voor het eten dus halverwege toch maar nog even de was ga doen, waar je je zeemleren lap voor de ramen tegenkom, dus vervolgens buiten de ramen sta te lappen (hoe kom ik aan het gevoel dat ik de ramen al gedaan had terwijl ze nog vuil zijn?)

Vervolgens zijn je piepers aangebrand, zit manlief op de wc te roepen dat het wc papier op is, en zit jij 's avonds achter de laptop met het gevoel dat je eigenlijk weer helemaal niets klaargespeeld heb, en toch moe bent? Er hoeft dan alleen nogmaar boe geroepen te worden, en daar komen de waterlanders?

Dat heb ik namelijk, en daar moest ik aan denken dat ik dat van jou las.
..
quote:iry schreef op 15 april 2009 @ 22:47:

En dan was je hem ook nog eens vergeten goed na te kijken en sta je dubbel voor lul.

(en weer 5 minuten aan het editen)

O, zo herkenbaar.

Zo lijken we toch stiekum allemaal mensen te zijn hier op het forum
..
quote:kitty elastic schreef op 15 april 2009 @ 22:51:

Bij mijn werkt alles prima onder FF en niets onder IE, maar das een andere discussie... zo leuk de rode kriebeltjes onder mijn woorden in FF Heerlijk, viva en hyve ook onder FF. Ben ook zo blij met die kriebeltjes.
..
..
..
Wil jullie mijn gestuiter tijdens een werkdag besparen. Collega's moeten vaak 2 dagen bijkomen na één avond met mij!

Daar zijn de roosters ook op aangepast
quote:kusunum schreef op 15 april 2009 @ 22:50:

[...]

Herken dit wel.

Heb je ook last van:

ik ga ramen lappen, in de kast kom je de bleek tegen, doe dus gelijk maar de wc, waar je merk dat het wcpapier bijna op is en dus toch maar even langs de supermarkt ga, en vanalles mee neem behalve wc papier, dan gelijk begin met koken, terwijl het eigenlijk nog te vroeg is voor het eten dus halverwege toch maar nog even de was ga doen, waar je je zeemleren lap voor de ramen tegenkom, dus vervolgens buiten de ramen sta te lappen (hoe kom ik aan het gevoel dat ik de ramen al gedaan had terwijl ze nog vuil zijn?)

Vervolgens zijn je piepers aangebrand, zit manlief op de wc te roepen dat het wc papier op is, en zit jij 's avonds achter de laptop met het gevoel dat je eigenlijk weer helemaal niets klaargespeeld heb, en toch moe bent? Er hoeft dan alleen nogmaar boe geroepen te worden, en daar komen de waterlanders?

Dat heb ik namelijk, en daar moest ik aan denken dat ik dat van jou las.

Jeetje kus,je beschrijft hier gewoon mijn dagelijkse kost.

En daarnaast lopen er dan nog een paar kids en vriend rond die ook nog van alles vragen of willen,nou schiet mij maar lek dan.

Ik ben daarom ook een paar maanden geleden met hulp in de huishouding begonnen,wat niet lukte omdat ik een controlefreak ben(kan moeilijk uit handen geven)

Nu komt mijn moeder 1 keer per week om de chaos in mijn hoofd te vertalen in adequaat werken. Doen het nu samen en dat gaat heel goed,geeft wel wat meer rust,ben haar heel dankbaar daarvoor.

En bij haar lukt het mij wel om het uit handen te geven want dat voelt vertrouwder.
Zowel viva als hyves werken bij mij wel onder IE. Maar voor het forum vind ik die spellingcorrectie wel fijn. Puur ter mijn gemak.
Ik heb dat niet wat jij beschrijft Kusunum. Dat lijkt me wel erg vervelend.
quote:kitty elastic schreef op 15 april 2009 @ 22:52:

[...]

oh, die discussie heb ik geheel gemist.. of ontlopen.. maar ik ben zo blij dat ik kan editten.

Ik heb het ook met woorden, dan denk ik te snel en wat er dan uit mijn mond komt , daar is geen touw aan vast te knopen.. zucht..

Ik heb mij daar ook vol in de strijd gegooid voor het behoud van die functie kitty! en geslaagd!!

Geen dank hoor (grapje)
*breekt even in*

Iry, spreek ik jou morgen nog?

Zo niet dan sta ik om 07.00 uur bij je op de stoep, oke?
Dushi, je leert er mee leven.

Al is het niet altijd fijn.

Iry, jou kids en man denken die ook veel liever met jouw hersenen dan met hun eigen hersenen?

Mam, waar staat dit, schat hoe moet dat,
Luitjes het is bedtijd voor mij. Fijne avond/ nacht nog allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven