ik heb iets geks
woensdag 15 april 2009 om 21:48
Ik schrijf rare woorden in mijn texten .
Nu ben ik al niet zo'n grammaticawonder (tijd voor een opfriscursus)
Maar wat ik nu allemaal tegen kom in mijn posts is zo vreemd.
Er staan woorden tussen waarvan ik niet eens snap dat ik dat getypt heb.
Soms typ je weleens snel waardoor je net de letter(s) ernaast typt of je draait letters om , krijg je ook een raar woord.
Maar zelfs dat gaat niet meer op!!
Ik vergeet letters,schrijf hele andere woorden,er is geen touw aan vast te knopen bij sommige zinnen.
Nu lees ik mijn posts maar heel zorgvuldig terug en edit mij suf.
What's going on?
Hebben jullie dat ook wel eens?
En bij deze,excuus mocht er onbegrijpelijke zinnen tussen mijn schrijfsels zitten.
Ik ben mijzelf inmiddels scherp aan het controleren,maar wat ik nou toch terug lees
Ben op het moment heel blij met de bekijk bericht functie en edit.
Nu ben ik al niet zo'n grammaticawonder (tijd voor een opfriscursus)
Maar wat ik nu allemaal tegen kom in mijn posts is zo vreemd.
Er staan woorden tussen waarvan ik niet eens snap dat ik dat getypt heb.
Soms typ je weleens snel waardoor je net de letter(s) ernaast typt of je draait letters om , krijg je ook een raar woord.
Maar zelfs dat gaat niet meer op!!
Ik vergeet letters,schrijf hele andere woorden,er is geen touw aan vast te knopen bij sommige zinnen.
Nu lees ik mijn posts maar heel zorgvuldig terug en edit mij suf.
What's going on?
Hebben jullie dat ook wel eens?
En bij deze,excuus mocht er onbegrijpelijke zinnen tussen mijn schrijfsels zitten.
Ik ben mijzelf inmiddels scherp aan het controleren,maar wat ik nou toch terug lees
Ben op het moment heel blij met de bekijk bericht functie en edit.
woensdag 15 april 2009 om 23:12
woensdag 15 april 2009 om 23:16
quote:kusunum schreef op 15 april 2009 @ 23:09:
Dushi, je leert er mee leven.
Al is het niet altijd fijn.
Iry, jou kids en man denken die ook veel liever met jouw hersenen dan met hun eigen hersenen?
Mam, waar staat dit, schat hoe moet dat,
Yep,kus...zucht.
En dan zijn ze weleens beledigd als ze iets vertellen en ik heb ff geen aandacht.
Mam,je luistert niet!,ja duh...ben ff aan het verwerken in mijn bovenkamer,mag ik even?
Dushi, je leert er mee leven.
Al is het niet altijd fijn.
Iry, jou kids en man denken die ook veel liever met jouw hersenen dan met hun eigen hersenen?
Mam, waar staat dit, schat hoe moet dat,
Yep,kus...zucht.
En dan zijn ze weleens beledigd als ze iets vertellen en ik heb ff geen aandacht.
Mam,je luistert niet!,ja duh...ben ff aan het verwerken in mijn bovenkamer,mag ik even?
woensdag 15 april 2009 om 23:21
woensdag 15 april 2009 om 23:47
donderdag 16 april 2009 om 01:05
Een cliché misschien, maar het lijkt wel hoe ouder hoe meer taalfouten. Ikzelf ervaar dat tenminste zo. Ik wil dan schrijven zoals ik praat..uh..ook chaotisch dan? haha denk het wel. Waar zit die spellingscontrole hier dan ergens? Want ik heb heel veel moeite met d en dt`s dat geneuzel. Dan kunnen ze me nog 10 keer het verhaal van `t kofschip of fokschaap uitleggen. Als ik het nodig heb....ben ik het gewoon weer vergeten.
Denk dat het idd te maken heeft met de chaos in je hoofd, dat herken ik ook wel. Heb jij ook moeite met concentreren Iry? Of dat je soms helemáál niet weet het beestje bij de naam te noemen? Woorden schieten me dan gewoon niet te binnen.
Oh erg ofnie?
Denk dat het idd te maken heeft met de chaos in je hoofd, dat herken ik ook wel. Heb jij ook moeite met concentreren Iry? Of dat je soms helemáál niet weet het beestje bij de naam te noemen? Woorden schieten me dan gewoon niet te binnen.
Oh erg ofnie?
donderdag 16 april 2009 om 01:19
Je weet gewoon voortaan dat als je zelf geen touw meer vast kan knopen op het moment dat je tussen de was, afwas, boodschappen, administratie en tv kijken door post terwijl en verschillende mensen naar de bekende weg vragen en waar je ook antwoord op geef tegen beter weten in. Dat er toch nog mensen zijn die je snappen.
Slaap lekker!
Slaap lekker!
donderdag 16 april 2009 om 01:36
quote:kusunum schreef op 16 april 2009 @ 01:19:
Je weet gewoon voortaan dat als je zelf geen touw meer vast kan knopen op het moment dat je tussen de was, afwas, boodschappen, administratie en tv kijken door post terwijl en verschillende mensen naar de bekende weg vragen en waar je ook antwoord op geef tegen beter weten in. Dat er toch nog mensen zijn die je snappen.
Slaap lekker!
Slaap lekker!