Ik raak er danig van in de war...!

10-10-2009 17:11 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn allemaal dingen waarvan andere mensen wel wisten dat ze bestonden, maar waar ik nog nooit van gehoord heb!

Op dit forum vandaag al twee voorwerpen die ik niet ken, een koekjespers en een babyschaal.

Wat is een babyschaal? Zoiets als een fruitschaal? Waarom ken ik dat ding niet? Ben ik nu met terugwerkende kracht een ontaarde moeder die haar kinderen ernstig verwaarloosd heeft wegens gebrek aan zo'n ding?

Ik raak er danig van in de war

De wereld is ineens een hele enge plek vol met onbekende voorwerpen waarvan ik het bestaan niet eens weet!

Was jij op de hoogte van het bestaan van een babyschaal?

Totaal aantal stemmen: 93

Jah duh! (15%)
Neen (68%)
Wat is een baby?! (17%)
quote:HotCherryPoptart schreef op 10 oktober 2009 @ 18:52:

Mamalief, dat heb ik ook. Laatst een topic over iets dat zuurstof rechtstreeks in je huid pulseerde ofzoiets dat Madonna ook had gedaan. Snapte er geen letter van.Daarom ben ik natuurlijk nooit een beroemde popzangeres geworden, heeft niks met mijn stem te maken, maar alles met die rechtstreeksinhuidpulserendezuurstofvoorwerpding. Want die heb ik niet.
Ja joh, wist je dat niet? Op een bakfiets moet een tent over de babyschaal, anders kan iedereen naar je kind kijken, en daar lopen ze dan ook weer een trauma aan op. je bent niet zó maar klaar, hoor.
Om een kort verhaal lang te maken...
Tent? Opa zei altijd alles went behalve een tent. Dat wordt dus een probleem.
Oooow, dus ze mogen ook niet naar gekeken worden? Juist...dan is het misschien toch goed dat ik ze al die jaren in de kelder heb opgesloten. Anders hadden ze nog een trauma opgelopen!
Ik snap nu wel waar het misgegaan is bij je, zeg... ik heb alleen de babydoekjesopwarmdinges niet, maar jij hebt écht niks gedaan om schade te voorkomen...

WELKE moet het zijn> De eerste is zonder inkijk, maar wordt een kind niet heftig getraumatiseerd door het constante rood voor de oogjes? En de tweede geeft zicht op de wereld, maar krijg je dan geen trauma door bakkenkijkers?
Oho! Jij hebt er zelf ook geen! Ontaard ben je, ontaard!
Ah, kelder is weer pluspunt! Pfoeh.... ik was al op zoek naar het juiste telefoonnummer, maar het kán nog goedkomen. Als je een bakfiets met babyschaal en tent en een billendoekjesopwarmdinges aanschaft natuurlijk.
Misschien kun je ze beter een baby burka aantrekken? Een babyrka.
Kan er ook een tent zonder inkijk over de fietser zelf?

Ben bang dat ik een trauma krijg als mensen me op zo'n ding zien fietsen
Jamaar... ik leg de doekjes altijd op de verwarmingsketel, worden ze vanzelf warm! (en da's nog echt waar ook...)
quote:weatherwax schreef op 10 oktober 2009 @ 19:06:

Ah, kelder is weer pluspunt! Pfoeh.... ik was al op zoek naar het juiste telefoonnummer, maar het kán nog goedkomen. Als je een bakfiets met babyschaal en tent en een billendoekjesopwarmdinges aanschaft natuurlijk.Als ik mijn dochter van 11 nu 3 maanden achter elkaar in de babyschaal zet, elke dag 8 uur lang ga bakfietsen en bij elk wc-bezoek die opgewarmde doekjes aangeef...zou ze dan nog een kans hebben om normaal op te groeien?
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 19:06:

Misschien kun je ze beter een baby burka aantrekken? Een babyrka.Gat in de markt!!
quote:mamalief schreef op 10 oktober 2009 @ 19:07:

Kan er ook een tent zonder inkijk over de fietser zelf?

Ben bang dat ik een trauma krijg als mensen me op zo'n ding zien fietsen

We hadden deze in plaats van de burka.
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 19:08:

[...]

Als ik mijn dochter van 11 nu 3 maanden achter elkaar in de babyschaal zet, elke dag 8 uur lang ga bakfietsen en bij elk wc-bezoek die opgewarmde doekjes aangeef...zou ze dan nog een kans hebben om normaal op te groeien?Ja joh, dan komt het helemaal goed. Die verhalen over dat autisme niet te genezen is moet je echt niet geloven hoor, bakfiets en billendoekjes op temperatuur en voor je het weet....
quote:HotCherryPoptart schreef op 10 oktober 2009 @ 19:10:

[afbeelding]

We hadden deze in plaats van de burka.Neeeeeh! Maken ze zulke stomme dingen?
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 19:12:

[...]

Neeeeeh! Maken ze zulke stomme dingen? Ja, heeft vriendin dus ook. Je hebt ze ook met tijgerprint en lieveheersbeestje etc. Ze heeft heel veel meuk die ik echt van zijn langzalzelevensdagen niet gemist heb, maar goed. Allemaal essentieel volgens haar.
Weatherwax deze moet je hebben:

Die heeft namelijk ook nog een "built-in changing light with auto shut off" en een raampje zodat kan zien hoeveel doekjes je nog hebt! ("Viewing window assures that you will not unexpectedly run out of wipes again"). En dat allemaal voor maar 24 dollar
Goh... en ik altijd maar in dat pakje knijpen om te voelen hoe dik het nog is. Wat ben ik toch ouderwets wat dat betreft...

Maar er zijn meer van dat soort belachelijke essentiele dingen op de markt, hoor!

Raden wat dit is!!
Euh...een fopspeen-warm-en-vochtig-houd-hoedje?
Nou....als je dat niet weet....dan ben je de titel 'moeder' niet eens waard!

Ik heb er zelf 6, voor elke dag 1, behalve voor de zondag, dan hebben we ze niet nodig.
Of deze, MOET je hebben!! Zonder dit zal je kind het nooit redden tot volwassenheid.

Nou... die groene 'hoedjes'.... geloof het of niet, maar hier zie je de toepassing ervan:

Om te voorkomen dat zoonlief over je heen plast... serieus....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven