Ik raak er danig van in de war...!
zaterdag 10 oktober 2009 om 17:11
Er zijn allemaal dingen waarvan andere mensen wel wisten dat ze bestonden, maar waar ik nog nooit van gehoord heb!
Op dit forum vandaag al twee voorwerpen die ik niet ken, een koekjespers en een babyschaal.
Wat is een babyschaal? Zoiets als een fruitschaal? Waarom ken ik dat ding niet? Ben ik nu met terugwerkende kracht een ontaarde moeder die haar kinderen ernstig verwaarloosd heeft wegens gebrek aan zo'n ding?
Ik raak er danig van in de war
De wereld is ineens een hele enge plek vol met onbekende voorwerpen waarvan ik het bestaan niet eens weet!
Op dit forum vandaag al twee voorwerpen die ik niet ken, een koekjespers en een babyschaal.
Wat is een babyschaal? Zoiets als een fruitschaal? Waarom ken ik dat ding niet? Ben ik nu met terugwerkende kracht een ontaarde moeder die haar kinderen ernstig verwaarloosd heeft wegens gebrek aan zo'n ding?
Ik raak er danig van in de war
De wereld is ineens een hele enge plek vol met onbekende voorwerpen waarvan ik het bestaan niet eens weet!
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:50
En het plaatje eronder, in de winkelwagen, da's dus een shopping-cart cover. Omdat winkelwagens zó ontzettend vies zijn, MOET je deze cover er overheen doen, en je kind zal nooit meer ziek worden! Echt, DE uitvinding van de eeuw.
En ze worden gewoon verkocht, he. Echt verkocht, ik bedoel, mensen betalen daar serieus écht geld voor.
En ze worden gewoon verkocht, he. Echt verkocht, ik bedoel, mensen betalen daar serieus écht geld voor.
Om een kort verhaal lang te maken...
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:59
quote:weatherwax schreef op 10 oktober 2009 @ 20:41:
Nou... die groene 'hoedjes'.... geloof het of niet, maar hier zie je de toepassing ervan:
[afbeelding]
Om te voorkomen dat zoonlief over je heen plast... serieus....
Niet!! niet!! Zeg me dat het niet waar is!!!!
En voor meisjes dan? Zou je daar zo'n C-string omheen kunnen knellen?
Nou... die groene 'hoedjes'.... geloof het of niet, maar hier zie je de toepassing ervan:
[afbeelding]
Om te voorkomen dat zoonlief over je heen plast... serieus....
Niet!! niet!! Zeg me dat het niet waar is!!!!
En voor meisjes dan? Zou je daar zo'n C-string omheen kunnen knellen?
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:01
quote:weatherwax schreef op 10 oktober 2009 @ 20:50:
En het plaatje eronder, in de winkelwagen, da's dus een shopping-cart cover. Omdat winkelwagens zó ontzettend vies zijn, MOET je deze cover er overheen doen, en je kind zal nooit meer ziek worden! Echt, DE uitvinding van de eeuw.
En ze worden gewoon verkocht, he. Echt verkocht, ik bedoel, mensen betalen daar serieus écht geld voor.Het is bijna niet te geloven he?
Maar ja, die mensen zijn of lid van de mamaffia, of ze zijn bang om door voornoemde mamaffia afgemaakt te worden.
En ze worden gewoon verkocht, he. Echt verkocht, ik bedoel, mensen betalen daar serieus écht geld voor.Het is bijna niet te geloven he?
Maar ja, die mensen zijn of lid van de mamaffia, of ze zijn bang om door voornoemde mamaffia afgemaakt te worden.
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:06
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 22:01:
[...]
Het is bijna niet te geloven he?
Maar ja, die mensen zijn of lid van de mamaffia, of ze zijn bang om door voornoemde mamaffia afgemaakt te worden.Ik heb beschermende pakjes in alle maten, laat ze zonder de deur niet uitgaan.
Is ook wel goedgekeurd door de moedermaffia toch?
[...]
Het is bijna niet te geloven he?
Maar ja, die mensen zijn of lid van de mamaffia, of ze zijn bang om door voornoemde mamaffia afgemaakt te worden.Ik heb beschermende pakjes in alle maten, laat ze zonder de deur niet uitgaan.
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:08
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:11
quote:mamalief schreef op 10 oktober 2009 @ 22:06:
[...]
Ik heb beschermende pakjes in alle maten, laat ze zonder de deur niet uitgaan.
[afbeelding]
Ha, je bent me voor..
Wij hebben deze maar dan met lieveheersbeestjes en pipo's.
Veel leuker voor kinderen van 9 en 12 dan die klinisch witte dingen..
[...]
Ik heb beschermende pakjes in alle maten, laat ze zonder de deur niet uitgaan.
[afbeelding]
Ha, je bent me voor..
Wij hebben deze maar dan met lieveheersbeestjes en pipo's.
Veel leuker voor kinderen van 9 en 12 dan die klinisch witte dingen..
zondag 11 oktober 2009 om 12:54
woensdag 14 oktober 2009 om 00:16
Tssss, wist niet dat ik een very ontaarde moeder was......
Weet echt niet wat een babyschaal is, moet eerlijk bekennen, ik heb ook niks terug gelezen...
Maar zo zullen eer wel een heleboel dingen op deze aardkloot uitgevonden zijn waarvan ik het bestaan niet weet en eerlijk gezegd, het zal me jeuken....
Weet echt niet wat een babyschaal is, moet eerlijk bekennen, ik heb ook niks terug gelezen...
Maar zo zullen eer wel een heleboel dingen op deze aardkloot uitgevonden zijn waarvan ik het bestaan niet weet en eerlijk gezegd, het zal me jeuken....