Ik raak er danig van in de war...!

10-10-2009 17:11 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn allemaal dingen waarvan andere mensen wel wisten dat ze bestonden, maar waar ik nog nooit van gehoord heb!

Op dit forum vandaag al twee voorwerpen die ik niet ken, een koekjespers en een babyschaal.

Wat is een babyschaal? Zoiets als een fruitschaal? Waarom ken ik dat ding niet? Ben ik nu met terugwerkende kracht een ontaarde moeder die haar kinderen ernstig verwaarloosd heeft wegens gebrek aan zo'n ding?

Ik raak er danig van in de war

De wereld is ineens een hele enge plek vol met onbekende voorwerpen waarvan ik het bestaan niet eens weet!

Was jij op de hoogte van het bestaan van een babyschaal?

Totaal aantal stemmen: 93

Jah duh! (15%)
Neen (68%)
Wat is een baby?! (17%)
Maar Minny, dat is toch juist het fijne aan het forum, dat je er zoveel van leert?

Ik was zo'n beetje de eerste Nederlander met een bakfiets, toen waren er nog geen babyschalen. Nu iedereen een bakfiets heeft (behalve Minny dus) ben ik gelukkig het bakfietsstadium alweer voorbij, dus hoef ik nog steeds geen babyschaal. Heerlijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:AgentL schreef op 10 oktober 2009 @ 17:22:

[...]

Dat weet ik haast wel zeker!

Gevonden op internet:

[...]

Nou, probeer daar je poppedijntjes maar eens in te proppen! En of ze erin gaan!
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 17:23:

[...]

Weeeer iets dat ik niet ken...hoe moet dat dan weer?

gewoon lekker laten groeien, stoere vrouwen houden niet van dde kapper...

En nu het een koekjespistool heet, ben ik veel meer geneigd om er een aan te schaffen. Stoer!!!!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik ben nog niet over de schok van de koekjespers heen, dus het zal nog lang duren voordat ik ook maar durf te denken aan een koekjespistool...
*kan nu niet meer normaal naar baby's in bakfietsen kijken*

(en jammergenoeg zijn er véél bakfietsen in A'dam...)
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 17:28:

Ik ben nog niet over de schok van de koekjespers heen, dus het zal nog lang duren voordat ik ook maar durf te denken aan een koekjespistool...Dan duurt het vast nog heul lang voor je toe bent aan de elektrische versie

Ah, dat zal de reden zijn, ik woon niet in Amsterdam. Of is dat ook kindermishandeling?
quote:singalala schreef op 10 oktober 2009 @ 17:26:

[...]

gewoon lekker laten groeien, stoere vrouwen houden niet van dde kapper...

En nu het een koekjespistool heet, ben ik veel meer geneigd om er een aan te schaffen. Stoer!!!!Ja maar ze zei een kont, niet mijn kont, dus ik moet dan ook nog eens andermans kont zien te regelen om mijn haar in te doen...

Verwarrend allemaal hoor...
k wil zo'n koekjespistool! Koekjes bakken vind ik verschrikkelijk, maar koekjes liquideren (vieze mariakaakjes of zo) klinkt best o.k.
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 17:16:

[...]

Het schijnt iets te zijn dat je in een bakfiets doet.

En die heb ik ook al niet Een baby in een babyschaal op een bakfiets? Bakfiets? Wat is dat? Een bak op een fiets?? Is dat geen kindermishandeling ?
quote:paloma schreef op 10 oktober 2009 @ 17:36:

[...]

Een baby in een babyschaal op een bakfiets? Bakfiets? Wat is dat?

Dat is een oventje met een fiets eraan. De energie die wordt opgewekt door het fietsen wordt dan gebruikt om de geperste koekjes te bakken. En je verbrandt calorieën zodat je die koekjes mag eten als ze klaar zijn.

Een babyschaal is een koekjesschaal speciaal voor deze koekjes:
Ohhhhhh!!!!!! Die willuk hebbuhhhh

Dan heb ik pas eg een orisjinele manier om te vertelluh da'k zwanger ben
Ik heb hier :A wat geleerd

B het si niet mer nodig om dat babybjorn topic te openene om te kijken wat precies de vraag was.

bedankt ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Vroeger noemden wij zo'n babyschaal gewoon een wipstoeltje.
Geen bijzonderheden
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 10 oktober 2009 @ 17:46:

[...]

Dat is een oventje met een fiets eraan. De energie die wordt opgewekt door het fietsen wordt dan gebruikt om de geperste koekjes te bakken. En je verbrandt calorieën zodat je die koekjes mag eten als ze klaar zijn.Aaahhhhh !
er gaat hier echt en wereld voor mij open
jeans legging is dat dan niet hetzelfde als een skinny-jeans?
Het is juist niet-ontaard dat je em niet kent, Minny, want ze zijn naar t schijnt niet goed voor babyruggetjes. Je kunt je baby beter in een Maxi Cosi (ken je die? Is soort autostoeltje ) doen

Ik ken ook een hoop dingen niet.. WII, Twitter, Ipod. Ik weet dat het bestaat, maar daar houdt het mee op. Wat het precies is, hoe het eruit ziet en wat het doet. Geen idee
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Toen ik deze topictitel zag wist ik trouwens:

a. dat jij t geopend had, o.a. vanwege woord 'danig'

b. dat t vanwege babyschaal was

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik zag laatst een of ander ding waar je de luierdoekjes (voor de vieze kont dus) in kon leggen en dan werden ze verwarmd. Ik gebruik niet eens het doosje waar ze in moeten. Weet iemand nog een goede kindertherapeut?
quote:Inad schreef op 10 oktober 2009 @ 18:09:

Toen ik deze topictitel zag wist ik trouwens:

a. dat jij t geopend had, o.a. vanwege woord 'danig'

b. dat t vanwege babyschaal was

Ghe
quote:HotCherryPoptart schreef op 10 oktober 2009 @ 18:18:

Ik zag laatst een of ander ding waar je de luierdoekjes (voor de vieze kont dus) in kon leggen en dan werden ze verwarmd. Ik gebruik niet eens het doosje waar ze in moeten. Weet iemand nog een goede kindertherapeut?Weer iets dat ik niet ken

Luierdoekjeswarmmaakding? Wie heeft dat nou weer bedacht? En waarom zou iemand zoiets gebruiken?
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 18:22:

[...]

Weer iets dat ik niet ken

Luierdoekjeswarmmaakding? Wie heeft dat nou weer bedacht? En waarom zou iemand zoiets gebruiken?Zodat een pasgeboren baby 's nachts niet zo hard gaan huilen als je met een koud doekje tegen zijn/haar billetjes komt...ja ja, ik heb er op gestudeerd
quote:minny schreef op 10 oktober 2009 @ 18:22:

[...]

Weer iets dat ik niet ken

Luierdoekjeswarmmaakding? Wie heeft dat nou weer bedacht? En waarom zou iemand zoiets gebruiken?Schijnbaar is het tegen de kont aan laten kletsen van natte KOUDE doekjes kindermishandeling. Kennis in kwestie vond het meer dan normaal dat je die doekjes verwarmt want "je wil zelf toch ook geen natte klets tegen je billen aan". Ze is een beetje zwangerosaurus momenteel.
Maar ze zijn toch helemaal niet ijskoud of zo, die doekjes? Ik bewaar ze niet in de vriezer of zo. Of is dat ook weer verkeerd?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven