Ik verveel me!

28-01-2010 10:35 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
geen school meer, vorige week examens gehad. Nu wachten op de uitslag....even niets meer te doen. Niet leren. Geen huiswerk. Geen school. Ben al wezen sporten. Kamer opgeruimd.

Winkelen zit er niet in, huis word bijna opgeleverd dus aan het sparen....

Normaal internet heb ik niet meer, alleen via mijn telefoon.

What to do?!! De verveling slaat toe!
zoek een baan?
actueel?
Foto's inplakken, kledingkast uitpluizen, nagels lakken, muziek maken/luisteren, boek lezen, eeeehm......nouja als je al die deze dingen doet is er wel een dag voorbij denk ik....
quote:louisavuitton schreef op 28 januari 2010 @ 10:36:

actueel?Ja, ze verveeld zich NU!
Waarom op actueel?

Lees een boek

Vrijwilligers werk

Of ga lekker buiten spelen?

Woon je toevallig vlak bij mij?

Dan heb ik heel veel klusjes voor je!
hahaha ja inderdaad verveel me nu! Een baan heb ik (weekendbaan) kan vanaf februari meer werken....nagels lakken gedaan, kledingkast ook en boeken kan ik niet meer zien de komende weken (tijdens leren voor examens te veel gelezen)....
ow en de foto's zijn al geknipt geplakt etc...ja, ik heb zelf ook al zitten denken wat te doen.

Ik heb ook al allleee tijdschriften door gebladerd en een moodbord gemaakt over hoe ik me aankomend huisje wil inrichten.

Zou er eigenlijk al in zitten, maar de vorst en sneeuw hebben (weer) vertraging veroorzaakt!
ga wandelen

bij de buurvrouw op de koffie

de ramen lappen

ook eens achter de koelkast schoonmaken

het pluizenfilter van je wasmachine leegmaken

ga weer naar bed

zoek op wikipedia naar random pagina's en laat je verrassen

zoek op het forum een topic met 300 pagina;s en lees ze allemaal

veel mogelijkheden toch?
quote:mamalief schreef op 28 januari 2010 @ 10:38:

Woon je toevallig vlak bij mij?

Dan heb ik heel veel klusjes voor je!Idem.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Begin een inzamelingsactie voor de mensen in Haïti.
quote:Starshine schreef op 28 januari 2010 @ 10:43:

ga wandelen

bij de buurvrouw op de koffie

de ramen lappen

ook eens achter de koelkast schoonmaken

het pluizenfilter van je wasmachine leegmaken

ga weer naar bed

zoek op wikipedia naar random pagina's en laat je verrassen

zoek op het forum een topic met 300 pagina;s en lees ze allemaal

veel mogelijkheden toch?Haha, vooral die laatste is een goede! Het probleem bij mij is dat ik daar eigenlijk geen tijd voor heb, maar soms is het topic zo interessant dat ik de tijd vergeet en hoppa, weer een uur voorbij...
hmmmm wandelen te koud hahaha, buren op de koffie nee dankje! (als je in mijn wijk woont zou je t begrijpen) weer naar bed klinkt wel aantrekkelijk. Maar wat als ik nou weer uitgeslapen ben?
Geniet van het verveeld zijn. Lijkt me heerlijk om me eens een week te pletter te vervelen
Kiss als je in de buurt van Rotterdam zit, en commercieel inzicht hebt, dan mag je me helpen een winkel te pimpen!
Leen een lieve hond en ga naar het plaatselijke bejaardentehuis
Als het goed is krijg ik vandaag via de post de uitslag van mijn examens, dat maakt me eigenlijk een beetje rusteloos. De tijd gaat zo langzaam!
quote:Bianca40 schreef op 28 januari 2010 @ 10:48:

Kiss als je in de buurt van Rotterdam zit, en commercieel inzicht hebt, dan mag je me helpen een winkel te pimpen!Als ik me zat te vervelen kwam ik NU naar je toe.
Ik woon in hartje Rotterdam.....slecht 10 min met het ov van het centrum vandaan.
ga bij de brievenbus zitten met een breiwerkje ,mis je de postbode zeker niet
Ik zie hier een match, Bianca en Kiss...
quote:Bianca40 schreef op 28 januari 2010 @ 10:48:

Kiss als je in de buurt van Rotterdam zit, en commercieel inzicht hebt, dan mag je me helpen een winkel te pimpen!Mag ik, mag ik, mag ik? Ik heb al weekend! En een diploma in de richting van interieur-styling
quote:bankje schreef op 28 januari 2010 @ 10:52:

ga bij de brievenbus zitten met een breiwerkje ,mis je de postbode zeker nietBreien sowieso! Of haken, punniken, borduren....
quote:Chocolate87 schreef op 28 januari 2010 @ 10:52:

[...]

Mag ik, mag ik, mag ik? Ik heb al weekend! En een diploma in de richting van interieur-styling Nou... als je in de buurt bent... graag!! Ik zit er al weken tegenaan te hikken omdat ik gewoon blanco ben qua ideeen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven