Ik verveel me!

28-01-2010 10:35 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
geen school meer, vorige week examens gehad. Nu wachten op de uitslag....even niets meer te doen. Niet leren. Geen huiswerk. Geen school. Ben al wezen sporten. Kamer opgeruimd.

Winkelen zit er niet in, huis word bijna opgeleverd dus aan het sparen....

Normaal internet heb ik niet meer, alleen via mijn telefoon.

What to do?!! De verveling slaat toe!
ik zelf zat te denken aan een soort verhaallijn met foto's bv iemand is aan het douchen (met zeepjes van jullie) geen warm water meer (kapotte cv ketel) glijd uit doordat het water ineens koud is, breekt been verliest tand noem het maar op, heeft dus zorghulpmiddelen nodig.

Dat dan in een een stripvorm met kleine tekstjes erbij voor de duidelijkheid en eventueel echte artikelen uit de winkel bv krukken, zeepje. een 3d strip zeg maar... En die foto's zelf maken mischien zelfs nog met vaste klanten of mensen uit de buurt voor de "figuratie" .

Kost alleen wat inzet en wat geld om de foto's af te laten drukken in groot formaat. Maar dat kan heel goedkoop als je even speurt.

Snapje wat ik bedoel?
Oh das ook leuk! Ik wil wel foto's komen maken hoor
plus de "oudjes" die erin zitten als figurant vinden het zoooo leuk dat ze het aan iedereen vertellen waardoor die weer even gaan kijken naar de etalage, nieuwsgierig worden en binnenkomen en natuurrrlijkk weggaan met evt een zeepje....
Ik snap heel goed wat je bedoelt Kiss.. en ik vind het een heeel gaaf idee!

Mn stiefdochter zit op het Grafisch Lyceum en ik kan haar altijd vragen om te photoshoppen en het beeldend te maken
Ga door... ik voel de inspiratie weer opkomen
Ik moet er wel rekening mee houden dat de etalage vrij diep is en dat beeldend materiaal dus vrij groot moet zijn voor de ouwetjes.
eennn de "oudjes"(sorry weet het even niet anders te formuleren hihi) hebben meestal niet veel te doen waardoor ze figuratie nog leuk vinden ook, geef ze een gratis zeepje en ze zijn gelukkig.

Wil je een ook wat jongere doelgroep betrekken, dan kan je bv op de laatste foto een jongere de oudere laten helpen en die vind dan ook opeeennss een geweldig artikel in de winkel.
Ik heb ook handdoeken, babybadjasjes enzo liggen... dus misschien iets met het thema... van jong tot oud??

Jong en oud?

Warm en koud?

ofzo
Is een heel gaaf idee Kiss.. maar niet iets wat ik direct kan uitvoeren, wel iets waar ik mee aan de slag kan om binnen nu en een maand te realiseren, thanxxxx

En nu nog iets voor nu??
je dochter zit op het grafisch lyceum? PERFECT! dan zou dit een eitje moeten worden.

Ik leg het nogal slordig uit....maar dat komt doordat ik alles tegelijk wil zeggen hahaha plus dat ik op het forum zit via me telefoon (maakt het ook niet echt gemakkelijk)
O ja.. nog iets.

De zorghulpmiddelen hebben een eigen website met webwinkel

kijk maar eens (haal ik zo weer weg als jullie het gelezen hebben, dus niet quoten svp)

*poef*

Dan krijg je een idee van de artikelen die leverbaar zijn.

In de winkel heb ik nu als showmodel staan:

douche-stoeltje

rollator

wandbeugels

schoenaantrekhulp

veel lege doosjes met daarop een afbeelding van een artikel
Echt tof dat je zo meedenkt!!!

Mn motivatie was ook onder nul, en die begint weer op te borrelen, thanxxxx
graag gedaan, vind het zelf ook leuk! Mocht je in de toekomst evt hulp nodig hebben stel je wilt zoiets doen, wil ik graag helpen hoor.
Heb je de website gezien? Dan haal ik hem weer weg (straks krijg ik nog een waarschuwing voor reclame-maken )
En mn motivatie is normaal nooit onder nul, maar mn moeder is 3 weken geleden overleden en ik moet nu echt weer over tot de orde van de dag (dit even ter info, om aan te geven dat ik echt wel gemotiveerd ben en je niet voor niets zit te brainstormen)
ownee hoor zo denk ik niet....wat erg! weet nooit goed iets te zeggen daarop, maar heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Het is heel logisch dat je dan even vastzit, het is niet niks! Laat je in ieder geval niet gek maken door de winkel en probeer het verlies ook goed te verwerken.

iedereen heeft wel eens een motivatie/inspiratie punt 0, daar zijn juist andere personen/dingen voor om die weer op te krikken en inspiratie uit te putten zoals bv bij jouw de etalage.

Het zit wel in je, het is alleen even weggestopt door het verlies van je moeder.

En ik weet zeker dat je heel snel een topetalage zult hebben!
Thanxxx...

ik ga nu in elk geval beginnen met het leegtrekken van de etalage en trachten een andere uitstraling te maken met de spullen die ik heb staan.

Eerst een uitdraai van de website maken en lamineren zodat die ook in de etalage kan
quote:Kabouter23 schreef op 28 januari 2010 @ 11:19:

Of je maakt een soort poster..

Gezocht: Mensen die het koud hebben!

Heeft u het zo koud dat uw kunstgebit uit uw mond klappert? Kom dan eens binnen! Wij bieden u een passende oplossing!Wat heb je toch geweldige opmerkingen.
quote:Bianca40 schreef op 28 januari 2010 @ 11:04:

Ik heb wel promotiematerialen, poster van de zorghulpmiddelen-leverancier, en veel (lege) doosjes waar die artikelen normaal gesproken inzitten.

Maar het wordt zo snel een hak-op-de-tak-rommeltje in de etalage, omdat we zo veel verschillende dingen doen.

Maarja... nu staan er zeepjes in de etalage, accessoires en een rieten wasmand waardoor het een zeepwinkel lijkt.

Ik heb maar tot hier gelezen, dus misschien mosterd...

Ik zou zelf via marktplaats en kringloopwinkels eens op zoek gaan naar bijv. een oude waterpomp, een kolenkacheltje of iets anders ouds wat ermee te maken heeft. En dan daarnaast, op een stoel, een oud vrouwtje (sarah pop) dat op een (nieuwe) rollator zit met een ouderwetse stoof bij de voeten. En dan zou de tekst `laat de cv ketel op tijd nakijken/herstellen' of zoiets misschien voldoende zijn.

De doosjes zou ik ook gebruiken, ik zou een deel mooi inpakken (in de seizoenskleuren) en een ander deel in cellofaan met leuke linten erom heen, dat zet je om oma heen, zodat ze de cadeautjes voor de kleinkinderen klaar heeft liggen zeg maar.

Nouja, het is maar een idee hoor. Maar van hieruit kunnen anderen misschien ook weer verder.
quote:Brummetje schreef op 28 januari 2010 @ 12:01:

[...]

Wat heb je toch geweldige opmerkingen. Whahahha alles voor een rode tuinstoel
de pijler "relaties" ,echt je verveeld je geen moment meer.

Ik verveel me eigenlijk nooit, bedenk ik me nu !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven