Ik verveel me!

28-01-2010 10:35 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
geen school meer, vorige week examens gehad. Nu wachten op de uitslag....even niets meer te doen. Niet leren. Geen huiswerk. Geen school. Ben al wezen sporten. Kamer opgeruimd.

Winkelen zit er niet in, huis word bijna opgeleverd dus aan het sparen....

Normaal internet heb ik niet meer, alleen via mijn telefoon.

What to do?!! De verveling slaat toe!
quote:kiss86 schreef op 28 januari 2010 @ 10:50:

Ik woon in hartje Rotterdam.....slecht 10 min met het ov van het centrum vandaan.Ik zit 20 minuten bij Rotterdam vandaan, richting het strand zeg maar
quote:Bianca40 schreef op 28 januari 2010 @ 10:54:

[...]

Nou... als je in de buurt bent... graag!! Ik zit er al weken tegenaan te hikken omdat ik gewoon blanco ben qua ideeen.

Hmm, niet echt in de buurt (ik bedoel...totaal niet, Friesland...)

Maar ik wil je best wat advies geven hoor. Wat voor winkel is het?
Ik meen het serieus hoor!!

De winkel moet veranderd worden, andere uitstraling krijgen, maar heb geen geld om dingen te kopen. Als er niet snel wat veranderd gaat de winkel over een paar maanden gewoon dicht omdat het niet loopt.
Vertel Bianca wat voor zaak is het? Je hebt ons nieuwsgierig gemaakt! Mij althans en denk chocolate ook wel hahaha.
quote:Chocolate87 schreef op 28 januari 2010 @ 10:55:

[...]

Hmm, niet echt in de buurt (ik bedoel...totaal niet, Friesland...)

Maar ik wil je best wat advies geven hoor. Wat voor winkel is het?

Oe... das ingewikkeld..

NU is het:

Aan de voorkant (etalagekant) een winkel met zeepjes, accessoires, badzout e.d.

Aan de achterkant staan wat zorghulpmiddelen en ik zit in het kantoortje wat er direct achter ligt en via een groot raam aan de winkel aansluit. In dat kantoortje staan de kasten met tegelvoorbeelden.

het MOET worden

Een winkel die uitstraalt dat we:

- cv ketels in onderhoud nemen

- cv ketels vervangen

- zorghulpmiddelen verkopen (aangepast sanitair voor ouderen)

- installatiewerk verrichten
Ik heb een etalage van ongeveer 4 meter breed en 1 meter diep.

Ik wil niet teveel met teksten in de etalage werken, maar dat zal wel moeten ben ik bang omdat ik er geen cv ketel in wil/kan zetten.
Zo... en nu ga ik achterover leunen met een peukie en heb ik weer een excuus om niet te beginnen in de winkel (want ik moet wachten op jullie ideeen en vragen)
Ik heb gewoon echt even iemand nodig die me op sleeptouw neemt en met dingen komt waar ik zelf nog niet aan gedacht heb.
hmmm dat is een moeilijke....

Ben nu wel even zoet, moet en zal iets vinden! Hahaha
Ai, dat zijn inderdaad lastige middelen om goed mensen mee aan te spreken! Helemaal als je écht geen geld kunt besteden.

Je zou voor weinig geld wat mooi promotiemateriaal van de producten die je verkoopt op foamboard uit kunnen laten printen en in de etalage kunnen hangen.

Bij CV ketels denk ik aan warmte, en zou ik dus warme kleuren gebruiken, dat trekt gelijk mensen. Ouderen gaan ook vaak voor warmere kleuren.
mischien een leuk idee een nieuw topic, denk met bianca mee....ik ga ook brainstormen...
Ik moet nu even boodschappen doen, kom misschien straks nog met meer ideeën!
Ik heb wel promotiematerialen, poster van de zorghulpmiddelen-leverancier, en veel (lege) doosjes waar die artikelen normaal gesproken inzitten.

Maar het wordt zo snel een hak-op-de-tak-rommeltje in de etalage, omdat we zo veel verschillende dingen doen.

Maarja... nu staan er zeepjes in de etalage, accessoires en een rieten wasmand waardoor het een zeepwinkel lijkt.
Ik blijf het volgen hier!! Alvast bedankt
Heb je je eigen topic al Bianca? Ik woon ook vlak bij rotterdam

Ff denken..
Nee Kabouter, ik ben in een eigen topic toch een beetje te bang voor herkenning
Of je maakt een soort poster..

Gezocht: Mensen die het koud hebben!

Heeft u het zo koud dat uw kunstgebit uit uw mond klappert? Kom dan eens binnen! Wij bieden u een passende oplossing!
hahahaha die is leuk.
De uitstraling van de winkel is:

Aan de voorkant ruwe steenmuren, ouwe veilingkisten aan de muur met daarin artikelen, houten vloer.

De winkel is ongeveer 16 meter lang. In het voorste deel staat een grenen eettafel met daarop allerlei gezellige dingen (zeepjes, zeepbakjes, enz).

Op 5 meter staat een laag muurtje met daarachter een bubbelbad, betegelde wand.

Daarachter begint weer een stuk steenmuur, met veilingkisten en daarin de zorghulpmiddelen.
quote:Kabouter23 schreef op 28 januari 2010 @ 11:19:

Of je maakt een soort poster..

Gezocht: Mensen die het koud hebben!

Heeft u het zo koud dat uw kunstgebit uit uw mond klappert? Kom dan eens binnen! Wij bieden u een passende oplossing!
En oja... ik zit in een vrij gereformeerd dorp met veel oudere mensen. Qua smaak lopen ze hier ongeveer 1,5 jaar achter
Het lijkt wel een beetje een allegaartjeswinkel zoals jij het beschrijft.. Zeepjes, bubbelbaden en zorghulpmiddelen.. en ook nog CVketels?

Je kan een soort apotheekslang maken, die herkennen mensen overal..
Ik heb aardig wat oude spullen staan om de boel mee op te leuken.

Een oude groenteweegschaal (daar zit nu badzout in)

Een oude tapfles eau de cologne

Oude stukken sunlight-zeep

Wasbord

Knijpertang

En ik heb een heeeele grote beer, die zet ik meestal in de etalage met een bord op zn buik: Beresterk!! En dan van die wandbeugels daarbij gepresenteerd
Maak die apotheekslang in bad, met een cv duidelijk te zien, en wat zeepjes op de grond! En een medicijnkastje aan de muur ^_^

(Op een poster ofzo dan he, niet in de etalage.. alhoewel.. das misschien ook leuk! Gewoon met papier mache ofzoiets!) Mijn oma vind het ook leuk als ik geknutseld heb
quote:Kabouter23 schreef op 28 januari 2010 @ 11:22:

Het lijkt wel een beetje een allegaartjeswinkel zoals jij het beschrijft.. Zeepjes, bubbelbaden en zorghulpmiddelen.. en ook nog CVketels?

Je kan een soort apotheekslang maken, die herkennen mensen overal..

Het is nu inderdaad een allegaartjeswinkel en daar wil ik vanaf.

De zeepjes enzo passen er wel bij, en zijn wel echte binnenlokkertjes, maar moeten een veel kleiner deel van de winkel innemen.

Aan de muur aan de voorkant hangen 4 grote Bacardiflessen met zo'n tapkraantje eronder, met badolie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven