Ik vind het jammer dat ik nooit meer...

22-02-2014 18:21 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als reactie op het topic 'ik ben zo blij dat ik...' zat ik te denken over dingen waarvan ik het jammer vind dat ze nooit meer gaan gebeuren. Mijn aftrap:

Ik vind het jammer dat:

- ik nooit meer zwanger word. Ik vind zwanger zijn het einde, bevallen is voor mij ook een eitje. Echt jammer dat ik beide nooit meer meemaak.

- ik niet meer heb genoten van de babytijd van de jongste. Hij was er zo (bevalling van een kwartier) en daarna ging hij direct mee in de flow. Als ik had geweten dat het het laatste kindje was, had ik er echt meer bij stilgestaan.

- ik m'n studententijd niet over kan doen. Heb er echt niet alles uitgehaald, terwijl het toch de beste tijd van je leven moet zijn.

- bepaalde verkeerde keuzes uit m'n leven niet ongedaan kan maken, met name in de relationele sfeer.

- ik bepaalde vriendschappen niet beter heb onderhouden. Soms vraag ik me wel eens af waarom ik bepaalde vriendinnen niet meer zie, het was altijd zo leuk.

Tot zover mijn lijstje, ben benieuwd wat jullie jammer vinden!
Jammer dat ik nooit meer naar de basisschool en middelbare school zal gaan

Dit is nu even het enige dat in me opkomt...
.... ik nooit meer van die ongedwongen avonden heb zoals vroeger met de vriendenclub. Nachten op het strand hangen, kampvuur bouwen, gitaar mee en wat lekkers te drinken en dromen over de toekomst die toen nog zo veelbelovend was voor iedereen..... ja, daar heb ik echt heimwee naar
Eigenlijk ben ik niet zo van dit soort topics, zie jouw OP.

Maar als ik de olympische spelen zo zie vind ik het echt jammer dat ik nooit meer kan schaatsen, dat vond ik zo heerlijk om te doen.
Indd jammer dat ik nooit meer zwanger zal zijn.

Vond het ook een prachtige tijd.

Net als de kraamweek, wat een fijne tijd was dat.

Jammer dat ik nooit meer nog eens zal trouwen, gewoon omdat het zo leuk was.
Nooit meer buiten kan spelen! Dat vond ik vroeger zo leuk maar als twintiger is dat toch een beetje not done.
quote:annelaure schreef op 22 februari 2014 @ 18:24:

Jammer dat ik nooit meer naar de basisschool en middelbare school zal gaan

Dit is nu even het enige dat in me opkomt...

Nou die tijd wil ik echt niet meer overdoen hoor.

Verder kan ik eigenlijk niets bedenken op dit moment.
Verliefd wordt/seks met andere mannen dan mijn man. Begrijp me niet verkeerd ik hou van mijn man en ben heeeel gelukkig met hem. Maar prille verliefdheid en elkaar aftasten zoals in het begin van een relatie is toch heel speciaal/spannend ed:)

Ook vind ik het jammer dat ik nooit meer helemaal loos kan gaan met stappen zonder kater zoals vroeger.. ;)
quote:slwhisper schreef op 22 februari 2014 @ 18:25:

.... ik nooit meer van die ongedwongen avonden heb zoals vroeger met de vriendenclub. Nachten op het strand hangen, kampvuur bouwen, gitaar mee en wat lekkers te drinken en dromen over de toekomst die toen nog zo veelbelovend was voor iedereen..... ja, daar heb ik echt heimwee naarO ja, deze ook! Met kinderen is het altijd een geregel en gedoe. Kan natuurlijk nog steeds, maar niet meer zo spontaan als vroeger.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 22 februari 2014 @ 18:25:

Eigenlijk ben ik niet zo van dit soort topics, zie jouw OP.

.Die snap ik niet helemaal. Natuurlijk is 'jammer vinden' een negatieve insteek, maar ik werd gewoon getriggerd door het andere topic.
Misschien een beetje flauw, maar ik vind het jammer dat ik geen plakjes kaas of worst of koekjes meer krijg. Als ik met mijn nichtje boodschappen ga doen of over de markt loop krijgt zij overal lekkers aangeboden... Nou, ik zou ook wel wat lustten hoor, ook al ben ik wat ouder.
Ik vind het jammer dat ik nooit meer tussen de 16 en de 20 zal zijn. Wat zou ik die tijd graag overdoen. En ik zou alles, maar dan ook alles helemaal anders doen.

Dat ik bepaalde oude vriendinnen nooit meer zie. Maar so be it.
dubbel
quote:annelaure schreef op 22 februari 2014 @ 18:33:

Misschien een beetje flauw, maar ik vind het jammer dat ik geen plakjes kaas of worst of koekjes meer krijg. Als ik met mijn nichtje boodschappen ga doen of over de markt loop krijgt zij overal lekkers aangeboden... Nou, ik zou ook wel wat lustten hoor, ook al ben ik wat ouder.Haha, ik dacht dat ik de enige was. Vind het heerlijk als ik ergens iets te proeven krijg of zo, maar het plakje kaas bij de kaasboer gaat gewoon aan me voorbij .
Dat ik nooit meer kan/wil denken "fuck college, ik ga shoppen/uitslapen/film kijken"
Ik vind het jammer dat ik nooit meer goed kan zien zonder contactlenzen of bril..... (heb aan beide een hekel)
Ik vind het 'jammer' dat ik niet meer thuis woon.

Ben dolgelukkig met mijn man en we hebben het hartstikke leuk en goed samen, maar gewoon gezellig met mijn ouders samen, en als ik op m'n kamer tv zat te kijken en m'n vader even binnenliep en kwam kletsen.

Of dat hij koos Alberts zong om ons te irriteren met afwassen.

Of kraaide als een haan in de badkamer s'ochtends vroeg.

Zucht.. Soms wil ik echt nog even 'klein' zijn en er nog even meer van genieten
Ik vind het jammer dat ik nooit meer even met mijn moeder kan bellen en even met haar knuffelen en zeggen dat ik van haar hou.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ik vind het heel erg jammer dat ik nooit meer kind kan zijn, het zorgeloze en al die fijne kinderdingen (denk aan Sinterklaas bijv) die ik als volwassene ook nog geweldig vind maar toch zo anders beleef. Ik vind het ook heel jammer dat ik nooit mijn puberteit over zal kunnen doen. Die tijd was heel naar en ik zou zo graag alles compleet anders aangepakt hebben.
Mijn puberteit had ik achteraf ook helemaal anders moeten aanpakken. Maar he, je leert er van.
Ik vind het jammer dat ik die onbezonnenheid van het kind zijn kwijt ben. Alles voelde veilig als kind en werd geregeld zoals vakanties en alles was leuk ben bang dat ik dat gevoel altijd zal missen.
En ik vind het jammer dat ik nooit in het buitenland zal studeren.
Dat ik nooit meer zorgeloos kan feesten en lol hebben met vriendengroep idd...

Nooit meer een andere, nieuwe vlam (dat is de bedoeling iig)

Nooit meer mijn oude strakkere lijf heb,

Nooit een " beroep" heb geleerd, nu heeft het geen zin meer..
Inderdaad, jammer dat ik waarschijnlijk nooit meer het begin van een nieuwe relatie zal meemaken. Dat is zo heerlijk.

En ik vind het jammer dat ik niet meer zo onbekommerd in het leven sta, ik pieker tegenwoordig teveel naar mijn smaak.

Oh ja, en dat ik onze hond niet meer als pup zal meemaken. Wat was ze schattig. Gelukkig nu nog steeds, op een andere manier.
quote:masque schreef op 22 februari 2014 @ 18:27:

Verliefd wordt/seks met andere mannen dan mijn man. Begrijp me niet verkeerd ik hou van mijn man en ben heeeel gelukkig met hem. Maar prille verliefdheid en elkaar aftasten zoals in het begin van een relatie is toch heel speciaal/spannend ed:)

Zucht, hier dezelfde gedachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven