Ik wil iets doen met kerst! Maar wat?

23-12-2009 13:34 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of hier al een topic over is, heb het iig niet gevonden, maar anders hoor ik het graag.

Nog twee nachtjes slapen en het is weer kerst. Mijn lief en ik gaan naar onze families. Leuk, gezellig, maar ik vind het vaak wel wat saai. Ik houd er niet zo van de hele dag alleen maar op de bank te zitten en te eten. Nou is het plan al in de groep gegooid om wat te gaan doen, en dat is positief ontvangen (juj!). Maar wat? Mijn zwager opperde om naar Avatar te gaan, te gaan jagen of ergens een fikkie te steken. Uhm, niet heel realistisch allemaal. Naar een film kan leuk zijn, maar mijn schoonouders zijn wat degelijk en gaan niet zo vaak 'uit'.

Met mijn eigen familie (tweede kerstdag) gaan we naar paleis het Loo, wandelen. Dat is al een prima plan en in de goede omgeving. Maar wie weet er iets leuks voor eerste kerstdag? Het zou mooi zijn als het in omgeving Utrecht-Rotterdam is.
Gourmetten!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
gewoon niet de hele dag bij elkaar gaan zitten meuten, maar pas tegen de avond gaan om te eten

snap eigenlijk nooit zo dat mensen met de kerstvisites opeens van 's ochtends tot 's avonds laat bij elkaar gaan zitten, toch veel lekkerder als je overdag nog iets voor jezelf kunt doen en dan 's avonds een aantal gezellige uurtjes samen doorbrengt?
Gourmetten gaan we (voor het eerst sinds jaaaaaren) tweede kerstdag weer eens doen. Ik vind het leuk, al durf ik dat amper hardop te zeggen... zo afgezaagd is het :-D.

Eerste kerstdag gaan we ecovriendelijk versgeschoten biologische hazen eten...

Qua eten zijn we dus al voorzien!
bellen blazen?
Stuk gaan wandelen? De tuinhaard aan, mutsen op jassen aan en marsmellows roosteren? Op een ijsbaan een rondje gaan schaatsen?
Trivianten!
quote:elninjoo schreef op 23 december 2009 @ 13:38:

gewoon niet de hele dag bij elkaar gaan zitten meuten, maar pas tegen de avond gaan om te eten

snap eigenlijk nooit zo dat mensen met de kerstvisites opeens van 's ochtends tot 's avonds laat bij elkaar gaan zitten, toch veel lekkerder als je overdag nog iets voor jezelf kunt doen en dan 's avonds een aantal gezellige uurtjes samen doorbrengt?I know, ben ik het helemaal mee eens. Mijn schoonfamilie vooral denkt daar alleen heel anders over. Hetzelfde geldt voor verjaardagen, maar daar heb ik het er bij man lief wel doorheen gekregen dat we niet de hele dag blijven bankplakken. Met kerst zet ik me er maar overheen.
Scrabble!
quote:Schmoepie schreef op 23 december 2009 @ 13:39:

Trivianten!Jaah!
Wat hebben eigenlijk veel mensen moeite met die kerstdagen.

Wij gaan beide dagen uit eten en komen pas 's middags bij elkaar. Heeft iedereen nog lekker de ochtenden voor zich zelf.
Karten bij RacePlanet Delft :P
Aliquando et insanire lucundum est
Ik vind spelletjes heel leuk!! Alleen mijn schoonouders willen nooit meedoen, die vinden dat meer wat voor 'de kinderen'. En ik wil iets met z'n allen doen!

Wandelen houden ze ook niet zo van.

Ik vind schaatsen wel een puik plan, weet iemand er één in de buurt van Gouda/Woerden? Kan (nog) niets vinden op google.
Sjoelen, is hardstikke hip, Edwin Evers doet ook Sjoeling with the stars. Misschien willen je schoonouders dan wel.

Of naar zo'n overdekte skibaan.
Er is zo'n schaatsbaan in het centrum van gouda. Of bedoelde je dat niet?
quote:spotlessmind schreef op 23 december 2009 @ 13:43:

Ik vind spelletjes heel leuk!! Alleen mijn schoonouders willen nooit meedoen, die vinden dat meer wat voor 'de kinderen'. En ik wil iets met z'n allen doen!Strippoker?
quote:gazelle schreef op 23 december 2009 @ 13:47:

Er is zo'n schaatsbaan in het centrum van gouda. Of bedoelde je dat niet?Oja, heb 'm gevonden! Dat is tof! Ga die erin gooien. Zijn zelfs schaatsen te huur zie ik. Weet jij of íe groot is of erg druk?
quote:geve schreef op 23 december 2009 @ 13:50:

[...]

Strippoker? Neeeee! Ik ben heel visueel ingesteld, en bedankt! Niet met mijn schoonvader!!
Meubelboulevard!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou echt groot is 'ie niet, gewoon zoals ze allemaal zijn. Of het er erg druk is durf ik je niet te zeggen maar anders kun je natuurlijk altijd nog ergens op de markt lekker warme chocolademelk gaan drinken totdat het wat rustiger is.
Neuken? maar omdat nou weer met de familie erbij te doen is ook zo wat...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:gazelle schreef op 23 december 2009 @ 13:56:

Nou echt groot is 'ie niet, gewoon zoals ze allemaal zijn. Of het er erg druk is durf ik je niet te zeggen maar anders kun je natuurlijk altijd nog ergens op de markt lekker warme chocolademelk gaan drinken totdat het wat rustiger is.Thanks. Ik vind dat echt een leuk idee! Zie mijn schoonouders nog niet echt op de schaats, ze zijn niet echt van het sportieve soort.. Maar ik denk dat de rest wel enthousiast is, dus wie weet....!
is de 'hel van '63' niet een leuke film om heen te gaan?
quote:Schmoepie schreef op 23 december 2009 @ 13:39:

Trivianten!Weet je gelijk of je vriend wel bij je past.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:geve schreef op 23 december 2009 @ 13:50:

[...]

Strippoker?

Bridge?

Dat kan niemand een spel voor kinderen noemen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven