Ik word 40...

08-12-2009 11:05 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hellup! Ik word 40... Aan de ene kant zie ik er enorm tegenop, aan de andere kant weet ik: het is gewoon een leeftijd!

Ik wil iets bijzonders doen met mijn verjaardag. Ik word toch echt 40 en dan moet ik het maar echt vieren ook!

En toch wil ik er niet enorm veel gedoe van maken thuis en te veel geld aan spenderen. Ik dacht aan een wijnproeverij met hele goede vriendinnen (ben dol op wijn) of een heerlijke wandeling met een goede beloning daarna. Maar ik wil niet zoveel geld er aan kwijt zijn! Wie heeft iets onwijs leuks gedaan met zijn verjaardag? Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeen!
Volg je hart. Dat klopt.
Geen tips, maar wel dit:

Je kan beter wel 40 worden, dan geen 40 worden!

Veel plezier op je verjaardag!
Vriend wordt dit jaar ook 40.

We gaan een midweek weg en verder laten we gewoon de visite komen. Niets bijzonders van maken, verjaardagen zijn toch al niet onze hobby.

Qua cadeau's vragen: Hij vraagt geld want hij wil iets duurs kopen.

Ik vind trouwens ook niet dat jíj wat moet organiseren.

Jij bent toch jarig? je zou zoiets moeten krijgen??!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Sharra, je hebt zo gelijk! Waar maak ik me druk over! Dank je wel!

PiP, ook jij hebt gelijk! Ik ga de hint opgooien. Geef me geen kado's maar een leuke verjaardag.

Ik moet lachen om mezelf... alsof ik nooit meer een leuk feest kan geven na mijn 40e. Alsof de wereld stopt. Wat een muts ben ik! Bedankt voor de realiteit. Ik ben van plan enorm veel feesten nog te gaan geven en bij te wonen!
Volg je hart. Dat klopt.
Hihi...kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Dat wil zeggen...ik vond het echt vreselijk om 30 te worden. Toen het eenmaal zover was heb ik vooral genoten van mijn feestje!

Wijnproeverij klinkt trouwens wel onwijs leuk! Wanneer is het ongeveer, qua seizoen? En wil je er een vriendinnenverjaardag van maken, of een heel uitgebreid gezelschap?
Gefeliciteerd alvast! Geniet er van, laat je lekker verwennen die dag. Slechter dan de mijne kan je het niet treffen dus je zult geheid een knalverjaardag hebben!
Pink, het is echt Super om 40 te zijn!

Welkom bij de club!

Zo'n wijnproeverij klinkt erg leuk, zou mij ook wel liggen.

Ik had toen ik 40 werd de hele dag 'inloop' van vrienden en familie. Ik had gebakjes laten maken met 40 er op en verder niks bijzonders.
Ik heb die dag als een andere verjaardag gevierd, waarom groots?
De mijne was de duurste en meest benevelde ever, dus nee, geen goeie tips hier
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wij doen met de vriendinnenclub (7 stuks) een weekendje weg als er iemand 40 wordt.... Erg leuk, maar wel prijzig! De jarige wordt 'vrijgehouden' en 'ontvoerd', dus heeft geen idee hoe of wat. Erg leuk!!
quote:Goldielocks schreef op 08 december 2009 @ 11:27:

Pink, het is echt Super om 40 te zijn!

Welkom bij de club!

Zo'n wijnproeverij klinkt erg leuk, zou mij ook wel liggen.

Ik had toen ik 40 werd de hele dag 'inloop' van vrienden en familie. Ik had gebakjes laten maken met 40 er op en verder niks bijzonders.

Ik keek al verward om me heen waar de jaren gebleven waren, totdat ik me realiseerde dat TO zo heet

mij zijn 25 namelijk.
Oh nee ik lieg, 24. bijna 25.
Ik weet het allemaal nog niet... Het liefste met een leuk klein gezelschap, ben niet zo goed in een groot gezelschap (kan ik mijn aandacht niet verdelen en ondertussen krijgt dan niemand aandacht van me!). Gewoon, knus en goed gezellig. En beschonken lijkt me ook zalig... Dus toch die wijnrpoeverij!

In mijn omgeving heeft iedereen kleine kinderen. Het is mijn verjaardag. Geen kinderfeestje graag. Echt een meidenfeest vind ik ook leuk! Partner vindt het niet erg als hij niet op mijn feest mag komen. We maken er wel een intiem feest van met Pinkeltje erbij.
Volg je hart. Dat klopt.
40 Is het nieuwe 30, joh.

Me like it a lot.

Hoe je het ook viert; alvast gefeliciteerd!
Known to cause insanity in laboratory mice
En wanneer gaat het gebeuren?

Voor mij nog 5 dagen en ik hoor allemaal gesmoes om mij heen. Word er stik zenuwachtig van...
Ik wordt ook 40, vier eigenlijk nooit mijn verjaardag, maar ga na het lezen van dit topic toch met vreze vrezen......
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:sharra schreef op 08 december 2009 @ 11:14:

Geen tips, maar wel dit:

Je kan beter wel 40 worden, dan geen 40 worden!

Veel plezier op je verjaardag!Zo ontzettend waar. Mijn vriendin is dit jaar 37 geworden. Op naar de 40, zeggen we dan opgewekt. Omdat het er twee jaar geleden enorm om spande of ze uberhaupt wel 36 zou gaan worden. Dus kom maar op met die 40, dat hebben we dan tenminste gehaald!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik vond het al erg toen ik 25 werd...dus 40?! Eeeeerg oud!

Misschien met je beste vriendinnen een leuk hotel boeken in een leuke stad, lekker eten en vooral veel drinken?
Perfectionisme is niet perfect...
leeftijd is slechts een getal.
Ik zeg ook altijd standaard tegen jongere mensen, die menen te moeten opmerken dat ik al zo oud ben, dat ze eerst maar eens moeten zorgen dat ze uberhaupt mijn leeftijd halen.
Natuurlijk is het mooi dat je ouder wordt,maar ik vier al jaren geen verjaardag meer.Die gemaakte verplichte gezelligheid hoeft van mij niet.
In dat geval zou ik zeker voor die wijnproeverij gaan met je vriendinnen! Vind ik echt een superleuk idee (mits natuurlijk al je vriendinnen ook van wijn houden)!
Kijk eens op www.vakantieveilingen.nl misschien kun je heel goedkoop een huisje scoren of een workshop of een lekker beautydagje of iets anders. Leuk en niet duur (als je mazzel hebt)

Je kunt er zelfs bieden op een vliegles en dan mag er ook nog iemand mee als passagier. Lijkt me super.

En alvast een fijne verjaardag. Ik heb nog 2 jaartjes te gaan voordat het zover is
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven