ING rentepunten

25-10-2013 17:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het op de site van ING niet vinden, dus misschien weten jullie hoe het zit.

Ik wil via mp kaartjes overlopen van een attractie. De persoon in kwestie heeft de kaartjes via ING rentepunten en zegt dat ie ze aan mij kan overdragen. De kaartjes zijn geldig tot het eind van het jaar en kunnen op een zelfgekozen datum worden ingewisseld.

Klopt dit? Of is het onzin? De persoon staat namelijk met heel veel kaartjes op mp, een soort bijverdienste?

Natuurlijk kan ik de kaartjes ook gewoon kopen, maar als ik ze goedkoper kan krijgen op mp, is dat altijd fijn.
Googel naam, telefoonnummer en rekeningnummer van deze persoon. Vooral het rekeningnummer is belangrijk, dat kunnen mensen niet zo snel wisselen. Ik heb wel eens gehad dat ik het rekeningnummer van een mp-verkoper tegenkwam op een site over oplichters. Toen heb ik de (concert)kaartjes dus niet bij die persoon gekocht.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Kun je niet op de site van ING-rentepunten vinden of dit soort kaartjes worden verkocht daar?

Je moet sowieso oppassen met kaartjes van MP volgens mij, dus zou ook eens die verkoper googlen.
Ik heb kaartjes voor Sister Act gekocht met rentepunten. Ik moest toen gelijk datum en tijd inplannen.

Via de postcodeloterij krijg je wel een code die je zelf kunt verzilveren.

Maar kan je zelf niet in de rentepuntenwinkel kijken of t verhaal klopt?
Je kan met rentepunten kortingsbonnen krijgen voor attractieparken bijv. Je moet dan wel je kaartje kopen bij Mr.Ticket en de kortingscode invullen. Op de site van Mr. Ticket kan je zien voor welke dagen je kaartjes kan kopen.

Die kortingscode zal je best over kunnen dragen. En als je gratis 7,50 korting krijgt met rentepunten en die kan je verkopen voor ??? dan verdien je daar lekker mee.

Het gevaar zit hem denk ik in het aan meerdere mensen verkopen van dezelfde kortingscode, want die is natuurlijk maar 1 keer bruikbaar.
AH, dus ik betaal die verkoper op mp voor een code en vervolgens moet ik op mr ticket nog eens betalen voor de kaarten? Of zie ik dat fout?
Naar de makelaar gaan, die regelt het voor je!
He?
Je kan kortingsbonnen kopen via de rentepuntenwinkel. Hiermee kan je boeken bij Mr. Ticket. Het risico is wel dat ze wellicht de codes dubbel verkoopt.

Meestal is de waarde van de kortingsbon 5 of 7,50 euro.
Ik heb zelf ook heel veel ING rentepunten maar tot nu toe bij ALLES wat ik heb gekocht zit er steeds een vervelend addertje onder het gras (van die vervelende piepkleine lettertjes die ze zodanig verstoppen of vaag omschrijven dat ze niet opvallen!).

Ik koop dus nooit meer met die ellendige dingen. Vaak zijn t ook dingen die je met een beetje googlen ook op een andere manier voor die prijs kan kopen..
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
quote:sammie00 schreef op 25 oktober 2013 @ 20:14:

AH, dus ik betaal die verkoper op mp voor een code en vervolgens moet ik op mr ticket nog eens betalen voor de kaarten? Of zie ik dat fout?Dat denk ik wel, omdat je zelf nog de datum kan kiezen van wanneer je gaat. Zeker weten doe ik het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven