IPads / tv en geluid

14-12-2014 13:14 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier in huis zijn verschillende iPads. Op de bank zittend een paar mensen met iPad en iemand kijkt tv. Nu worden er door de kinderen spelletjes gespeeld op zo'n iPad en het geluid staat aan. Ik trek die geluiden door elkaar heel slecht. Mijn man is van mening dat als ik er last van heb dat ik maar ergens anders moet gaan zitten. Naar mijn mening zijn die geluiden door elkaar niet nodig. Wat vinden jullie of hoe gaat dat bij jullie thuis?
Gewoon een beetje zachter zetten.
verba volant, scripta manent.
In ons huis gaan de ouders echt niet ergens anders zitten omdat de kids lawaai maken. Lekker een koptelefoon op als je geluid bij je spel wil en wij hebben er last van
Oordopjes voor de iPad gebruikers.
Ik kan daar ook heel slecht tegen, het mag bij ons dus niet. Gaan ze maar op hun eigen kamer zitten, anders doen ze zelf een koptelefoon of iets dergelijks op of in.
Geluid van de telefoons en ipads,laptops staan hier standaard UIT ! Natuurlijk afentoe bij een filmpje, mag het best ff aan,maar dan weer UIT ! Geen koptelefoons in gebruik want dat is er geen controle op hoe hard het geluid staat. Telefoongesprekken kunnen indien nodig op andere kamers gevoerd worden.
Volgens man ben ik de enige die er last van heeft, dus moet ik me aanpassen. Ik kan 1 geluid (bijv. tv waar ik niet naar kijk) best handelen. En er wordt ook nog gepraat uiteraard. 1 geluid wat een irritant computerspel (pieuw pieuw pieuw) is kan ik overigens niet handelen. Ik vraag me af of ik overgevoelig ben.
Ik vind van niet. Ik vind dat ook vreselijk.
Je zou zeker overgevoelig kunnen zijn.

Ik weet dat ik overgevoelig ben, dus mogen anderen zich hier aan aanpassen in mijn werk zit ik altijd met veel geluid om mij heen en heb de rust thuis hard nodig.

en we zijn hier heel democratisch. Wie betaald, heeft inspraak
Geluid uitzetten van de ipads/computers of ze moeten 'n koptelefoon op.
quote:coravanmora schreef op 14 december 2014 @ 13:24:

Volgens man ben ik de enige die er last van heeft, dus moet ik me aanpassen. Ik kan 1 geluid (bijv. tv waar ik niet naar kijk) best handelen. En er wordt ook nog gepraat uiteraard. 1 geluid wat een irritant computerspel (pieuw pieuw pieuw) is kan ik overigens niet handelen. Ik vraag me af of ik overgevoelig ben.

Ik zou een dergelijke houding van mijn partner niet accepteren, en ik zou me doodschamen als ik zo met mijn partner om zou gaan.

Het doet er niet toe of je overgevoelig bent, jij hebt er last van. Dat zou voor een partner argument genoeg moeten zijn, althans, in mijn universum.
Ik ben ook vaak genoeg weg voor mijn werk, hoe ze het dan doen, is mijn probleem niet. ik weet dat de radio,tv dan zowiezo harder staat, zodra ik thuis kom, wordt het geluid al zachter gezet ze zijn wel lief !
Dank voor jullie reacties. Het bevestigt in ieder geval dat ik niet abnormaal ben dat ik verschillende geluiden door elkaar niet accepteer. Ik zal er eens met mijn man over praten.
Vind geluid bij spelletjes sowieso overbodig (én enorm storend) dus zou het niet tolereren als iemand dat zonder koptelefoon aan zet. Of geluid uit, of op hun eigen kamer, of koptelefoon op als ze in de woonkamer willen blijven met dat ding.
Je kan je beter niet ergeren; dat is niet goed voor de sfeer, dus uit dat geluid en geef ze earphones.
Verplicht koptelefoon op. Zo niet, geluid uit.
En al ben je overgevoelig: het is jouw huis. Kinderen passen zich maar aan. Hier is het geluid uit (ik ook) of koptelefoon. Rekening houden met elkaar is toch onderdeel van de opvoeding, hoop ik?
Zonder oorzaak geen gevolg
Ik ben het eens met polkat ..jij ben toch verdorie de moeder degene die samen met pa de toon zet in huis.

Het is ook vervelend al die geluiden door elkaar .Mensen horen uit liefde rekening te houden met elkaar .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven