IPads / tv en geluid
zondag 14 december 2014 om 13:14
Hier in huis zijn verschillende iPads. Op de bank zittend een paar mensen met iPad en iemand kijkt tv. Nu worden er door de kinderen spelletjes gespeeld op zo'n iPad en het geluid staat aan. Ik trek die geluiden door elkaar heel slecht. Mijn man is van mening dat als ik er last van heb dat ik maar ergens anders moet gaan zitten. Naar mijn mening zijn die geluiden door elkaar niet nodig. Wat vinden jullie of hoe gaat dat bij jullie thuis?
zondag 14 december 2014 om 13:24
Geluid van de telefoons en ipads,laptops staan hier standaard UIT ! Natuurlijk afentoe bij een filmpje, mag het best ff aan,maar dan weer UIT ! Geen koptelefoons in gebruik want dat is er geen controle op hoe hard het geluid staat. Telefoongesprekken kunnen indien nodig op andere kamers gevoerd worden.
zondag 14 december 2014 om 13:24
Volgens man ben ik de enige die er last van heeft, dus moet ik me aanpassen. Ik kan 1 geluid (bijv. tv waar ik niet naar kijk) best handelen. En er wordt ook nog gepraat uiteraard. 1 geluid wat een irritant computerspel (pieuw pieuw pieuw) is kan ik overigens niet handelen. Ik vraag me af of ik overgevoelig ben.
zondag 14 december 2014 om 13:28
zondag 14 december 2014 om 13:31
quote:coravanmora schreef op 14 december 2014 @ 13:24:
Volgens man ben ik de enige die er last van heeft, dus moet ik me aanpassen. Ik kan 1 geluid (bijv. tv waar ik niet naar kijk) best handelen. En er wordt ook nog gepraat uiteraard. 1 geluid wat een irritant computerspel (pieuw pieuw pieuw) is kan ik overigens niet handelen. Ik vraag me af of ik overgevoelig ben.
Ik zou een dergelijke houding van mijn partner niet accepteren, en ik zou me doodschamen als ik zo met mijn partner om zou gaan.
Het doet er niet toe of je overgevoelig bent, jij hebt er last van. Dat zou voor een partner argument genoeg moeten zijn, althans, in mijn universum.
Ik zou een dergelijke houding van mijn partner niet accepteren, en ik zou me doodschamen als ik zo met mijn partner om zou gaan.
Het doet er niet toe of je overgevoelig bent, jij hebt er last van. Dat zou voor een partner argument genoeg moeten zijn, althans, in mijn universum.