Jarig / horoscoop.

03-03-2009 21:28 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ben jij jarig? En wat is dus je horoscoop?

19 juli ---> kreeft!

Een échte, typische, kreeft.

Best leuk! Soms ook moeilijk trouwens...

En jij?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
23 december > steenbok

ik kan idd aardig koppig zijn

Chinees gezien ben ik 'n aap en ook die apenstreken zijn mij niet onbekend
@ Chicken

Zo dan...lekker wijf dus!

En, kan jij je vinden in de horoscoop omschrijving van een kreeft?
Ja als ik de omschrijving lees van een kreeft dan zijn er wel veel punten die overeenkomen. Maar ik geloof niet zo in horoscopen. Zeker niet zoals ze afgedrukt worden in blaadjes enzo.
Nee ik ook niet, zoals ik al zei, maar wel op die manier zoals ik beschreef in mijn vorige post.
quote:La Vie en Rose schreef op 04 maart 2009 @ 08:38:

Overigens kan ik me trouwens ook écht in een willekeurige karakterberschrijving van een kreeft vinden die te vinden zijn op de wat betere horoscoop sites. Bij mij klopt het vrijwel allemaal. Ik geloof ook echt dat een soort basiskenmerken zijn die bij alle kreeften naar voren komen. Of bij stieren, booschutters, and so on.

Heb je suggesties qua sites?

Ik ben trouwens 'konijn' volgens de Chinese horoscoop. Zoeteman is een combi van Ram en Tijger. Klinkt als een katje om niet zonder handschoenen aan te pakken, maar is de zachtaardigheid zelve. Kortom, ik geloof niet zo in horoscopen.
Ondergetekend Stiertje is een Vuurpaard in Chinese horoscoop.
Nee, geen suggesties zo uit mijn hoofd, want het is ook niet zo dat ik dagelijks op die sites kijk. Ik heb er wel veel over gelezen vroeger. Ik interesseer me er wel voor, maar dat doe ik in zoveel dingen, dus tja.

Het is voor iedereen verschillend natuurlijk. Bij mij klopt het gewoon wél en bij heel veel mensen uit mijn omgeving ook...
25 april ----> Een echte stier, koppig materialistisch, ongeduldig. Geloof ook niet in die toekomst voorspellingen, maar wel in de karakterbeschrijvingen. Een vriendin van mij heeft een erg mooi boek...Klopt bijna helemaal..

Hoe reken je je ascendant ook alweer uit?
Perfectionisme is niet perfect...
Mooi onderschrift, yathibiyya!
Hier ook een stiertje... Schijn koppig te zijn maar daar heb ik zelf geen last van.. Ik heb gewoon vaak gelijk
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
Goeie astro-site: www astro punt com.

Vul je gegevens in (dus geboorteplaats, -datum en -tijd) en je hebt je volledige horoscoopberekening, ascendant en alle planeten plus een redelijk uitgebreide uitleg over wat het allemaal te betekenen heeft.

Gratis ook nog :-)

De taal kun je op NL instellen met de vlaggetjes maar ik vind de vertalingen minder duidelijk dan de engelse versie.
Thnks Muis!

Spinnetje...Ik heb daar ook geen last van hoor. Heb ook gewoon altijd gelijk, ook als ik geen gelijk heb heb ik gelijk. Dus.
Perfectionisme is niet perfect...
Das echt een goeie site Robo, ik kreeg een heel goeie omschrijving!
3 januari dus een eigenwijze ambitieuze steenbok!
Het is idd een goeie site, veel info en redelijk diepgaand.

Ik zit zelf al jaren "in de horoscopen", cursussen gedaan, planken vol boeken, etc. Leuk topic dus :-)

(ben zelf vissen met steenbok-ascendant en maan in schorpioen: een vat vol heftige emoties, intuïtief en heel gevoelig, maar met een koele zakelijke buitenkant :-) )
Grappig om te lezen dat er bij hun ook dubbele kreeft uit kwam, dat heeft mijn oma ooit eens voor me berekend. En dan de beschrijving die ze geven....ze zitten akelig goed!
En je maanteken? In iedere horoscoop zijn dat de drie belangrijkste elementen: zonneteken (dus je sterrenbeeld zelf), je ascendant en het teken waarin de maan staat.
quote:robo schreef op 04 maart 2009 @ 10:17:

En je maanteken? In iedere horoscoop zijn dat de drie belangrijkste elementen: zonneteken (dus je sterrenbeeld zelf), je ascendant en het teken waarin de maan staat.Zon in Kreeft, Maan in Tweelingen • Ascendant in Kreeft, Maan in het Twaalfde Huis • Zon in het Eerste Huis • Zon Conjunct Ascendant • Venus in het Tweede Huis • Saturnus in het Tiende Huis • Maan in het Twaalfde Huis • Mars Conjunct Ascendant
Maan in tweelingen dus :-)

Geeft wat luchtigheid tussen je emotionele sterrenbeeld en ascendant.
Ik zag een hoop manen, wist niet welke je bedoelde
21 juli -> kreeft

Eerlijk gezeg herken ik mezelf niet echt erg in het type dat bij een kreeft past. Ik heb van twee verschillende mensen die zich erg interesseren voor horoscopen gehoord dat ik een typische leeuw ben, dat was voordat ze wisten wanneer ik geboren was.

Als mijn moeder nou op tijd was bevallen, dan was ik ook een leeuw geweest.
Misschien is je ascendant wel leeuw?
Mijn ascendant is Schorpioen
7 november --> Schorpioen.

Net op de Astro-site gekeken; veel info zeg!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Robo, interessante site!

Heb zowel naar mijn geboorte- als daghoroscoop gekeken. Kan me in beide wel vinden. Sommige dingen zijn vrij specifiek en kloppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven