Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 21:39:

Dat krijg je er van Leo, rioolbladjournalistiek werkt op de darmen....ik krijg er de schijt van

Gaan we het nou weer over díe uitdrijving hebben?

Was van de twee bevallingen één keer schuldig. Je kan het maar kwijt zijn. Na een totaalruptuur is poepen niet zo prettig.
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 21:40:

Dat wilde ik net even checken. Bij weeën komt er een kindje uit toch? Nee, bij mij zag het er anders uit, dus dat waren dan waarschijnlijk géén weeën. Maar ik houd jullie op de hoogte hoor.

Ja hou mij maar op de hoogte! Want ik wil graag weten wanneer ik samen met Boogje op kraambezoek kan komen
.
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 21:43:

Op zich.... Het zou wel des Djoels zijn als we allemaal onze telefoon in onze sloggie zouden doen, op trilstand, en dat Djoels er dan één groeps-sms uitgooit. Of een paar achter elkaar, voor degenen die wat minder fijngevoelig zijn. Ik vind dat wel een heel mooie gedachte. Erg saamhorig ook enzo.Even in het kader van de saamhorigheid. Ik draag altijd Anni Rolfi van het Kruidvat. Net zo fijn, minder duur. Hoor ik er dan wel bij?
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 21:43:

Op zich.... Het zou wel des Djoels zijn als we allemaal onze telefoon in onze sloggie zouden doen, op trilstand, en dat Djoels er dan één groeps-sms uitgooit. Of een paar achter elkaar, voor degenen die wat minder fijngevoelig zijn. Ik vind dat wel een heel mooie gedachte. Erg saamhorig ook enzo.Moet Djoels (of iemand anders die wel een smsje van haar kan krijgen) mijn nummer hebben
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 21:44:

Ik zou me gewoon laten bevruchten als ik jou was, Norre. Zo'n prachtexemplaar als jij daar kunnen er niet genóeg van zijn.

Dat vind ik nou zo lief van je!

Maar ehm.. heb je mijn kids weleens gezien? Ze hebben verdomme he-le-maal niks van mij! Doe je dan al dat werk voor...
.
.
Ach, en Boogje is zo verlegen in het echt... Moet die nou als lactatiedeskundige op gaan treden?

Laten we het voorlopig nog even bij ons, ferme vrouwen, houden.
.
Lol Norre, als we het in Djoels dr stijl doen dan dragen we geen slip. Waar we die telefoon dan moeten laten laat ik in het midden.
.
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 21:52:

[...]

Gewoon hier posten, heb ik eerder vandaag ook gewoon gedaan. Hartstikke leuk joh, ik krijg opeens de hele avond telefoon. Da's weer eens wat anders dan maandenlang dat ding meezeulen (en stug op blijven laden) zonder dat er ook maar iemand een sms stuurt.Ik heb je maanden geleden al een sms gestuurd. Ik wilde die ferme kont weleens live aan de telefoon. Heb nooit iets terug gekregen. Of zou dat komen omdat die ferme kont geen armen heeft om te sms-en?
.
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 21:53:

Lol Norre, als we het in Djoels dr stijl doen dan dragen we geen slip. Waar we die telefoon dan moeten laten laat ik in het midden.Tsja, en op zo'n moment ben ik dan toch weer blij met de zwaartekracht Suus. Op mijn leeftijd kan je prima drie mobieltjes onder je borsten hangen. Komp wel goed hiero...
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 21:54:

Norre, geen idee waarom hoor, maar met mij wilde hij alleen over borstvoeding praten. Maar goed. Verlegen zeg je? Ik zie ongekende mogelijkheden! Moeten we een fokprogramma opzetten of ga je gewoon op de bonnefooi aan de slag?Ik ken hem, hij kent mij... Is dat niet gewoon genoeg?
.
.
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 21:50:

Dush, jij durft niet alleen begrijp ik? Of neem je hem mee als borstvoedingsvraagbaak?Ik durf wel alleen hoor, wilde je alleen even de hele bevalling laten vergeten. Want zodra je Boogje in de ogen aankijkt verdrink je
.
.
En Boogje weet van niets
Nee, da's een pubermeisje inmiddels. Dat wat eruit moet..
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 21:58:

Waarom hebben we het nu ineens over Boogje trouwens? Er is hier maar één kerel die ter zake doet en die zit ergens ín en die moet er úit.JBG die moet eruit.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven