Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Komt Nordochter net uit haar bed... "Mam, mijn laken is gescheurd".. Jullie weten zeker wel wat ik er nu mee gedaan heb?
Waant Boogje niet ergens rond op het forum op dit moment?

Roepen we 'm er even bij...
Ik neem aan laken verbrand en dochter een kuisheidsgordel omgedaan Nor?
.
Ondertussen zit ik SERIEUS te breien! Ik heb vandaag breipennen en wol gekocht. En het lukt best aardig. 't Is wel een beetje een ondefinieerbare lap aan het worden, maar het tikt zo lekker weg.

Misschien schenk ik 'm Djoels wel. Kan ze er een draagzak van maken. Heb hier en daar nog wel een steek laten vallen, dus die beentjes passen er wel door...
.
quote:Dushi74 schreef op 09 februari 2010 @ 22:03:

Ik neem aan laken verbrand en dochter een kuisheidsgordel omgedaan Nor?Verder verscheurd natuurlijk, Dush! Dat vruchtwater blijft zich natuurlijk ophopen bij Djoels. Dat wordt een tsunami straks!
.
Oooh ja zie je, nog nooit bevallen (laat staan zwanger geweest) Dus dan denk je hele verkeerde dingen he
Ik overweeg serieus een nieuw kletstopic te openen.

"Wat vertel jij mij, terwijl ik brei?"
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 22:06:

Norre, als je maar lang genoeg door breit, dan wordt het een sjaal. Zo noemde ik althans de ondefinieerbare lappen die ik produceerde.

Maarre.... weet je zeker dat je niet al bevrucht bént dan? Als je de breipennen erbij pakt? En ook niet onbelangrijk: weet Bóógje dat al?! Over twee weken kan ik testen. Ik zal het discreet op het forum zetten als het zo is...
.
Ik vroeg me opeens af, zo'n 'wee', is dat nou dezelfde als in 'ach en wee'?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
.
.
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 22:08:

Zeg Norre, waar komen die breipennen eigenlijk vandaan? Had Djoels die niet in haar doos verstopt om haar vliezen te breken? Nou zeg! Eerlijk gekocht bij de BlokkerT..
.
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 22:10:

Jep, Spijker op de kop!Echt waar? Was dat zo bij jou? Bij mij was het meer "klotewee!".
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 22:11:

En je bent ook niet zo vriendelijk geweest om even een setje extra te kopen om in haar doos te verstoppen? Ik bedoel: je was er tóch!Ik ken Djoels. Lieve meid. Ontzettend mee gelachen ook. Maar dat poeren in die yoni, dat laat ik over aan JG hoor!
Jezus te paard!, jullie zijn goed voor weer een nieuwe Tena Lady..

Djoels! Een voorspoedige baring gewenst en een heel gelukkige yoni!
Moeten we niet alvast een blije doos voor d'r bestellen eigenlijk?... of zelf knutselen natuurlijk..
Overigens bevrucht ik niet zomaar op bestelling.. .. spring zuinig om met mijn nakomelingen..
.
.
Q fijn dat ik een plukje had mogen krijgen. Maar als het al in gebruik is dan heb ik gewoon pech. Dan blijf ik maar zitten met mijn kont in de wasmasjien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven