Jouw ergste schaam-dronkenmansgedrag!

13-10-2006 16:51 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal mensen kunnen soms zo enorm gaan zeiken na een avondje stappen, gaan alles navertellen; wat ik heb gezegd, hoe ik me heb gedragen..En serieus; als ik ergens een hekel aan heb, is dát het wel. Dat wil je toch niet horen? Als de avond erop zit, zit het erop, geen geouwehoer meer erover, of mensen terugpakken op hun gedrag, niet grappig als je het mij vraagt.



Natuurlijk heb ik wel zo mijn schaam-momentjes.. kan precies invullen hoe ik me ga gedragen als er iets teveel alcohol in het spel is geweest..;

- ga engels tegen mezelf praten op de wc

- probeer die grote player toch een zoen te verkopen

- vertel mensen precies wat ik van ze vind (positief of negatief, maakt me dan geen zak uit)

- word erg handtastelijk (beetje *schaam dat dat dan ook gebeurt naar de mensen waarbij ik juist wat meer uit de hoogte zou moeten doen...)

- blijf drankjes bestellen terwijl ik er al genoeg op heb

- paar one night stands gehad na veel alcohol..





Hm. ik denk nog even verder na, maar om het leed wat te verzachten ben ik benieuwd naar júllie ergste dronkenmansgedrag, waarvan je nu zoiets hebt van....hmm niet zo slim geweest!!

:D
Alle reacties Link kopieren
IK heb ooit gekotst vanaf een balkon van de uitgaansgelegenheid naar beneden waar... je raadt het al... mensen stonden te dansen...
Alle reacties Link kopieren
In een relatie die niet zo heel goed meer ging maar nog wel te redden viel, totaal dronken vreemdgaan met de barman van de stamkroeg van de hele school, hem laten zweren het tegen niemand te vertellen, 2 meisjes uit mn klas komen binnengelopen, ik superblij om hun te zien , omhelzen, en het eerste wat ik roep is IK HEB MET TEUN GEZOEND!!!!! en dat dan zo hard dat ook de beste vriend van mijn toenmalige vriend het hoorde... hmja .. die relatie was toen opeens niet meer zo goed te redden.



Of zondag na anderhalf uur slapen naar de schuur wiebelen om een 10 uur durende werkdag tegemoet te gaan, fiets onder de aarde en gras, scheef stuur, krom wiel.. vandaar die blauwe plekken op mn heup en elleboog.. Dan vervolgens aankomen op werk, en als standaard mn telefoonlijst doorgaan in mn mobiel, om vervolgens als er een nieuw nummer in staat mn beste vriendin op te bellen die meestal wat nuchterder was dan ik om te vragen hoe dat nummer in mijn telefoon terecht kwam



Of maandag op school aankomen en 3 meisjes die je normaal niet zo mag (de make-up ruik je al in het fietsenhok) die je totaal omhelzen en alweer dubbel liggen als ze je zien: 'we hebben dit weekend echt ZOOOOO een LOL met je gehad!!!!!'  ehh.. oja joh? goh jahh eh wat leuk... dat ehh klopt.. ja...met wat ook alweer?'          enz enz enz :D wel leuk topic hoor haha
Alle reacties Link kopieren
oja haha en de maandag na school woedend naar de stamkroeg terug om aan de barman te vragen HOE DE F*CK het kan dat mn halve klas opeens wist dat ik met hem gezoend had terwijl ie het had BELOOFD om nix te zeggen!!!!

Hij lachend: lieve schat, ik heb de hele avond braaf mn mondje dichtgehouden, maar als jij 2 secondes later tegen de eerste de beste gaat schreeuwen dat er iets is gebeurt ga ik daar niet tussen springen om het te ontkennen!



Ja.. toen schaamde ik me ook wel een beetje, vooral omdat de andere 2 barmannen ook meeluisterden en me echt vrselijk begonnen uit te lachen, en het verhaal uiteraard de komende week doorvertelden aan iedereen die me ook maar gezien had, ooit.
Alle reacties Link kopieren
Tegen een delerium aan zijnde denken dat je doodgaat aan een overdosis vodka/kwaadaardig roze prikspul en in de armen van een jongen die je helemaal aanbidt dramatisch gaat zitten zeggen 'oh, ik sterf, ik stérf, maar ik verdíen het, ik ben zo slecht, ik heb zúlke lechte dingen gedaan', en de angst aflezen van het bezorgde gezicht van die lieve kerel die zo goed is om voor je te zorgen...

ge-nant.

Gelukkig was het op vakantie. En kwam hij uit Australie;)
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha, het is dat ik ´m zelf heb geopend, maar ik lig echt totaal in een deuk hier steeds als ik jullie verhalen lees! :D



Ook erg;



Plasje gedaan, van trap in overvolle bar aflopen, op je rug getikt worden door een meisje die alleen maar al wijzend naar je kont kan kijken...en erachter komen dat je de complete wc-rol achter je broek aan hebt slepen!!!! Oeps.
Alle reacties Link kopieren
Hadden we een personeelsuitje, ik te veel drank op....

Stappen we de bus in, wil ik het trapje (bij ingang) opstappen, wankel ik naar achteren en pak me snel vast aan degene voor me en ja hoor scheur ik gewoon de broek kapot van de vrouw voor me!

En die vrouw is de vrouw van een nieuwe collega, die zal ook wel gedacht hebben "waartussen is mijn man beland"

hahaha
Alle reacties Link kopieren
God, teveel om op te noemen vrees ik.. :o

Recent 'foutje' ;



Dat ontzettend lekkere ding gaan bellen, totaal geen blad voor de mond nemen, hem compleet uithoren...

Waardeloze indruk die ik heb gegeven, want ik hoor nauwelijks meer van hem

Kan mezelf wel wat aandoen als ik zulke belangrijke dingen heb weten te vergallen door een glaasje teveel. Grr!!
Alle reacties Link kopieren
Eentje van een paar jaar geleden.. Niet van mij, maar van ex-lief. Na een nacht met heel veel vrienden, lol en drank terug op de fiets naar ons nieuwe huis. We woonden er net drie dagen. Volgende dag, ik word wakker en denk: "wat stinkt het hier!!) Ik maak m'n vriend wakker en hij ruikt het ook.. Samen op zoek gegaan en wat blijkt? Vriendlief had een hele mooie drol neergelegd in onze inloopkast :o.  Die kast zat op precies dezelfde plek als het toilet in ons vorige huis. Hij had zich dus ff vergist en dat ie schuldig was, was te zien aan z'n boxer :D
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha, als ik dit allemaal lees bnen ik dus blijkbaar niet de

enige die wel eens te diep in het glaasje kijkt. Meestal weet ik het me

allemaal wel te herinneren.



Vannacht werd ik vriendelijk thuis gebracht door een aardige, doch

onaantrekkelijke jongen. Hij nog even binnen een biertje gedronken,

maar ik was heel moe en wilde slapen, maar hij maakte geen aanstalten

om te vertrekken. Toen heb ik een vriend laten opbellen en net laten

doen alsof het mijn ex was. Dus ik heb hem de deur uitgewerkt met de

smoes dat mijn ex zo nog langs ging komen en dat ie erg jaloers was,

haha! Gemeen he?:$
Alle reacties Link kopieren
HIHI, geweldig dit................

Denk altijd dat ik als enige dronken thuiskom na een avondje stappen, maar dat is dus gelukkig niet zo.



Twee jaar terug, avondje stappen met goede viend. Zijn vriendin was hoogzwanger thuis vn de tweede!!

Na sluitingstijd ben ik voor de deur vn de disco gaan zitten, kon niet meer lopen en was erg misselijk. Heel gek, mocht niet van mijn vriend, die kwam daar vaker en heeft me netjes op een bankje neergezet in het parkje aldaar. Eenmaal in de taxi dacht ik dat ik alles eruit had gegooid maar de taxi meneer is toch nog maar even gestopt. Ik de deur opengedaan en nog een hoopje eruit gegooid :$ (bij thuiskomst was zwangere vriendin al wakker en heeft lief een emmertje aan me meegegeven)



Konninginnenacht, OEPS, aan de cola met wodka. JEZUS dat is erg. Weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen, wel met een taxi netjes door mijn vriendin maar de volgende dag was ik DOOD.

Heb buiten de tent waar ik was nog de kratten met drank ondergespuugd voor de volgende dag zelf. Kom er nog weleens en volgens mij weten ze het wel (kwam daar altijd al) ALs ik nu kom zegt een van de portiers "gedraag je ook al is het MAMA-dag" eeeh ja meneer....



Kan me ook altijd vreselijk uitsloven als ik te veel op heb en vind mezelf vreselijk goed in alles. Denk dat sommige er anders over denken hoor (vooral mijn vriend en dan speciaal de dag erna)
Alle reacties Link kopieren
Ook 'grappig'..; als ik wat teveel op heb denk ik alles ineens héél goed te snappen, op de één of andere manier voel ik me dan superieur, hebde beste adviezen aan anderen (die dan blijkbaar toch nog hun problemen er bij me uit durven te gooien). Dan kan ik echt denken; goh, wat ben ik eigenlijk toch goed!! hahaha
Alle reacties Link kopieren
Vrienden van ons blijven altijd hetzelfde. Ook nu ze een dochter hebben van 2.

Papa was zo dronken dat mama hem bij dochterlief met armen en benen buiten boord in het ledikant vond de volgende ochtend.



Ik zelf ben eigenlijk nog nooit dronken geweest. Zou het best willen, denk ik, maar ik vind alcohol niet zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
Oooow, wat een geweldig topic dit!



Ik heb eens na een bedrijfsetentje met heel veel wijn, mijn hele bed ondergekotst. Ik wist dat ik aan t kotsen was maar was te lam om mezelf uit bed te hijsen. Ik woonde toen nog thuis. Mijn moeder had me bljkbaar gehoord en heeft m'n bed verschoont en me onder de douche gezet. 's Ochtends werd ik wakker met de badjas van m'n vader aan, mijn haar helemaal in de war en nog nat met een .............. enorme KATER! Ik schaamde me kapot! Resultaat van dit nachtje: nieuw matras en een nieuw kussen :$....
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, dit wordt echt mijn favoriet!

Het begint vaak al met dat gezuip thuis, en dan moet het daadwerkelijke stappen nog beginnen.... En dan heb ik hem eigenlijk al goed geraakt, maar dat wil ik dan nog niet onder ogen zien. Ik ben dan in ontkenning:)

Als ik dan in een cafe kom doe ik dan ook "alsof ik nuchter ben"

Met de nadruk op alsof

Het ergste is dat ik dan volgens mij nog meer dronken lijk!

Ik bedoel, m'n spraakvermogen is dan al enigszins aangetast en ik probeer me dan ook nog eens intelligenter voor te doen dan dat ik ben.

Flink doordrinken in de kroeg, want natuurlijk weet ook ik op zo'n moment van geen ophouden. Vervolgens denk ik dat iedereen tegen me aan loopt maar dat is natuurlijk niet zo....



En aanhankelijk!!! Wil dan wel met heel veel mensen zoenen en knuffelen.

Lucht ook mijn hele hart, verklap bijna al m'n geheimen en da's echt kut!

Ik spreek geen engels op t toilet maarrrrr, daar hangt vaak wel zo'n houder voor t toiletpapier en die dingen hebben ook een naam...Kimberly Clark......

En daar kan ik dan echt de slappe lach van krijgen.

Vaak heb ik op die momenten ook nog lang geen zin om naar huis te gaan en bel dan ontzettend veel mensen. En als ze niet wakker worden of niet opnemen spreek/zing ik de hele voicemail vol.

Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Haha! Geweldig topic!



Als ik te veel gedronken heb, ben ik héél vrolijk. Ik ga dan heel veel praten, het liefst met iedereen.. Bij mijn vriend word ik heel erg aanhankelijk, ga ik aan zijn kontje zitten en kus hem veel. Als hij nuchter is werkt het wel op zijn lachspieren, gelukkig!



Één keer was ik na het stappen ontzettend geil.. Op de terugweg heb ik schijnbaar zin gehad in sex in de auto. En schijnbaar heb ik constant geroepen: "Hier? Of daar? Of hier?" Mijn vriend vond het wel wat hebben, want we hebben wél sex in de auto gehad! :D
Alle reacties Link kopieren
Oh, dit is een leuk topic! Ik heb jullie allemaal hartelijk uitgelachen. Mijn ergste moment was mijn eigen trouwdag! Was zo dronken dat er van een bruidsnacht niets terecht is gekomen! ( en schijn ook nog flink te hebben gesnurkt) Ook ik spreek vloeiend buitenlandse talen en heb gewoon altijd gelijk in discussies (en ben niet te overtuigen van het tegendeel)., zo irritant.  Een keer heb ik mijn vorige vriendje vroeg in de ochtend gebeld om me op te komen halen uit een kroeg omdat ik zo dronken was dat ik bijna niet meer kon lopen, laat staan fietsen, oh schaam, en ziek! 2 dagen! Ik heb 1 keer een blackout gehad en sindsdien doe ik het wel wat kalmer aan want dat vond ik toch wel heel erg eng.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, over die dronkendiscussies... Vind ik zelf dat ik een geweldig standpunt heb, komt er weer zo'n bijna nuchter persoon roet in mijn eten gooien met vragen als :'hoezo" en "verklaar je nader" of "maar waarom dan". En dan heb ik daar meestal een vrij intelligent antwoord op: "Nou, gewoon"
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
up up up
Alle reacties Link kopieren
Hoezo dan HIM, wil je ons iets vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Met mijn zus gezellig aan het kroeghoppen na een lekker etentje. De kroeg waar we nu heen wilden was een stukkie verder, maar goed, elkander in de arm gepakt en zo liepen we toch aardig "recht". We moesten wel doorlopen want mijn zus moest "erg nodig". Lopen we langs een parkeerplaats waar net een cabrio (en inhoud) uitrijd. Ikke tegen mijn zus, "wow, lekker ding en ook nog lekkere wielen!" Wij met onze mooiste (bezopen) glimlach naar de cabriochauffeur lachen.....BOINK!!......kutlantaarnpaal! Auw!!....mijn zus valt in een stuip en die cabrio stopt ook nog eens! "Alles goed dames?"



Ikke: "Ja hoor, alleen die stomme lantaarnpaal he?" "Tis net onkruid" zegt hij, ikke: "hebbie daar een verdelger voor?" Hij scheurde weg en ik heb mijn zus opgepakt die zich van de stuip in de broek had gedaan, kroeghoppen eindigde abdrupt. Die cabriochauffeur kwam ik drie jaar later tegen, bij mijn nieuw baan. "En, zegt ie, al een verdelger gevonden?":$
Alle reacties Link kopieren
Blijft leuk dit te lezen en aangezien ik tot de conclusie kwam dat ik écht niet de enige ben met raar dronkenmans-gedrag, heb ik het er afgelopen weekend weer eens flink van genomen.

Ik heb er later weer smakelijk om kunnen lachen met vriendin :D (omdat het nog redelijk meeviel...denk ik..!)



Me voorgenomen níet te gaan drinken, ik zou met de auto naar de stad gaan, zodat ik een stok achter de deur had. Echter.. 2 min. voor vertrek toch maar van gedachte veranderd :D; hop, dikke sjaal om, die fiets op...met als gevolg...;



Eenmaal in club erachter komen dat de drankjes halve prijs waren én er achter de bar ook nog eens een ex-flirt stond; de glaasjes voor Lelie gingen dus tjokvol... heerlijk gedanst, gekletst en gesjanst..sta ik met vriendin te kletsen komt er ineens hét lekkere ding (die ik zo leuk vond, maar eigenlijk al had losgelaten) aangelopen, waarop ik kéihard zijn vóór-én achternaam schreeuw!! :$:$ Oeps! Wát een afgang!
Alle reacties Link kopieren
Heel, heel lang geleden had ik een x zoveel gedronken dat ik er van overtuigd was dat ik nog best wel een jointje met iemand mee kon roken.

Dat roken dat gign nog wel, maar toch vrijwel meteen daarna werd het kotsen

We zaten toen in een bushokje en dat zat echt helemaal onder. Nou ja, stilletjes weggaan dan maar, niemand die het door heeft....

Ik ging toen nog een deurtje verder naar een discotheek, vrolijk aan de babbel met iedereen, maar er kwam me toch steeds een ietwat zuur geurtje in mijn neus. Op t toilet gecheckt of er dan misschien nog wat in mijn haar of op mijn gezicht zat, maar dat was niet het geval. Ik liet het maar rusten en dacht dat het aan mij lag....

Maar toch dacht ik bij gesprekspartners ook te zien dat ze af en toe hun neusjes ophaalden. Toen ik uiteindelijk thuis was gekomen zag ik tot mijn verbazing dat ik niet alleen het bushokje had ondergekotst, maar ook mijn beide schoenen........heeeeeeel ranzig....:$
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
In een alcoholische roes een berichtje sturen naar die ene leuke

jongen, die ik zaterdag tegenkwam, leuk mee geflirt heb, maar een

vriendin bleek te hebben. Shiiiiiit, daar gaan mijn kansen als ie weer

vrij is.....
Alle reacties Link kopieren
- De beveilingsbeambte op de camping uitschelden voor aap

- knorren tegen iedereen die ik tegenkom

- in een badkuip gaan liggen klagen over ex- vriendjes

- van een trap afvallen terwijl een overvol terras meekijkt

- stoer de discotheek binnenlopen vanuit het toilet met wc papier onder schoen

- de slappe lach krijgen in de discotheek samen met vriend en samen tegen de geluidsboxen aan zitten gieren van het lachen
Alle reacties Link kopieren
- knorren tegen iedereen die ik tegenkom
Zou toch leuk zijn als er een keer iemand terugloeit....:D
Die hormoonslavernij!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven