Kado voor 'date'
woensdag 1 december 2010 om 18:17
woensdag 1 december 2010 om 18:57
Aah er zitten al leuke tips tussen! Bedankt 
Haha ja paar dagen ja, hij woont aan de andere kan van het land en is nu een tijd weg m
naar het buitenland op oefening voor zijn werk.
Dus hij blijft een paar dagen om elkaar beter te leren kennen enz .. En omdat we alle twee er wel meer in zien..
Ik weet nog niet heel veel van zijn hobby's enz. Fotogafie is echt zijn ding net als voetbal. Ook is hij beroepsmilitair. Jeetje zeg ben echt inspiratieloos!
Haha ja paar dagen ja, hij woont aan de andere kan van het land en is nu een tijd weg m
naar het buitenland op oefening voor zijn werk.
Dus hij blijft een paar dagen om elkaar beter te leren kennen enz .. En omdat we alle twee er wel meer in zien..
Ik weet nog niet heel veel van zijn hobby's enz. Fotogafie is echt zijn ding net als voetbal. Ook is hij beroepsmilitair. Jeetje zeg ben echt inspiratieloos!
woensdag 1 december 2010 om 19:35
quote:Moosey schreef op 01 december 2010 @ 19:02:
Nou, bij mij staat er een prachtige Google-add onderaan je topic: Een eeuwenoud kado, namelijk Geluk. In de vorm van een hoefijzer....
hmmm... bij mij staat dierenvoer onderaan m'n scherm. Wel een origineel kado! (maar niet zo leuk voor hem denk ik)
Je kunt ipv een kadootje misschien ook lekker voor 'm koken?
Of een flesje massageolie en een massageboekje? (hinthint!!!!)
Nou, bij mij staat er een prachtige Google-add onderaan je topic: Een eeuwenoud kado, namelijk Geluk. In de vorm van een hoefijzer....
hmmm... bij mij staat dierenvoer onderaan m'n scherm. Wel een origineel kado! (maar niet zo leuk voor hem denk ik)
Je kunt ipv een kadootje misschien ook lekker voor 'm koken?
Of een flesje massageolie en een massageboekje? (hinthint!!!!)
woensdag 1 december 2010 om 19:35
woensdag 1 december 2010 om 20:25
quote:Captain_Obvious schreef op 01 december 2010 @ 20:16:
[...]
Zeg niet zo conservatief, eh?
Haha...ik en conservatief...dat past niet hoor.... was ook maar een grapjuh...
Iedereen moet maar lekker zelf weten hoe ze het aanpakken, mijn inziens is na 2 dates een week in huis wel vlot hoor.
Ik denk effe mee.....een leuk cadeau....
onverwacht meenemen naar de bios of theater....daarna thuis lekker fles wijn opentrekken met de gordijnen dicht
[...]
Zeg niet zo conservatief, eh?
Haha...ik en conservatief...dat past niet hoor.... was ook maar een grapjuh...
Iedereen moet maar lekker zelf weten hoe ze het aanpakken, mijn inziens is na 2 dates een week in huis wel vlot hoor.
Ik denk effe mee.....een leuk cadeau....
onverwacht meenemen naar de bios of theater....daarna thuis lekker fles wijn opentrekken met de gordijnen dicht