kadowinkel eend

13-05-2012 20:29 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden was ik in een kadowinkel en zag daar van die volstrekt nutteloze belachelijk dure plastic eenden. Nu heb ik bedacht dat het leuk is om iemand zo'n eend kado te doen (want ze zien er toch wel erg leuk uit), maar ben niet in gelegenheid om de stad in te gaan, en probeer via internet er eentje te adopteren. Dus is er iemand die weet hoe deze vreemde eend in de bijt heet? Ik heb al gegooled op badeend maar dat is um niet. Hij is leuker dan de gemiddelde badeend en schijnt ook niet in het badwater te schijten.

Iemand?
het is een b.duck

van sëmk design.

Weinig van te koop online.
Volgens mij hadden al meer het over deze eend/webshop .

Sorry dames. Het is wel de eend die ik zoek, maar begin nu te twijfelen of het wel een leuk kado is idd...
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik er mee moet? Jaartje ergens in een kast en dan de prullenbak in. Zo'n soort kado. Sorry!
Deze dan? Dit is een spaarpot.

http://www.bestthings.nl/ ... -spaarpot-small-bee-3314/
Hmmmm, daar vind ik hem dan net te duur voor...
quote:_helly_ schreef op 13 mei 2012 @ 21:42:

Deze dan? Dit is een spaarpot.

[afbeelding]

http://www.bestthings.nl/ ... -spaarpot-small-bee-3314/Ik vind ze er wel grappig uitzien, maar ja wie ben ik.
Spaarpot aan een kind geven is prima! Of aan iemand waarvan je weet dat hij/zij een bepaald doel heeft zou ik me ook voor kunnen stellen. Maar dan heeft het ding een functie. Ik ben gewoon niet van de prullen.
Jaaa, die zijn cute! Vriendin van me heeft pas een foto gefacebooked naar me van die winkel haha! Maar wij sparen badeenden, dus voor ons is het leuk voor iemand die er niks mee heeft zal het vooral nutteloos zijn ben ik bang. Onze toilet staat van boven tot onder vol met eendjes in alle soorten en maten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven