Kan iemand mij even helpen zoeken naar een topic?

24-10-2008 12:20 6 berichten
Hoi,

Maandje of twee geleden (schat ik zo in), heb ik een topic geopend over Sinterklaas. Ik weet de titel niet meer (iets in de trant van "hoe vieren jullie Sinterklaas"), maar het ging om leuke ideetjes om Sinterklaas te vieren.

Nu wil ik vanavond een suggestie voor gaan stellen aan de familie die gedaan werd in het topic, maar kan ik het topic niet meer vinden... Heb al gezocht op Sinterklaas, maar mijn topic komt niet bovendrijven. Mocht je hem vinden, zou je dan even willen zeggen op welke manier je hem gevonden hebt? Voor een volgende keer lijkt me dat handig.

Ben nu even weg, dus kan niet zo snel reageren.

Alvast bedankt!
Zoeken in google helpt misschien: Viva, Sinterklaas en vieren. Zoiets zou moeten werken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vieren jullie sinterklaas?

Alsjeblieft! En tip: google even als je een topic niet kan vinden, gewoon het onderwerp en viva forum, meestal heb je het dan snel gevonden.
je kan bij mijn viva en dan mijn laatste kijken op welke onderwerpen je gereageerd hebt. Daar staat het misschien tussen.
Dank jullie wel!
Je kan het beste via google op de volgende manier zoeken:

eerst trefwoord en dan site:viva.nl. Hij zoekt dan nl. alleen naar pagina's binnen viva.nl. Anders krijg je er ook andere rotzooi bij.

Dus bv:

sinterklaas site:viva.nl

Dit werkt voor alle sites die je wil doorzoeken. Dus altijd site: en dan de site zonder www ervoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven