kapstok ikea!

20-12-2008 14:13 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrr heb ik weer. Ik heb vanochtend een kapstok gekocht bij Ikea. Thuis probeerde ik dit in elkaar te zetten. Het onderstuk ging goed maar het probleem is nu dat het tussenstuk in het onderstuk is terecht gekomen... grrrrr en ik krijg hem dus niet uit, zit muurvast... ben echt zoooooo kwaad...........

Ik heb een ijzerdraad nodig ofzo om het eruit te halen maar het zit echt muurvast..................ik weer hoor

Wie weet of er losse onderdelen te koop zijn bij Ikea? of heeft er iemand tips??

XX
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_s ... plash.html
Gewoon mee terug gaan naar IKEA, doen alsof je gek bent, en zeggen dat de kapstok niet goed is omdat zoiets niet normaal is.

En vragen om geld terug.
je hoeft niet net te doen of je gek bent hoor,

Ik heb eens een afgebroken sleuteltje gehad en kreeg zo een nieuw slot mee. Helemaal geen probleem en het koste me geen cent. Gewoon even vragen!

Succes!
bij ikea bij de klantenservice binnenlopen en je klacht vertellen... normaal gesproken krijg je dan gewoon een nieuwe mee. Ze zijn erg gesteld op tevreden klanten daar, dus gaat vast goed komen!
hallo allemaal,

Ik ben idd van plan om morgen naar de klantenservice te gaan van Ikea met mijn kapstok. Vind het hoe langer hoe belachelijker dat zo'n middenstuk blijft steken in het onderstuk... maar goed het is wel mijn fout ik weet het.... ben benieuwd hoe dit gaat aflopen......

Fijne dagen...
Je kan er gewoon mee terug gaan.. Bonnetje meenemen.. Ben je toevallig ook nog familylid en heb je je pasje laten zien?? DAn heb je sowieso een extra garantie..
Ik heb ook zo n lelijk kreng bij de voordeur staan.

Succes ermee.
Vanochtend terug naar Ikea gegaan en zonder problemen mijn geld terug gekregen.!!!!! Helaas was de winkel om 10 uur pas open en ik was er om 9 uur. En om nu een uur in het restaurant rond te hangen..... dus ga volgende week wel een ander halen....

Fijne Kerst!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven