Kerstkaart voor oma.
dinsdag 22 december 2009 om 10:14
Ik heb er over zitten twijfelen, of ik mijn oma een kerstkaart zal sturen. Uiteindelijk heb ik besloten dit te doen. ik wens haar uiteraard ook fijne dagen (en dat zal heel moeilijk worden) toe en een gezond 2010.
Onlangs is mijn opa overleden, haar man waarmee ze ruim 65 jaar getrouwd is geweest. Nu ben ik heel erg slecht in het schrijven van een lieve tekst erbij. Ik wil niet alleen onze namen opschrijven.
Misschien willen jullie me helpen?
Alvast bedankt!
Onlangs is mijn opa overleden, haar man waarmee ze ruim 65 jaar getrouwd is geweest. Nu ben ik heel erg slecht in het schrijven van een lieve tekst erbij. Ik wil niet alleen onze namen opschrijven.
Misschien willen jullie me helpen?
Alvast bedankt!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.

dinsdag 22 december 2009 om 10:24
quote:elninjoo schreef op 22 december 2009 @ 10:20:
Veel sterkte in deze moeilijke periode en we denken aan je!
Misschien niet alleen bij 'n kaartje houden, maar haar in deze -voor mensen die iemand verloren hebben rottijd- ook 'n keertje extra gaan opzoeken.
Oh Elninjoo, maar dat gaat ook gebeuren hoor! 2e kerstdag zien we haar.
quote:livetti schreef op 22 december 2009 @ 10:22:
Lieve oma,
Ik wil u tijdens de feestdagen en het nieuwe jaar heel veel sterkte toewensen. Ik denk aan u, en wens u een gezond jaar
met heel veel kracht toe.
Veel liefs
GebakkieDank je, dit vind ik mooi en dit is ook inderdaad hoe wij erover denken. ik kon er alleen niet op komen.
Veel sterkte in deze moeilijke periode en we denken aan je!
Misschien niet alleen bij 'n kaartje houden, maar haar in deze -voor mensen die iemand verloren hebben rottijd- ook 'n keertje extra gaan opzoeken.
Oh Elninjoo, maar dat gaat ook gebeuren hoor! 2e kerstdag zien we haar.
quote:livetti schreef op 22 december 2009 @ 10:22:
Lieve oma,
Ik wil u tijdens de feestdagen en het nieuwe jaar heel veel sterkte toewensen. Ik denk aan u, en wens u een gezond jaar
met heel veel kracht toe.
Veel liefs
GebakkieDank je, dit vind ik mooi en dit is ook inderdaad hoe wij erover denken. ik kon er alleen niet op komen.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
dinsdag 22 december 2009 om 17:05