Kerstvakantie

17-12-2009 16:03 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is de werkdag bijna voorbij. Morgen nog een korte werkdag, afgesloten met een Kerstborrel, en dan is het... vakantie!

Ik zal vnl. gamen, maar daarnaast heb ik ook nog andere plannen. Met Kerst en Oud en Nieuw ga ik naar mijn ouders. Ik wil ook nog naar een 3D-bioscoop voor de film Avatar. Voor de rest heb ik nog niet nagedacht.

Welke bijzondere dingen gaan jullie in de vakantie ondernemen?
World of Warcraft: Legion
Ik ben net 'n maand op reis geweest, dus heb geen dagen meer over om de feestdagenperiode vrij te nemen. Ik heb dus gewoon 'n paar lange weekenden en dan ga ik vooral lekker eten met m'n ouders, filmpjes kijken, 'n wandeling als het goed weer is en mijn reisfoto's uitzoeken.
Ik werk tot en met de 23e, dan vakantie!

Lekker kerst vieren met familie. Dan een paar dagen helemaal alleen want Mr N gaat met `de mannen` op stap en dan met broer en schoonzus gezellig oud en nieuw vieren.

Die paar dagen alleen zijn om te shoppen, te shoppen en te shoppen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Een keertje schaatsen met vriendinnen. Een filmavond/nacht met vrienden. Ik vier Kerst met de familie, 'derde kerstdag' op visite bij de zus van mijn vriend waar ook een hoop van zijn familie zal komen. Verder vooral rustig aandoen, wat studeren.
Ik werk ook door tot de 23e en dan lekker anderhalve week op vakantie naar familie in Italië!
Ik moet volgende week nog werken en dan heb ik eindelijk vakantie! Ik heb twee heerlijke lange weken voor mezelf.

Eerste kerstdag zijn mijn vriend en ik lekker met z'n tweetjes. We gaan beetje uitslapen, met de hond de polder in en ook wij gaan gamen.

Tweede kerstdag komen de kinderen (en nu voor het eerst ook met aanhang, zo lief 16 en dikke verkering)

De dag daarna naar mijn ouders, ze zijn dan weer zoveel jaar getrouwd. Ik dacht nu 48 jaar?

Voor de rest, beetje slapen, gamen en eten.
Ik heb geen tijd voor vakantie want begin januari een tentamen waar ik nog een aantal boeken voor moet doorploegen. Er staat echter wel een dagje museum en een dagje winkelen in de planning, en met kerst natuurlijk een dikke schranspartij (maar overdag gewoon met studieboeken op de bank!).
ik mag nog werken

ik heb 3 kids ,die nog wel wat willen

maar geen duidelijke planning
Nog één dagje en dan heb ik een week vrij. In de tweede week moet ik 2 dagen werken dus dat is ook te overzien.

Ik ben heerlijk twee weken samen met Lief. De eerste week met de kinderen, de tweede zonder. In week één komen er ook nog twee nichtjes logeren dus hebben we een paar dagen vijf kinderen over de vloer. Gezellig! Gaan we schaatsen enzo.

We gaan met onze eigen drie kinders naar een kerstvoorstelling, waarbij ze mee mogen spelen in het kerstverhaal.

Kerstaaf en 1e Kerstdag familie bezoek en 2de Kerstdag met zijn tweeen naar de sauna, waar dan ws geen kip is. Heerlijk!

Ik heb onwijs veel zin in deze vakantie, na vijf jaar lang de kerstvakantie deels alleen en deels met mijn uk te hebben gevierd.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Hier ook noig 1 dagje werken, dan vakantie! Mijn plannen: twee tentamens leren, feestdagen vieren met familie, 2 dagen naar een hotel met vriend en veel uitslapen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik heb geen vakantie.

Had het in augustus geregeld met mijn directe collega dat we allebei 50/50 vrij waren tussen kerst en oud en nieuw.

Maar ja... toen kwam er een kink in de kabel waardoor dit, tot onze frustratie, niet doorgaat. Dus: de rest van de afdeling is heerlijk vrij vanaf morgen, en wij bikkelen door.

Maar we hebben ons voorgenomen om volgend jaar wél vrij te zijn tussen kerst en oud en nieuw. Hoe we dat gaan realiseren weten we nog niet... maar het gaat wél gebeuren....
quote:Poezewoes schreef op 17 december 2009 @ 16:59:

Kerstaaf en 1e Kerstdag familie bezoek en 2de Kerstdag met zijn tweeen naar de sauna, waar dan ws geen kip is. Heerlijk!

eh... een paar jaar met de kerst naar de sauna geweest, waar het dan juist ontzettend druk was. Je bent echt niet de enige die de kerststress/verplichtingen wil ontlopen!

Weet je zeker dat je zo terecht kunt, en niet hoeft te reserveren? Het zou zonde zijn als je je er op verheugt maar niet naar binnen mag omdat het vol is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik dacht hetzelfde als Himalaya, dat het altijd juist héél druk schijnt te zijn op tweede kerstdag (ook allerlei speciale arrangementjes enzo).
Peas on earth!
Vanavond kerstborrel in de stad, morgen nog 'werken' en dan twee weken vakantie! (Geen bijzondere plannen, maar lekker alles doen waar ik op dat moment zin in heb zonder dingen te moeten.)
Ik heb een nieuwe baan & begin maandag. Vind het niet erg geen kerstvakantie te hebben, maar maak me wel zorgen over de sneeuwtocht naar werk...
Nog 1 dagje werken en dan heb ik 6 maanden vrij!

Ga eerst maar eens de babykamer nu echt klaar maken, daarna ander achterstallig onderhoud (eindelijk eens die fotoalbums klaar maken).
Ga 30 december naar Londen vuurwerk kijken bij de Big Ben!

Voor de rest, helaas, heel hard doorwerken.
Is dat niet op de 31e
lol uhm nee die dag daarop
Ik heb geen vakantie!werk op een kinderdagverblijf en zijn zelfs kerrstavond gewoon tot 18.30 open!dus allen 1 en 2e kerstdag vrij en 1 januari.De rest zijn we gewwoon open en aan het werk!
Heb ik al gezegd dat ik tussen Kerst en Oud en Nieuw 3 (DRIE!) heerlijke lange dagen helemaal alleen voor mezelf heb?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven