Kiss & Ride Ziggo Dome
zaterdag 1 november 2025 om 19:36
Ik ga vanavond dochter ophalen na een concert in het Ziggo Dome...ik kom er niet helemaal uit waar ik het beste kan staan. Er wordt (ook op de site van Ziggo Dome) gesproken van bepaalde parkeergarages maar lees ook iets over een Kiss & Ride plek, maar t is me niet duidelijk waar die is. Zijn er mensen toevallig pas nog geweest en kunnen jullie me hierover iets zeggen? Dank!!!
zaterdag 1 november 2025 om 20:34
Top, dank je!
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 1 november 2025 om 21:10
Dit staat op de website van Ziggodome, dat is zo te zien bij P1 want dat heeft hetzelfde adres:
Kiss & Ride
Burg. Stramanweg 130, 1101 EP Amsterdam
2 minuten lopen
https://www.ziggodome.nl/bereikbaarheid/auto/parkeren/
Toen mijn vader mij daar ooit eens wilde ophalen had ik gezegd dat ik wel richting de parkeergarage zal lopen van Villa Arena maar hij dacht ik rij wat verder door dus kon ik bij het viaduct instappen (dat is nu volgens mij helemaal fietspad dus kan niet meer). Zag toen ook mensen die gewoon voor het plein van de Ziggo Dome stonden te wachten. Was best een chaos dus ik zou in ieder geval zorgen dat je elkaar kan bellen.
Kiss & Ride
Burg. Stramanweg 130, 1101 EP Amsterdam
2 minuten lopen
https://www.ziggodome.nl/bereikbaarheid/auto/parkeren/
Toen mijn vader mij daar ooit eens wilde ophalen had ik gezegd dat ik wel richting de parkeergarage zal lopen van Villa Arena maar hij dacht ik rij wat verder door dus kon ik bij het viaduct instappen (dat is nu volgens mij helemaal fietspad dus kan niet meer). Zag toen ook mensen die gewoon voor het plein van de Ziggo Dome stonden te wachten. Was best een chaos dus ik zou in ieder geval zorgen dat je elkaar kan bellen.
zondag 2 november 2025 om 01:10
DomeGarage of P4/P5 Villa Arena, in de garage of bij de auto ingang op de stoep.
Persoonlijk vind de rest te ver of als het druk is onbegaanbaar/ondoenlijk met een rolstoel. Nu 3x gedaan, voortaan in een van deze garages anders ga ik niet meer, ook omdat vooral moe, beroerd ben na paar uur en ik ook in een rolstoel gewoon flink pijn krijg.
Heb je dat niet rol je geheid wat makkelijker nog wat verder van Arena/Ziggo/ Afas.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in