Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 17 augustus 2015 @ 14:48:

[...]

Dit dus. Ach, dat wordt nog wel grappig, iedereen die verkeerd quote.

Ik voel een citatengate opkomen Ja en als men dan weer gewend is dat de quoteknop bovenaan het bericht staat verplaatsen ze die knop weer naar onder het bericht
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 14:50:

[...]

Ja en als men dan weer gewend is dat de quoteknop bovenaan het bericht staat verplaatsen ze die knop weer naar onder het bericht De TD's payback voor al het gezaag afgelopen jaar
quote:OlympeMaxime schreef op 17 augustus 2015 @ 14:50:

Ik heb een keer een nieuwe collega moeten inwerken, die heeft haar proeftijd niet gehaald. Ik heb serieus gedacht dat ze me in de maling nam met de dingen die ze verkondigde cq niet wist:

Ze was er van overtuigd dat er maar één soort insuline was. Als je het in de buik spoot was het snelwerkend, als je het in het been spoot was het langzaamwerkend. Ik kwam daar achter omdat ze met de Novomix 70/30 een hele berekening zat te maken wat in de buik moest en wat in het been moest. En ze blééf er bij, he, ook na uitleg

Ze was werkelijk flabbergasted toen ze hoorde dat de vagina en de urethra TWEE verschillende gaatjes waren in de vulva (vulva had ze sowieso nog nooit van gehoord, zij noemde het geheel de vagina). Dacht dat ik haar in de maling nam, want als je plast komt het toch uit hetzelfde gat als waar zeg maar ... eh... ... de piemel in gaat bij seks? Echt... AFGESTUDEERD. Tragisch, werkelijk. Dat wordt op patienten losgelaten...Dat is levensgevaarlijk. OHUM is erg maar gelukkig werkt zij niet met patiënten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:DorothyParker schreef op 17 augustus 2015 @ 14:50:

[afbeelding]
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 14:54:

[afbeelding]
Iets wat ik mijn nichtje ook nog zie plaatsen:

quote:DorothyParker schreef op 17 augustus 2015 @ 14:55:

[afbeelding]
quote:OlympeMaxime schreef op 17 augustus 2015 @ 14:50:

Ik heb een keer een nieuwe collega moeten inwerken, die heeft haar proeftijd niet gehaald. Ik heb serieus gedacht dat ze me in de maling nam met de dingen die ze verkondigde cq niet wist:

Ze was er van overtuigd dat er maar één soort insuline was. Als je het in de buik spoot was het snelwerkend, als je het in het been spoot was het langzaamwerkend. Ik kwam daar achter omdat ze met de Novomix 70/30 een hele berekening zat te maken wat in de buik moest en wat in het been moest. En ze blééf er bij, he, ook na uitleg

Ze was werkelijk flabbergasted toen ze hoorde dat de vagina en de urethra TWEE verschillende gaatjes waren in de vulva (vulva had ze sowieso nog nooit van gehoord, zij noemde het geheel de vagina). Dacht dat ik haar in de maling nam, want als je plast komt het toch uit hetzelfde gat als waar zeg maar ... eh... ... de piemel in gaat bij seks? Echt... AFGESTUDEERD. Tragisch, werkelijk. Dat wordt op patienten losgelaten...

Wááááát?!?!?!?! Oh man, wat erg!!

Welke prof heeft zij in godsnaam gedaan om dat papiertje te halen? Vast iemand met veel invloed
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 14:58:

[afbeelding]
Haha, jullie bestaan niet

quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 15:00:

[...]

Wááááát?!?!?!?! Oh man, wat erg!!

Welke prof heeft zij in godsnaam gedaan om dat papiertje te halen? Vast iemand met veel invloed Je hoeft alleen maar 5.5 jes te halen om te slagen. Dus je mist dan zo'n 45% kennis (zonder de kans op goed gokken mee te tellen). En tja diploma betekent loslaten in de grote wereld helaas .
anoniem_144312 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 15:05
Reden: Nog extra toevoeging
% gewijzigd
Joehoe!! Ik woon in Neverland!!!
quote:KiaOraHoi schreef op 17 augustus 2015 @ 15:04:

[...]

Je hoeft alleen maar 5.5 jes te halen om te slagen. Dus je mist dan zo'n 45% kennis . En tja diploma betekent loslaten in de grote wereld helaas . Doe niet zo eng!! Ik ben nog onder behandeling!
Waarom heb ik niet zo'n leuke mensen op mijn facebook?

quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 15:04:

Joehoe!! Ik woon in Neverland!!! wil je daar voorlopig gewoon wegblijven .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven