Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 09:48:

Collega van mij heeft deze afbeelding op het beeldscherm van OHUM geplakt. Zegt OHUM ja maar ik ken geen vragen die over het hart gaan

[afbeelding]

Nee....dit kan niet waar zijn.....

Dat mens is niet gewóón dom, deze is écht zeldzaam dom, mijn hemel zeg

Waar hebben ze die in godesnaam vandaan gehaald?!
Tiefuskriebel hoe heeft die zich zo lang in leven gehouden? Mijn god die is met recht te dom om te skeiten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 09:52:

[...]

Nee....dit kan niet waar zijn.....

Dat mens is niet gewóón dom, deze is écht zeldzaam dom, mijn hemel zeg

Waar hebben ze die in godesnaam vandaan gehaald?!

Van het uitzendbureau dat adverteert met worden wie je bent.

Toch zijn er meer zeldzame domme dames die niet vooraan stonden toen de hersens werden uitgedeeld.

https://www.youtube.com/watch?v=4sway2zvDH0
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:TardarSauce schreef op 17 augustus 2015 @ 13:06:

Tiefuskriebel hoe heeft die zich zo lang in leven gehouden? Mijn god die is met recht te dom om te skeiten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heeft ze soms stiekem een walkman met een bandje waarop instructies staan hoe ze moet ademhalen en hoe een bh sluiting werkt?
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 13:09:

[...]

Toch zijn er meer zeldzame domme dames die niet vooraan stonden toen de hersens werden uitgedeeld.

https://www.youtube.com/watch?v=4sway2zvDH0dit MOET geacteerd zijn.... of ze hebben een pilletje van het een of ander door die drankjes geflikkerd.
quote:TardarSauce schreef op 17 augustus 2015 @ 13:11:

Heeft ze soms stiekem een walkman met een bandje waarop instructies staan hoe ze moet ademhalen en hoe een bh sluiting werkt? Ja vast wel
quote:TardarSauce schreef op 17 augustus 2015 @ 13:12:

[...]

dit MOET geacteerd zijn.... of ze hebben een pilletje van het een of ander door die drankjes geflikkerd.Ja
Karin Bloemen is een vulva dat filmpje my god my god aaaah make it stop!
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 13:09:

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=4sway2zvDH0
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Af en toe ben ik ook een sukkel Vanochtend hebben ze spiegels geplaatst tegen de liftwanden van onze liften. Ik ben gedachten stap de lift in en sta met mijn rug tegen de liftwand aan. Dan draai ik mijn hoofd naar rechts en denk ik dat er iemand achter mij staat. Maar dat was dus mijn spiegelbeeld
Whoehahahahaha!! En jij schrikken zeker! "Tering! Wie is dát dan, weer een nieuwe OHUM?!?!"
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 13:48:

Whoehahahahaha!! En jij schrikken zeker! "Tering! Wie is dát dan, weer een nieuwe OHUM?!?!" Ik schrok inderdaad heel erg
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet Char! Beetje uit de buurt blijven vn die Ohum voortaan
Dis ook dom!

quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 23:22:

@ Mel dat zuigt als ze iets lopen te trashen. Ik wordt daar altijd beetje verdrietig van :( alsof het in zijn eer wordt aangetast ofzo. Kan het moeilijk uitleggen.Ik voel het precies zo. Als het gejat wordt kan ik nog mee leven,omdat het mooi is en mensen het willen hebben. Maar het stuk maken..?
Ik zie het helemaal voor me.

shit, wat nou weer, kan ik op de laptop ineens geen plaatjes plakken??
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 13:54
Reden: x
% gewijzigd
Zo los ik mijn onhandigheidjes op

OHUM 2.0

quote:pussywillow schreef op 17 augustus 2015 @ 13:51:

Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet Char! Beetje uit de buurt blijven vn die Ohum voortaan Ja dat probeer ik helaas blijft zij niet uit mijn buurt
Nog een poging...

Nou jaaaaaaa zeg! Gaat echt niet. Op de tablet wel
quote:pussywillow schreef op 17 augustus 2015 @ 13:53:

[afbeelding]
quote:pussywillow schreef op 17 augustus 2015 @ 13:53:

[afbeelding] .
Even zien of ik mijn motto nog heb.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven