Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
maandag 10 augustus 2015 om 12:21
quote:TardarSauce schreef op 09 augustus 2015 @ 00:36:
Nee bij de jamin verkopen ze alleen snoep hier. Ik haal daar wel mijn Reeses peanutbuttercups en Milkduds en hier en daar eens een doos poptarts.ik zal voor de bbq ff voor je kijken bij het engelse winkeltje hier in de buurt. die hebben die andere dingen die je noemt namelijk ook.
Nee bij de jamin verkopen ze alleen snoep hier. Ik haal daar wel mijn Reeses peanutbuttercups en Milkduds en hier en daar eens een doos poptarts.ik zal voor de bbq ff voor je kijken bij het engelse winkeltje hier in de buurt. die hebben die andere dingen die je noemt namelijk ook.
maandag 10 augustus 2015 om 12:24
en mijn huisdier natuurlijk ook http://www.nsmbl.nl/wp-co ... avy-dot-scarf-399x560.jpg
maandag 10 augustus 2015 om 12:26
Dit is weer eens wat anders dan een vliegende hond http://www.ilovefashionne ... 217010883b6e244e9af41.jpg
maandag 10 augustus 2015 om 12:30
maandag 10 augustus 2015 om 12:42
maandag 10 augustus 2015 om 12:54
quote:neener-neener schreef op 10 augustus 2015 @ 12:26:
Dit is weer eens wat anders dan een vliegende hond http://www.ilovefashionne ... 217010883b6e244e9af41.jpg
maandag 10 augustus 2015 om 12:57
De garage probeert ons te naaien!
Bij het onafhankelijke keurstation is de Grumpmobiel afgekeurd omdat het linker voorwiel niet goed meedraait ofzo. Dus manlief brengt het vehikel naar de garage. Wordt ik net gebeld Jaaa je remslangen zijn helemaal rot en moeten aan beide kante worden vernieuwd en die zijn 145 euro per stuk en er moeten nieuwe remblokken in bla bla bla 600 euro. Euh wat? Dan is mijn auto dus total loss.
Rondje google: remslang per stuk 25 euro. Hmpfh. Heb mijn vader maar even gebeld (ex keurmeester) en die gaat ze nu bellen haha ben benieuwd. Leuk joh er zelf geen verstand van hebben. Overigens staat er in het keur rapport niks over remslangen alleen maar dat het linkervoorwiel dus wat vrij moet worden gemaakt. Aaah mannetjes en auto's
Bij het onafhankelijke keurstation is de Grumpmobiel afgekeurd omdat het linker voorwiel niet goed meedraait ofzo. Dus manlief brengt het vehikel naar de garage. Wordt ik net gebeld Jaaa je remslangen zijn helemaal rot en moeten aan beide kante worden vernieuwd en die zijn 145 euro per stuk en er moeten nieuwe remblokken in bla bla bla 600 euro. Euh wat? Dan is mijn auto dus total loss.
Rondje google: remslang per stuk 25 euro. Hmpfh. Heb mijn vader maar even gebeld (ex keurmeester) en die gaat ze nu bellen haha ben benieuwd. Leuk joh er zelf geen verstand van hebben. Overigens staat er in het keur rapport niks over remslangen alleen maar dat het linkervoorwiel dus wat vrij moet worden gemaakt. Aaah mannetjes en auto's
maandag 10 augustus 2015 om 13:03
quote:pussywillow schreef op 10 augustus 2015 @ 12:14:
Het is niet helemaal de goede maar wees welkom Neener & huisdier, en laat die laarsjes maar uit en wentelt u in the dirt
[afbeelding]
Het is niet helemaal de goede maar wees welkom Neener & huisdier, en laat die laarsjes maar uit en wentelt u in the dirt
[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 10 augustus 2015 om 13:10
Blij dat man behoorlijk verstand van auto's heeft, die belazeren ze zomaar niet en kan ook eea zelf, scheelt een heleboel pijn in de portemonnee.
Ze ruiken het volgens mij hoor, als je er verder weinig van weet.
Ghehehe.... Als ik toevallig zelf een keer naar een garage moet krijg ik mee dat ik 'dat en dat' moet zeggen. Moet je die koppen dan zien! Wauw, een muts met verstand van auto's
Ze ruiken het volgens mij hoor, als je er verder weinig van weet.
Ghehehe.... Als ik toevallig zelf een keer naar een garage moet krijg ik mee dat ik 'dat en dat' moet zeggen. Moet je die koppen dan zien! Wauw, een muts met verstand van auto's