Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
maandag 10 augustus 2015 om 14:50
OMFG een vriendin van me tagt me net in een foto van het festival waar ik zaterdag was. Genomen door een professioneel fotograaf. En ik? Ik trék me toch een bek hahaha kennen jullie dat fenomeen waarbij je bij voorbaat al denkt dat je lelijk op een foto gaat staan en dan automatisch een grimas trekt om het nog een beetje grappig te maken?
Daar heb ik nu dus spijt van. Then again wellicht had hij me nooit gefotografeerd als ik gewoon normaal had gekeken.
Daar heb ik nu dus spijt van. Then again wellicht had hij me nooit gefotografeerd als ik gewoon normaal had gekeken.
maandag 10 augustus 2015 om 14:55
Wel ff leuk filmpje. Was een mooi feestje. Hopelijk zit ik niet in de aftermovie straks en blijft het bij de foto.
https://www.youtube.com/watch?v=CKCR5Hc ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=CKCR5Hc ... e=youtu.be
maandag 10 augustus 2015 om 14:55
maandag 10 augustus 2015 om 15:06
quote:pussywillow schreef op 10 augustus 2015 @ 14:58:
Ja ik ken dat. Hier dacht ik even leuk mijn bikini op te hijsen . Wat een retard
[afbeelding]
Ja ik ken dat. Hier dacht ik even leuk mijn bikini op te hijsen . Wat een retard
[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 10 augustus 2015 om 17:05
maandag 10 augustus 2015 om 17:09
maandag 10 augustus 2015 om 17:21
quote:pussywillow schreef op 10 augustus 2015 @ 17:16:
[...]
Wat is er nu weer mis met mijn gevel? Ben ik een keer niet in het wit
[afbeelding]
[...]
Wat is er nu weer mis met mijn gevel? Ben ik een keer niet in het wit
[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.