Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Bijna Pussy! De mijne zijn veul leukerder!

Maar misschien moet ik deze eens kopen, lijkt het net of ik écht hersens heb
quote:KiaOraHoi schreef op 10 augustus 2015 @ 00:51:

[afbeelding]omg
quote:Grobbekuiken schreef op 10 augustus 2015 @ 13:18:

Bijna Pussy! De mijne zijn veul leukerder!

Maar misschien moet ik deze eens kopen, lijkt het net of ik écht hersens heb

Zelfs met alleen zo'n muts kom je al een stuk verder dan het gemiddelde mannelijk brein

Alle reacties Link kopieren
quote:pussywillow schreef op 10 augustus 2015 @ 13:22:

[...]

Zelfs met alleen zo'n muts kom je al een stuk verder dan het gemiddelde mannelijk brein

[afbeelding]Oh zo waar .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:pussywillow schreef op 10 augustus 2015 @ 13:22:

[...]

[afbeelding]
quote:pussywillow schreef op 10 augustus 2015 @ 13:12:

Draag je deze erbij Grob?

[afbeelding]Wat een leuke muts!
quote:pussywillow schreef op 10 augustus 2015 @ 13:07:

Mooi kak, Tardar. Oplichters zijn het, allemaal . Voor 600 eurootjes heb je een nieuwe wielmobiel. Eentje die gewoon rijdt.

[afbeelding]
Nou de kogel is door de kerk hoor. Voor 400 ronde eurootjes is de kar straks gefikst, ge APKt, voorzien van nieuwe bougies en olie en och het scheelt maar 200 euro met de vorige rekening

Hulde aan grumpydad!
quote:TardarSauce schreef op 10 augustus 2015 @ 13:39:

Nou de kogel is door de kerk hoor. Voor 400 ronde eurootjes is de kar straks gefikst, ge APKt, voorzien van nieuwe bougies en olie en och het scheelt maar 200 euro met de vorige rekening

Hulde aan grumpydad!Grumpydad rules
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Is nog steeds pokke veel geld hoor maar als het goed is kunnen we hem er dan nog een jaartje doorheen zeulen. I <3 my car.

De horror als ik weer een andere moet kopen want dan moet ik al mijn stickers weer opnieuw bestellen. Klote dat je die niet kan meeverhuizen.
Ja dat is zeker veel geld maar dat is vaak zo bij reparaties van auto's helaas. Maar als je dan weer een jaar lekker door kunt rijden is dat wel fijn. Ik zou het ook doen ik kan niet zonder mijn auto.
quote:Grobbekuiken schreef op 10 augustus 2015 @ 13:59:

[afbeelding]Daar plak je me ook ff wat! Deze staat echt op mijn lijstje als ik de loterij win. Past mooi bij mijn fifties outfits en mijn fifties huis.
Wissikwel
A grumpy cat car

Weet je wie er pas grumpy is?

Check het linkje en je snapt het vanzelf

http://www.bartsmit.com/n ... JH0navBnscCFa3MtAodXacPyg
snap het niet helemaal
Ehm.....jij?!
Nu de Grumpmobiel fiksen 400 kost zal ie het met zijn oude vertrouwde xbox 360 moeten doen voorlopig
dacht al zoiets
Arme Grumpman dat zal niet meevallen. .
Ik had dat geld apart gehouden met de mededeling "als de APK meevalt dan koop ik m"

Best joke ever

Hé!! Wat heeft die mus nou weer gedaan?!
Ik heb mijn man er blij mee gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven