Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
donderdag 13 augustus 2015 om 15:22
Yep! Inderdaad, er zitten nog voordelen aan ook. Het gekke is dat de haartjes op m'n onderbenen wel heel langzaam groeien, maar ze zijn idd heel zacht en licht. Op m'n bolletje ook, maar daar zitten nog teveel kale plekken in dus laat ik man nog wel eens het mes er overheen ratsen. Is ie goed in, doet ie zelf al jaren.
Heb besloten dat ik krullen wil, zo! Maar voorlopig ben ik nog Muts en echt erg vind ik het niet eens
Heb besloten dat ik krullen wil, zo! Maar voorlopig ben ik nog Muts en echt erg vind ik het niet eens
donderdag 13 augustus 2015 om 15:22
donderdag 13 augustus 2015 om 15:24
quote:ikeaverslaafde schreef op 13 augustus 2015 @ 15:18:
[...]
Grobbie Grump noemen? Extra knuffels:
Ooooh hoe opmerkzaam. Ik bedoelde natuurlijk Grob inderdaad extra knuffels
Sorry ik werd even afgeleid door de onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts
[...]
Grobbie Grump noemen? Extra knuffels:
Ooooh hoe opmerkzaam. Ik bedoelde natuurlijk Grob inderdaad extra knuffels
Sorry ik werd even afgeleid door de onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 13 augustus 2015 om 15:25
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 15:16:
Ben trouwens oncologieverpleegkundige, the irony vandaar dat ik van patienten weet dat wimpers vaak gekruld terugkomen.
Oh wauw, da's zeker ironisch!
Voor ik dit topic ga vervuilen, mocht je interesse hebben, ik heb een eigen topic hierover, onder 'overig' (slecht nieuws komt dus toch in drieën)
Sorry voor de reclame
Ben trouwens oncologieverpleegkundige, the irony vandaar dat ik van patienten weet dat wimpers vaak gekruld terugkomen.
Voor ik dit topic ga vervuilen, mocht je interesse hebben, ik heb een eigen topic hierover, onder 'overig' (slecht nieuws komt dus toch in drieën)
Sorry voor de reclame
donderdag 13 augustus 2015 om 15:26
donderdag 13 augustus 2015 om 15:29
donderdag 13 augustus 2015 om 15:31
quote:roan2013 schreef op 13 augustus 2015 @ 15:26:
[...]
Jellybeans al besteld? Nee, een collega zal Jellybeans gaan halen bij Jamin en een Douglasbon. Want alleen Jellybeans is wel erg karig.
[...]
Jellybeans al besteld? Nee, een collega zal Jellybeans gaan halen bij Jamin en een Douglasbon. Want alleen Jellybeans is wel erg karig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 13 augustus 2015 om 15:32
donderdag 13 augustus 2015 om 15:33
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 15:29:
Charlotte, ik vind jouw uitzendmuts hilarisch! Het is óók een kunst om zo dom te zijn en tóch de volwassenheid te bereiken.
[afbeelding]Ja inderdaad
Charlotte, ik vind jouw uitzendmuts hilarisch! Het is óók een kunst om zo dom te zijn en tóch de volwassenheid te bereiken.
[afbeelding]Ja inderdaad
donderdag 13 augustus 2015 om 15:34
quote:Grobbekuiken schreef op 13 augustus 2015 @ 15:30:
[...]
Oh....my....god!!
Heb je al wurgneigingen?Nee vandaag niet. Vandaag ben ik in een goede bui misschien als ze morgen weer iets doms doet/vraagt . Mijn collega wil haar slaan maar dat mag niet van onze leidinggevende .
[...]
Oh....my....god!!
Heb je al wurgneigingen?Nee vandaag niet. Vandaag ben ik in een goede bui misschien als ze morgen weer iets doms doet/vraagt . Mijn collega wil haar slaan maar dat mag niet van onze leidinggevende .
donderdag 13 augustus 2015 om 15:38
donderdag 13 augustus 2015 om 15:40
quote:Grobbekuiken schreef op 13 augustus 2015 @ 15:25:
[...]
Sorry voor de reclame Ik heb destijds je openingspost gelezen, maar kon destijds het onderwerp kanker echt niet lezen. Was toen net een klein half jaar na mijn operaties, en kon toen echt de verhalen van anderen er niet bij hebben. Op mijn werk verbazingwekkend weinig problemen mee trouwens, alleen slecht nieuws bij leeftijdsgenoten trek ik nu nog slechter dan eerst.
[...]
Sorry voor de reclame Ik heb destijds je openingspost gelezen, maar kon destijds het onderwerp kanker echt niet lezen. Was toen net een klein half jaar na mijn operaties, en kon toen echt de verhalen van anderen er niet bij hebben. Op mijn werk verbazingwekkend weinig problemen mee trouwens, alleen slecht nieuws bij leeftijdsgenoten trek ik nu nog slechter dan eerst.
donderdag 13 augustus 2015 om 15:45
donderdag 13 augustus 2015 om 15:49