Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Zo, het is tijd voor het strand! Heerlijk bruin (rood) bakken.

http://funny-pictures-blo ... ime-I-go-to-the-beach.jpg
Operatie kapper is geslaagd trouwens, hij heeft een oranje hanenkam gekregen (mag hij van ons niet want in combinatie met zijn uitdagende snoet vinden wij het er niet uit zien). En hij heeft een tattoo gekregen van een haai, die wilde hij eerst op zijn voorhoofd (hij heeft in de vakantie van man onderstaande tekst op zijn voorhoofd gehad ), maar hij zit nu op zijn arm. Vet man!

Alle reacties Link kopieren
Die poezenfoto's
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 12:58:

Operatie kapper is geslaagd trouwens, hij heeft een oranje hanenkam gekregen (mag hij van ons niet want in combinatie met zijn uitdagende snoet vinden wij het er niet uit zien). En hij heeft een tattoo gekregen van een haai, die wilde hij eerst op zijn voorhoofd (hij heeft in de vakantie van man onderstaande tekst op zijn voorhoofd gehad ), maar hij zit nu op zijn arm. Vet man!

[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:neener-neener schreef op 13 augustus 2015 @ 12:53:

wat een lieve foto roan! Ik hou van katten, ik wil later een heleboel katten hebben

http://dobrador.com/wp-co ... ady128573310310454936.jpg
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:pussywillow schreef op 13 augustus 2015 @ 10:50:

Hahahaaaa goedemorgen catladies. Leuk dat verhaal over die catlady in progress Max. En die smeltende hond

Is dit je dochter Max?

[afbeelding]Vijf jaar geleden wel, nu is ze meer into gothic. Als ze zou mogen had ze al lang zwart geverfd haar gehad, en als ik zoon schmink mag ik haar alleen flink zwarte eyeliner, zwarte lippen en wenkbrauwen geven. Ik moet zeggen, het misstaat haar niet eens. En ze is pas negen, he, ik wacht echt volverwachting af wat zij in de puberteit gaat doen . Ikzelf was heel erg eighties, enorme oorbellen, opgetist haar, neonkleuren. Kon zó aansluiten bij de Dolly Dots . Dat gaat haar stijl zeker niet worden denk ik.
Wij hebben er 3, zou er zo nog 1 bij willen, maar dan blijf je aan de gang.

Word het al snel zoiets:

Dat trekt de hond niet.
quote:DorothyParker schreef op 13 augustus 2015 @ 11:02:

[afbeelding]
Wij hebben helaas geen katten, zijn er allemaal gek op, maar man is hartstikke allergisch. Ik dacht eerst dat het een smoes was om niet aan katten te hoeven beginnen, tot we een keer bij een vriendin waren met een paar katten. Mijn man is een verschrikkelijk lekker ding, maar met die bolle ogen, rood doorgelopen en opgezet, zag hij er toch wat minder uit en om daar nou dagelijks tegenaan te kijken en tóch een kat te hebben vind ik ook weer zo wat. Dus hebben we nu een grasparkiet en wandelende takken. Dochter zit soms met de wandelende takken op schoot naast man, en die gruwelt van die dingen, en dan kijkt ze hem héél lief aan en zegt dan: 'Ja pap, huisdieren zijn goed voor kinderen, en jíj kan niet tegen katten, dan moet ik toch wát!'.

Jammere voor dochter is dat haar leeftijdsgenoten eigenlijk niets snappen van haar humor. Het is echt een beetje zwarte grotemensenhumor (en ik weet wel waar ze dat vandaan heeft, hoor), en dat snappen de meeste negen- en tienjarigen niet zo. Op school ligt ze daarom niet zo heel lekker in de groep. Ze zit nu in een onderzoekstraject, omdat er een vermoeden van ADD is, en mogelijk Asperger. Zit in de familie, dus ik zou niet verbaasd zijn als dat het geval is. Met volwassenen kan ze het prima vinden, want ze praat echt ook op dat niveau, maar het zou voor haar zo heerlijk zijn als ze op school in ieder geval niet meer als 'vreemd' gezien wordt. We gaan het allemaal meemaken.
Die ogen van die hond ook
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 13:32:

Wij hebben helaas geen katten, zijn er allemaal gek op, maar man is hartstikke allergisch. Ik dacht eerst dat het een smoes was om niet aan katten te hoeven beginnen, tot we een keer bij een vriendin waren met een paar katten. Mijn man is een verschrikkelijk lekker ding, maar met die bolle ogen, rood doorgelopen en opgezet, zag hij er toch wat minder uit en om daar nou dagelijks tegenaan te kijken en tóch een kat te hebben vind ik ook weer zo wat. Dus hebben we nu een grasparkiet en wandelende takken. Dochter zit soms met de wandelende takken op schoot naast man, en die gruwelt van die dingen, en dan kijkt ze hem héél lief aan en zegt dan: 'Ja pap, huisdieren zijn goed voor kinderen, en jíj kan niet tegen katten, dan moet ik toch wát!'.

Jammere voor dochter is dat haar leeftijdsgenoten eigenlijk niets snappen van haar humor. Het is echt een beetje zwarte grotemensenhumor (en ik weet wel waar ze dat vandaan heeft, hoor), en dat snappen de meeste negen- en tienjarigen niet zo. Op school ligt ze daarom niet zo heel lekker in de groep. Ze zit nu in een onderzoekstraject, omdat er een vermoeden van ADD is, en mogelijk Asperger. Zit in de familie, dus ik zou niet verbaasd zijn als dat het geval is. Met volwassenen kan ze het prima vinden, want ze praat echt ook op dat niveau, maar het zou voor haar zo heerlijk zijn als ze op school in ieder geval niet meer als 'vreemd' gezien wordt. We gaan het allemaal meemaken.Herkenbaar dat had ik ook op jonge leeftijd op school zwarte grotemensenhumor. Lag ook niet lekker in de groep. Geen ADD of asperger heb ik maar nog steeds in het bezit van zwarte humor en een enorme flapuit. Nog steeds begrijpen sommige mensen mij niet . Jouw dochter is niet vreemd hoor lieve Maxime die kinderen die zijn vreemd. Ik hoop dat jouw dochter heel snel niet meer als vreemd wordt gezien
quote:roan2013 schreef op 13 augustus 2015 @ 13:33:

[afbeelding]
Wat een leuke verhalen, Maxime!
Dank je!

Grumpy, succes vandaag in Amsterdam. Hopelijk vind je een relatief koel plekje!
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 12:52:

Grob, niet vervelend bedoelt hoor, maar als jij lijkt op je avatar, he... dan maakt het niet zo heel veel verschil met dochterlief. Bovendien ben ik toch aan haar gehecht geraakt in de loop der tijd. En als ze niet eigenwijs of zuur is, is ze hartstikke lief. Minuutje of 5 per dag toch zeker , soms wel zes!

Ja maar.....ja maar.....ik lijk helemaal niet op mijn ava! Echnie hoor, ik heb helemaal geen haar meer, laat staan veren

Mag 't nu wel?
Jammere voor dochter is dat haar leeftijdsgenoten eigenlijk niets snappen van haar humor. Het is echt een beetje zwarte grotemensenhumor (en ik weet wel waar ze dat vandaan heeft, hoor), en dat snappen de meeste negen- en tienjarigen niet zo. Op school ligt ze daarom niet zo heel lekker in de groep. Ze zit nu in een onderzoekstraject, omdat er een vermoeden van ADD is, en mogelijk Asperger. Zit in de familie, dus ik zou niet verbaasd zijn als dat het geval is. Met volwassenen kan ze het prima vinden, want ze praat echt ook op dat niveau, maar het zou voor haar zo heerlijk zijn als ze op school in ieder geval niet meer als 'vreemd' gezien wordt. We gaan het allemaal meemaken

Sneu dat ze hierdoor buiten de groep valt, maar hopelijk weten jullie snel hoe het precies zit.
quote:ikeaverslaafde schreef op 13 augustus 2015 @ 13:48:

Wat een leuke verhalen, Maxime! Vind ik ook, zo vol humor, erg leuk om te lezen.
Ik heb een luxe probleem ik wil gewichtjeskopen maar ik twijfel nog over welke kleur ik zal nemen heeeeeeelluuuuuppppp.

Rood

of blauw.

Altijd blauw
quote:charlottew88 schreef op 13 augustus 2015 @ 13:43:

[...]

Herkenbaar dat had ik ook op jonge leeftijd op school zwarte grotemensenhumor. Lag ook niet lekker in de groep. Geen ADD of asperger heb ik maar nog steeds in het bezit van zwarte humor en een enorme flapuit. Nog steeds begrijpen sommige mensen mij niet . Jouw dochter is niet vreemd hoor lieve Maxime die kinderen die zijn vreemd. Ik hoop dat jouw dochter heel snel niet meer als vreemd wordt gezien

Sommige mensen heb ook echt geen humor.

Geel! Ik zou voor geel gaan!

Zie je wel? Aan mij heb je nog eens wat
En sommigen teveel. Die lachen dan ook om hun eigen grappen weet je wel...

quote:roan2013 schreef op 13 augustus 2015 @ 14:37:

Altijd blauw Voor blauw gekozen.
quote:roan2013 schreef op 13 augustus 2015 @ 14:42:

[...]

Sommige mensen heb ook echt geen humor.

[afbeelding]Erg is dat hè! Humor maakt alles zó veel makkelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven