Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Ik moest de eerste week in Amsterdam, toen ik ging studeren, echt afleren om niet iedereen gedag te zeggen. Had aan het einde van de eerste dag een klembek van het vele 'hoi' zeggen Toen vertelde een medestudent me dat in de stad het niet echt gebruikelijk is om elkaar te groeten op straat
Alle reacties Link kopieren
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 19:54:

[afbeelding]

Bij deze rol ik de rode loper weer op.

JIJ BENT NIET WELKOM!!!

I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 21:36:

Ik moest de eerste week in Amsterdam, toen ik ging studeren, echt afleren om niet iedereen gedag te zeggen. Had aan het einde van de eerste dag een klembek van het vele 'hoi' zeggen Toen vertelde een medestudent me dat in de stad het niet echt gebruikelijk is om elkaar te groeten op straat Vond ik ook raar in Antwerpen
Deze kat is toch speciaal uitgevonden voor allergische mensen?

Heb met de buren aan de ene kant het charme offensief gewonnen en goed contact. De buren aan de andere kant zijn gewoon raar dus die negeer ik. (Hij heeft mijn man weer tot waanzin gedreven vandaag door een uur lang 'vieze luier? papa verschonen! Vieze luier? Papa verschonen! Kom gaan we naar binnen papa vieze luier verschonen.' te blaten. Die koter gewoon oppakken en naar binnen nemen om te verschonen nee dat komt niet in hem op. Die man heeft de 'kapotte grammofoonplaat' gewoon uitgevonden haha.

Via ex van man heb ik weer min of meer contact met een meid die hier is opgegroeid en die trekt ons mee kermissen terwijl manlief op de kids let want hij haat het. Zolang ze verders niet met brandende kruisen of spandoeken staan dat ik moet oprotten vermaak ik me hier wel.
Heb al betaald, dus pech
Ach ja die West Friezen ik heb vroeger met ze gewerkt als er een personeelsfeest was gingen mijn niet West Frieze collega en ik volledig uit ons dak. De West Frieze collega's staarden ons dan met grote ogen aan met inderdaad een pilsje in de hand
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:pussywillow schreef op 13 augustus 2015 @ 21:36:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 2d3726.jpg[/img]

Dat moet ik ook eens doen met mijn harig mormel!
quote:neener-neener schreef op 13 augustus 2015 @ 21:36:

En dan al die kermisborrels! Je bent gewoon het hele weekend bezig met iedereen aflopen Dit jaar voor het eerst wezen kermissen. Met de ex van manlief die nog nooit was wezen kermissen. Lachen giere brullen man man man wat was ik dronken hahaha.
quote:pussywillow schreef op 13 augustus 2015 @ 21:39:

Deze kat is toch speciaal uitgevonden voor allergische mensen?

[afbeelding]Ik dacht dat bepaalde allergieën voor katten komen door de huidschilfers niet door de haren.
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 21:36:

Ik moest de eerste week in Amsterdam, toen ik ging studeren, echt afleren om niet iedereen gedag te zeggen. Had aan het einde van de eerste dag een klembek van het vele 'hoi' zeggen Toen vertelde een medestudent me dat in de stad het niet echt gebruikelijk is om elkaar te groeten op straat
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:TardarSauce schreef op 13 augustus 2015 @ 21:36:

[...]

Ik bemoei me weinig met de locals en zij met mij. Alhoewel de buurvrouw wel in de Deen over ons seksleven roddelt. Handig want ze is cassière daar. Ach nu weet gelijk het hele durp hoe spetterend we in bed zijn Kijk, dat zijn de goede roddels http://img.memecdn.com/The-gossip-turkey_o_128800.jpg
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 20:26:

Hier zitten dochter en draakvriendinnetje met hun knuffels en onder een deken (met deze warmte, maarja, velig, he), Night at the Museum te kijken. En hij is niet eens eng

Kun je die niet als vondeling ergens dumpen?

Bang zijn van Night at the Museum... Phuh! Waar gaat het naartoe met de jeugd?
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 21:39:

Heb al betaald, dus pech Nee hoor. Jij hebt Kia betaald. Maar Kia heeft niets te zeggen. Ze is enkel de King. Iedereen weet dat de Queen meer macht heeft (*girlpower!*)!
Fijn dat je het er zo naar je zin hebt, Grump. Met Westfriezen is niet zo veel mis, maar ze hebben er wel een hekel aan als je 'er bij' wil horen. 'Doe maar normaal dan doe je gek genoeg' is voor de Westfriezen al véél te gek. En in de smaak proberen te vallen is gek doen.

Kermissen, ja.... wat was dat heerlijk in mijn puberteit. Vooral omdat pa en ma zelf ook zo afgeladen waren dat ze er geen idee van hadden wat ik allemaal uitspookte . Waren de enige drie dagen waarop mijn ouders los gingen. En alle ouders letten op alle kinderen, dus het maakte ook allemaal niet uit. Eén grote familie was het dan.
quote:TardarSauce schreef op 13 augustus 2015 @ 21:41:

[...]

Ik dacht dat bepaalde allergieën voor katten komen door de huidschilfers niet door de haren.

Klopt!

Maar een naaktkat vind ik dan wel weer heel erg schattig, omdat ze juist zo lelijk zijn
Was heel genant. De kassa buuv (de vrouw van 'papapapapapaluierverschonenetenkokenpapapapapapapa') was uitgebreid aan het klagen over het feit dat wij zo veel 'klussen' en zijn exvrouw stond dus in de rij en die appte het weer naar mijn vent zo van 'wat hoor ik nou??' hebben wij even mazzel dat we een goeie band hebben anders was t wel erg makkelijk uit de hand gelopen. Doordat die buuv schromelijk overdreef 'ze waren het hele weekend bezig' leek het net alsof wij geen rekening met de kinderen houden want die hadden we dat weekend. Wat dus flauwekul was want wij apenkooien pas als ze de deur uit zijn zo ven YES GO GO GOOO
quote:neener-neener schreef op 13 augustus 2015 @ 21:44:

[...]

Klopt!

Maar een naaktkat vind ik dan wel weer heel erg schattig, omdat ze juist zo lelijk zijn Ik vind ze gewéldig en ik wil er ook een maar ze zijn super duur en ons huis zit vol aldus de baas
quote:TardarSauce schreef op 13 augustus 2015 @ 21:39:

Heb met de buren aan de ene kant het charme offensief gewonnen en goed contact. De buren aan de andere kant zijn gewoon raar dus die negeer ik. (Hij heeft mijn man weer tot waanzin gedreven vandaag door een uur lang 'vieze luier? papa verschonen! Vieze luier? Papa verschonen! Kom gaan we naar binnen papa vieze luier verschonen.' te blaten. Die koter gewoon oppakken en naar binnen nemen om te verschonen nee dat komt niet in hem op. Die man heeft de 'kapotte grammofoonplaat' gewoon uitgevonden haha.

Via ex van man heb ik weer min of meer contact met een meid die hier is opgegroeid en die trekt ons mee kermissen terwijl manlief op de kids let want hij haat het. Zolang ze verders niet met brandende kruisen of spandoeken staan dat ik moet oprotten vermaak ik me hier wel.

De terrorkids van mijn buren waren weer aan het janken toen ik thuis kwam. Daarna ging het gejank over in mamma mamma maaamaaa maaamaaa maaaaamaaaah maaaaamaaaah daarna weer gejank gevolgd door hoog gegil en toen begon het gemamma weer .

De 3 kinderen van mijn andere buren hoor ik nooit, maar die ouders zijn ook behoorlijk streng. De terrorkids daarintegen mogen alles.
quote:DorothyParker schreef op 13 augustus 2015 @ 21:42:

[...]

Kun je die niet als vondeling ergens dumpen?

Bang zijn van Night at the Museum... Phuh! Waar gaat het naartoe met de jeugd?

Ben bang dat als ik haar te vondeling leg ze nog gewoon terug komt ook. Had haar nooit ons adres uit haar hoofd moeten laten leren. Hebben we bij jongste ook achterwege gelaten dus daar liggen alle opties nog open.

Ze vonden het ook teleurstellend. Ze hadden gehoord dat er holenmensen, skeletten en achtervolgingen in zaten. Maar ze waren helemaal niet eng, ze moesten er zelfs om lachen Zwaar teleurgesteld dus. Nu staat de Barbiefilm op. Ik heb de schuifdeur dichtgedaan, word homicidal van die stemmetjes (van de film, van de meiden alleen licht geïrriteerd )
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 21:48:

[...]

Ben bang dat als ik haar te vondeling leg ze nog gewoon terug komt ook. Had haar nooit ons adres uit haar hoofd moeten laten leren. Hebben we bij jongste ook achterwege gelaten dus daar liggen alle opties nog open.

Ze vonden het ook teleurstellend. Ze hadden gehoord dat er holenmensen, skeletten en achtervolgingen in zaten. Maar ze waren helemaal niet eng, ze moesten er zelfs om lachen Zwaar teleurgesteld dus. Nu staat de Barbiefilm op. Ik heb de schuifdeur dichtgedaan, word homicidal van die stemmetjes (van de film, van de meiden alleen licht geïrriteerd )
Apenkooien

Charlotte, hier ook een aantal buren met gilkinderen. Heb een keer heel lief (echt) na dertig keer MAMA gezegd dat ze papa maar eens moesten roepen.
quote:DorothyParker schreef op 13 augustus 2015 @ 21:44:

[...]

Nee hoor. Jij hebt Kia betaald. Maar Kia heeft niets te zeggen. Ze is enkel de King. Iedereen weet dat de Queen meer macht heeft (*girlpower!*)!Mevrouw met haar stoere girlpower geblaat slaapt vannacht mooi op de bank .
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 21:53:

Apenkooien

Charlotte, hier ook een aantal buren met gilkinderen. Heb een keer heel lief (echt) na dertig keer MAMA gezegd dat ze papa maar eens moesten roepen.
quote:KiaOraHoi schreef op 13 augustus 2015 @ 21:54:

[...]

Mevrouw met haar stoere girlpower geblaat slaapt vannacht mooi op de bank .Maar dan we zo ééntje, he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven