Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Snif, had net serieus tranen in mijn ogen door een topic. Heb ik niet snel. 'Meningsverschil met vriendin'. Toen ik na mijn diagnose (voor de operaties) met een vriendin weg zou gaan zat ik ook te mutsen. Want het was op een studiedag van de kinderen, en man en kinderen zouden wat leuks gaan doen. En ik had al met vriendin afgesproken, maar ik wilde ook zo graag met man en kinderen mee. Dat leuks ging het niet om, maar ik wilde gewoon bíj hun zijn. De hele dag, liefst 's nachts ook nog, zo dicht mogelijk. En ik was ook opeens overal bang voor. Wilde niet meer met mijn man vliegen, want stél... vond in de auto samen weg, zonder de kinderen, al eng, want stél... ik kan me dat gevoel van angst van die vriendin véél te goed voorstellen. Gelukkig snapte die vriendin toen helemaal dat ik liever met man en kinderen wat ging doen. Bleh. Denk je het toch aardig weggestopt verwerkt te hebben...
Olympe
quote:DorothyParker schreef op 14 augustus 2015 @ 06:56:

Was een leuke ochtend ten huize Parker.

5 uur. De wekker gaat. Mr Parker en ik staan op. Snel alle vensters openzetten. Zalig, die frisse, vochtige lucht. Ik kijk naar de vloer. Blinkt nog steeds mooi (mag wel, gisteren veel te lang gedweild). Fantastisch, kan ik blootvoets lopen. Ideaal om af te koelen. Mr Parker en ik kijken elkaar aan, stapelverliefd. Na een lief kusje dekt hij de onbijttafel en ga ik koffie zetten. Ik loop naar de keuken en...

PATS.... GLIBBER GLIBBER...

Met mijn blote voet in kattenkots!
Ik denk dat je dit soort dingen nooit helemaal weg kunt stoppen. Het zijn ook helemaal terechte gevoelens!
quote:OlympeMaxime schreef op 14 augustus 2015 @ 17:57:

Snif, had net serieus tranen in mijn ogen door een topic. Heb ik niet snel. 'Meningsverschil met vriendin'. Toen ik na mijn diagnose (voor de operaties) met een vriendin weg zou gaan zat ik ook te mutsen. Want het was op een studiedag van de kinderen, en man en kinderen zouden wat leuks gaan doen. En ik had al met vriendin afgesproken, maar ik wilde ook zo graag met man en kinderen mee. Dat leuks ging het niet om, maar ik wilde gewoon bíj hun zijn. De hele dag, liefst 's nachts ook nog, zo dicht mogelijk. En ik was ook opeens overal bang voor. Wilde niet meer met mijn man vliegen, want stél... vond in de auto samen weg, zonder de kinderen, al eng, want stél... ik kan me dat gevoel van angst van die vriendin véél te goed voorstellen. Gelukkig snapte die vriendin toen helemaal dat ik liever met man en kinderen wat ging doen. Bleh. Denk je het toch aardig weggestopt verwerkt te hebben... Ach lieverd toch!
quote:OlympeMaxime schreef op 14 augustus 2015 @ 08:54:

O, Door, wat smerig Hoop dat het niet tot tussen je tenen zat... iewiewiew

Ik vind het zo leuk om jullie kattenverhalen te lezen! Bedacht me echter dat het in combinatie met de vogel nu misschien ook niet zo handig is. Circle of life issues en zo Neem een kraai! Die winnen het. Neem wel een goede verzekering voor de poezel.
quote:Grobbekuiken schreef op 14 augustus 2015 @ 11:01:

Wensen jullie me succes? Moet zo weer een portie gif gaan scoren

Hoop dat het deze keer beter uitpakt.Sterkte! Hoop dat het makkelijk gaat.

Voor iedereen die een knuffel nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
Max
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tardar heb je de spin al gevonden?

Kalendercheck: Volgende week is het een jaar geleden dat ik de diagnose kreeg. Vandaar

quote:neener-neener schreef op 14 augustus 2015 @ 18:11:

Tardar heb je de spin al gevonden?

[afbeelding]

OOOOEEEEEEHHHH die is wel heel erg op het randje hoor

quote:OlympeMaxime schreef op 14 augustus 2015 @ 18:12:

Kalendercheck: Volgende week is het een jaar geleden dat ik de diagnose kreeg. Vandaar

[afbeelding]

Is niet erg hoor, je mag hier hyper happy zijn of super verdrietig . En natuurlijk alles daartussenin .

Ik snap wel dat het nogal wat met je doet! Die klote ziekte en alles wat daarop volgt is ook heftig en eng.
quote:OlympeMaxime schreef op 14 augustus 2015 @ 18:23:

http://static.tumblr.com/ ... tic_funny-cats-images.jpg
In het kader van If it fits I sits

Andere plaatje wilde niet...
quote:charlottew88 schreef op 14 augustus 2015 @ 13:02:

Ik zit hier grinniken om de geweldige plaatjes en de glazenwasser in het glazenwassersbakje dacht dat ik naar hem lachte Heeft die man ook een goeie dag
Ook de grotere vinden een doos lekker

quote:KiaOraHoi schreef op 14 augustus 2015 @ 13:23:

[...]

Lekker sjansen met de glazenwasser .

Ik heb een keer gehad dat ze een week eerder dan aangekondigd kwamen. Mijn wasrek stond in de woonkamer, kom onder de douche vandaan en loop dus naakt de woonkamer in. Niets in de gaten, sta rustig me aan te kleden hoor ik ineens tik tik! Kijk op en de glazenwasser staat daar lachend te zwaaien .En hij zag dat het goed was
Voor alle crazy cat ladies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven