Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
zaterdag 8 augustus 2015 om 00:07
"tering tiefus hee ik ben hier dus op fucking Texel en die klote zeehonden nergens te bekennen. Volgens mij heeft Lenie 't Hart ze allemaal opgevreten die sicke biatch. Anyway ik wens jullie een fokking dikke dope toeter in je broek van deze belachelijk vette klote kaart. Groetjes Fokje Moedema uit Sexbierum "
zaterdag 8 augustus 2015 om 00:10
quote:TardarSauce schreef op 08 augustus 2015 @ 00:07:
"tering tiefus hee ik ben hier dus op fucking Texel en die klote zeehonden nergens te bekennen. Volgens mij heeft Lenie 't Hart ze allemaal opgevreten die sicke biatch. Anyway ik wens jullie een fokking dikke dope toeter in je broek van deze belachelijk vette klote kaart. Groetjes Fokje Moedema uit Sexbierum "Pas maar op dat er geen goede fee met haar toverstaf langs komt zwaaien.
"tering tiefus hee ik ben hier dus op fucking Texel en die klote zeehonden nergens te bekennen. Volgens mij heeft Lenie 't Hart ze allemaal opgevreten die sicke biatch. Anyway ik wens jullie een fokking dikke dope toeter in je broek van deze belachelijk vette klote kaart. Groetjes Fokje Moedema uit Sexbierum "Pas maar op dat er geen goede fee met haar toverstaf langs komt zwaaien.
zaterdag 8 augustus 2015 om 00:12
quote:KiaOraHoi schreef op 08 augustus 2015 @ 00:10:
[...]
Pas maar op dat er geen goede fee met haar toverstaf langs komt zwaaien.Dit is toch overduidelijk satire? Als ik een linkje hier plak naar een filmpje van Hans Teeuwen met een hoop fraais erin qua taal dan mag dat toch ook? Zolang het geen racisme of 18+ is uiteraard.
[...]
Pas maar op dat er geen goede fee met haar toverstaf langs komt zwaaien.Dit is toch overduidelijk satire? Als ik een linkje hier plak naar een filmpje van Hans Teeuwen met een hoop fraais erin qua taal dan mag dat toch ook? Zolang het geen racisme of 18+ is uiteraard.
zaterdag 8 augustus 2015 om 00:18
quote:TardarSauce schreef op 08 augustus 2015 @ 00:14:
Ik heb jankend van het lachen op de bank gelegen om die post. Vooral die suggestieve Friese naam op t end. Ik weet het, geen gevoel voor humor. Man schoot ook keihard in de lach puur omdat bij mij de tranen maar bleven stromen. En toen kreeg ik de hik. Fijn....
Ik heb jankend van het lachen op de bank gelegen om die post. Vooral die suggestieve Friese naam op t end. Ik weet het, geen gevoel voor humor. Man schoot ook keihard in de lach puur omdat bij mij de tranen maar bleven stromen. En toen kreeg ik de hik. Fijn....
zaterdag 8 augustus 2015 om 00:37