Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
Durven
quote:Enora schreef op 07 augustus 2015 @ 23:51:

WaarheidHeb je ooit wat gejat?
quote:KiaOraHoi schreef op 07 augustus 2015 @ 23:56:

DurvenStuur de Bond tegen vloeken een kaart waarop je ze een bitch ass motherfucking bout vakantie wenst.
quote:TardarSauce schreef op 08 augustus 2015 @ 00:00:

[...]

Stuur de Bond tegen vloeken een kaart waarop je ze een bitch ass motherfucking bout vakantie wenst.
"tering tiefus hee ik ben hier dus op fucking Texel en die klote zeehonden nergens te bekennen. Volgens mij heeft Lenie 't Hart ze allemaal opgevreten die sicke biatch. Anyway ik wens jullie een fokking dikke dope toeter in je broek van deze belachelijk vette klote kaart. Groetjes Fokje Moedema uit Sexbierum "
quote:TardarSauce schreef op 08 augustus 2015 @ 00:07:

"tering tiefus hee ik ben hier dus op fucking Texel en die klote zeehonden nergens te bekennen. Volgens mij heeft Lenie 't Hart ze allemaal opgevreten die sicke biatch. Anyway ik wens jullie een fokking dikke dope toeter in je broek van deze belachelijk vette klote kaart. Groetjes Fokje Moedema uit Sexbierum "Pas maar op dat er geen goede fee met haar toverstaf langs komt zwaaien.
quote:KiaOraHoi schreef op 08 augustus 2015 @ 00:10:

[...]

Pas maar op dat er geen goede fee met haar toverstaf langs komt zwaaien.Dit is toch overduidelijk satire? Als ik een linkje hier plak naar een filmpje van Hans Teeuwen met een hoop fraais erin qua taal dan mag dat toch ook? Zolang het geen racisme of 18+ is uiteraard.
quote:TardarSauce schreef op 08 augustus 2015 @ 00:12:

[...]

Dit is toch overduidelijk satire? Als ik een linkje hier plak naar een filmpje van Hans Teeuwen met een hoop fraais erin qua taal dan mag dat toch ook?Van mij mag je alles schatje dat weet je toch .
Ik heb jankend van het lachen op de bank gelegen om die post. Vooral die suggestieve Friese naam op t end. Ik weet het, geen gevoel voor humor. Man schoot ook keihard in de lach puur omdat bij mij de tranen maar bleven stromen. En toen kreeg ik de hik. Fijn....
quote:TardarSauce schreef op 08 augustus 2015 @ 00:14:

Ik heb jankend van het lachen op de bank gelegen om die post. Vooral die suggestieve Friese naam op t end. Ik weet het, geen gevoel voor humor. Man schoot ook keihard in de lach puur omdat bij mij de tranen maar bleven stromen. En toen kreeg ik de hik. Fijn....
Alle reacties Link kopieren
Alweer pagina's verder. Ik geef het op. Jullie zijn te snel
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Doortje je moet ook geen eigen leven hebben!
quote:DorothyParker schreef op 08 augustus 2015 @ 00:18:

Alweer pagina's verder. Ik geef het op. Jullie zijn te snel Ik lees ook lang niet alles terug gewoon erin springen vanaf -1 pagina voor deze. Dat moet te doen zijn toch?
quote:TardarSauce schreef op 08 augustus 2015 @ 00:30:

[...]

Ik lees ook lang niet alles terug gewoon erin springen vanaf -1 pagina voor deze. Dat moet te doen zijn toch?Alles lezen was toch de regel. Zitten we hier onze stinkende best te doen om iedereen te vermaken.
ja eeeh

Zo noemt de vent me ook altijd
quote:TardarSauce schreef op 08 augustus 2015 @ 00:51:

Zo noemt de vent me ook altijd
Spinnen zijn gewoon smerige goorlappen. Hoe nuttig ze ook moge zijn. Ze zijn snel en creepy en ik ben zo blij dat ze niet zo groot worden. Het moment dat die dingen formaatje schoothond worden bouw ik een raket en vlieg ik weg.
Leuk plaatje voor het slapen gaan
quote:pinkelot80 schreef op 08 augustus 2015 @ 01:03:

Leuk plaatje voor het slapen gaan Slaap lekker
Die vieze oogjes ieeeh
Rare mensen! Wil niet meer met jullie geassocieerd worden!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven