Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
woensdag 22 juli 2015 om 21:49
@Mrsdoubtfire
Bedankt voor je zeer nuttige bijdrage. Ik zal acuut mijn leven inrichten zoals u het wenst want ik ken je ook persoonlijk enzo.
Overigens als je goed gelezen hebt krijg ik helemaal geen uitkering en is de prognose volgens zowel mijn therapeut als mijn arbeidsdeskundige dat ik volledig zal herstellen.
Wat ik in het topic besprak was het worst case scenario maar daar ga ik uiteraard niet van uit.
Bedankt voor je zeer nuttige bijdrage. Ik zal acuut mijn leven inrichten zoals u het wenst want ik ken je ook persoonlijk enzo.
Overigens als je goed gelezen hebt krijg ik helemaal geen uitkering en is de prognose volgens zowel mijn therapeut als mijn arbeidsdeskundige dat ik volledig zal herstellen.
Wat ik in het topic besprak was het worst case scenario maar daar ga ik uiteraard niet van uit.
woensdag 22 juli 2015 om 21:50
En wat über kansloos dat je helemaal de moeite neemt om zoiets uit het vorige topic te kopiëren en hier te plakken. Dat getuigt van nog minder een leven hebben dan ik op dit moment terwijl ik loeihard aan mijn herstel werk. Mocht je geïnteresseerd zijn in het hoe en waarom dan raad ik je aan om me te loepen en eens in het topic 80 klanten te kijken.
Succes ermee he!
Succes ermee he!
woensdag 22 juli 2015 om 21:50
woensdag 22 juli 2015 om 21:53
quote:GrumpyCat2 schreef op 22 juli 2015 @ 21:28:
@ Dorothy je hebt een hoop coole plaatjes gemist, goed nieuws van Enora als het goed is en mijn gezeur over mijn werk.
Ga deze avond nog proberen bij te lezen.
Sorry dat ik zo stil ben de laatste dagen. Is hier ongelofelijk druk.
@ Dorothy je hebt een hoop coole plaatjes gemist, goed nieuws van Enora als het goed is en mijn gezeur over mijn werk.
Ga deze avond nog proberen bij te lezen.
Sorry dat ik zo stil ben de laatste dagen. Is hier ongelofelijk druk.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 22 juli 2015 om 21:55
quote:GrumpyCat2 schreef op 22 juli 2015 @ 21:41:
Ondertussen in Kitlers (bedenk even de stem van Jambers)
Heeft grumpycat een fb groepje voor de barbeknoei aangemaakt, terwijl Dorothy Parker in de veronderstelling was dat zij het zou doen. Daar Grumpycat al 24 uur niets van haar vernomen had, ging zij er vanuit dat Dorothy Parker had ingebroken bij Alex Agnew en naar het huis van bewaring was afgevoerd waarna men de sleutel was weggegooid.
Drama ligt op den loer aangezien Lovestar en Mel nog in het stenen tijdperk leven geen facebook hebben.
Hoe redden de Kitlers zich hieruit.... wie gaat wie de ogen uitkrabben...komt dit ooit nog goed....
~dramatische pauze~
blijf kijken we zijn terug na de reclame
Lach me dood
(En ben nog steeds geen lid van een groepje... Zomaar jullie dictator vergeten...)
Ondertussen in Kitlers (bedenk even de stem van Jambers)
Heeft grumpycat een fb groepje voor de barbeknoei aangemaakt, terwijl Dorothy Parker in de veronderstelling was dat zij het zou doen. Daar Grumpycat al 24 uur niets van haar vernomen had, ging zij er vanuit dat Dorothy Parker had ingebroken bij Alex Agnew en naar het huis van bewaring was afgevoerd waarna men de sleutel was weggegooid.
Drama ligt op den loer aangezien Lovestar en Mel nog in het stenen tijdperk leven geen facebook hebben.
Hoe redden de Kitlers zich hieruit.... wie gaat wie de ogen uitkrabben...komt dit ooit nog goed....
~dramatische pauze~
blijf kijken we zijn terug na de reclame
Lach me dood
(En ben nog steeds geen lid van een groepje... Zomaar jullie dictator vergeten...)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 22 juli 2015 om 22:00