Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
quote:GrumpyCat2 schreef op 26 juli 2015 @ 00:08:

[afbeelding]

Ik blijf even in het konijnen thema hangen. Arme verklede beesten steeds.
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 00:07:

[...]

Sommigen zouden hun pilletjes eens vaker moeten innemen. Scheelt een hoop posts op dit forum!!Ja, daar heb je een goed punt!
Heath Ledger ofzo Door?
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 26 juli 2015 @ 00:11:

[...]

Ja, daar heb je een goed punt!

Waarom begin je zelf niet?Kia, wat zeg je nu?!?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:ikeaverslaafde schreef op 26 juli 2015 @ 00:09:

[...]

Arme verklede beesten steeds.Je hebt heel boek he met alleen maar depressief kijkende verklede beesten
Het voelt hier een beetje vochtig...

Trusten schatjes !
Trusten, Enora
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 00:06:

[...]

Denk dat elke meelezer dat al weet.

Heb al zelfs de rode loper voor hun afgerold. Weekendjes uitgedeeld.

Tattou, dit is nu de derde dag op een week. Ik zou graag eens antwoorden willen. Ben nu eenmaal geen grote fan van negeren (of eerlijk gezegd, ik kan niet negeren)Waarom maak je je zo druk om mij DP, als je me loept was ik vooral actief in het The Walking Dead topic en soms hier en daar een reactie. Mijn mening is maar een mening net als die van jullie .
Slaap lekker, Enora!

Slaap lekker Enora
EEN PUG!!!
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 00:12:

[...]

Kia, wat zeg je nu?!?Weet ik ook niet .
quote:GrumpyCat2 schreef op 26 juli 2015 @ 00:18:

[afbeelding]
En deze noem ik dus Pugs Bunny

quote:GrumpyCat2 schreef op 26 juli 2015 @ 00:22:

[afbeelding]
quote:tattou schreef op 26 juli 2015 @ 00:15:

[...]

Waarom maak je je zo druk om mij DP, als je me loept was ik vooral actief in het The Walking Dead topic en soms hier en daar een reactie. Mijn mening is maar een mening net als die van jullie .

Jouw mening is 1 van de 5 posters hier beledigen tot troll. Als je dat denkt, ga dan naar napraat.

Ik heb je nu al 10 keer gevraagd om eens een normaal gesprek te voeren, maar dat wil je niet. Heb je net nog eens geloept, maar ja, je vorige post (voor deze avond) ging weer over een "troll in ons midden".

Ik vraag het nu voor de allerlaatste keer: wat is je probleem? Als dit topic, of de posters hier jou zo storen, waarom klik je het dan aan? Vind je het moeilijk om een eerlijk gesprek te voeren in dit topic? Stuur me dan een PB. Ik ben heel vriendelijk, als je eerlijk en oprecht tegen me bent.

Ik heb nu het gevoel dat je hier enkel moeilijk komt doen. Ik geef het toe, ik vond het heel jammer om te lezen dat je weer een bericht had gepost. Omdat ik weer bang ben dat je hier moeilijk komt doen. Ik vind het niet leuk van mezelf dat ik me zo voel en zou dit dus graag eens uitpraten. Dat heb ik je vorige keren ook gevraagd. Dus aub, vertel je irritaties. Hier of in PB. Maar zeg ze, zodat wij hier ons ook niet steeds druk moeten maken.

(En als je een PB stuurt, meld dat dan even. Anders kom ik er weer pas 7 dagen later achter )
quote:ikeaverslaafde schreef op 26 juli 2015 @ 00:25:

[afbeelding]
quote:ikeaverslaafde schreef op 26 juli 2015 @ 00:25:

[afbeelding]

Das toch niet mooi meer zo! Ik snap nooit wat hier nou aan is maar ik val ook op mannen met de dad-body dus tsja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven