Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
Ik vind nijntjes wel leuk maar ben bang dat ik er ook allergisch voor ben omdat ik super allergisch voor ratjes ben.
quote:DorothyParker schreef op 25 juli 2015 @ 23:29:

Kom je gezellig meedoen, of ben je weer op oorlogspad?Ik doe niet mee, ik hou niet van groepjes en niet van memes, verder wens ik jullie veel plezier.
quote:DorothyParker schreef op 25 juli 2015 @ 23:50:

[...]

Dat ben je niet waard. Kan ik een geile russische bruid voor kopen... Eentje die wel elke dag jurken draagt...Heb vandaag net een nieuwe jurk binnengekregen...
quote:DorothyParker schreef op 25 juli 2015 @ 23:51:

[...]

Zussen? Wij zijn tweelingzielen!!!
quote:tattou schreef op 25 juli 2015 @ 23:53:

[...]

Ik doe niet mee, ik hou niet van groepjes en niet van memes, verder wens ik jullie veel plezier.Waarvan akte dan maar
quote:GrumpyCat2 schreef op 25 juli 2015 @ 23:52:

Ik vind nijntjes wel leuk maar ben bang dat ik er ook allergisch voor ben omdat ik super allergisch voor ratjes ben.Allergieën zijn stom.
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 25 juli 2015 @ 23:53:

[...]

Ik doe niet mee, ik hou niet van groepjes en niet van memes, verder wens ik jullie veel plezier.Waarom kom je dan?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 23:57:

[...]

Allergieën zijn stom. Zijn pilletjes voor he, dat je het stom vindt dan .
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 23:57:

[...]

Allergieën zijn stom.

Ja echt mega vervelend want ik was echt gek op mijn tamme ratjes

(jullie raden het al ik lig er inmiddels in maar meneer Grump is nog niet door zijn Candy Crush Levels heen dus nog ff mobiel op het forum aan het stalken)
Zou je er bijna een PB voor sturen, Tattou. Ik snap je niet.

Ik snap niet waarom je hier 2 dagen op een rij ruzie komt zoeken. We doen niets verkeerd. Hell, we plakken vooral plaatjes van domme katten. Ik dreig met de Mods in te lichten, en je zwijgt weer. Ik blij, moet ik toch niet moeilijk doen.

Kom je vandaag weer even je bestaan bewijzen. Waarom? Wil je meedoen? Je bent van harte welkom! Wil je bewijzen dat je bestaat? Redelijk zinloos, ik ben zo'n sukkel die in 38 kansen gelooft.

Dus, vertel ons eens. Waarom nu weer een foto droppen? Ben oprecht benieuwd!
PS voor de andere meelezers en nieuwkomers : we zijn geen groepje iedereen mag meekletsen en al dan niet plaatjes komen plakken, voor iedereen een warm welkom en een rode loper.
quote:GrumpyCat2 schreef op 26 juli 2015 @ 00:01:

[...]

Ja echt mega vervelend want ik was echt gek op mijn tamme ratjes

(jullie raden het al ik lig er inmiddels in maar meneer Grump is nog niet door zijn Candy Crush Levels heen dus nog ff mobiel op het forum aan het stalken)Is die vent weer bezig!
quote:KiaOraHoi schreef op 26 juli 2015 @ 00:00:

[...]

Zijn pilletjes voor he, dat je het stom vindt dan .Er zijn overal pilletjes voor.
Omdat ik ook eens een keertje in mijn leven een meme wilde plakken en omdat dit topic net zo goed op 9gag kan. De slogan van 9gag is Why so serious.
quote:KiaOraHoi schreef op 26 juli 2015 @ 00:03:

[...]

Is die vent weer bezig! Ja ik ben lek dus speelt ie met zijn telefoon want als de rode zee er is ben ik verders ook schijnbaar gehandicapt in zijn ogen. Nou eh dan niet he!
quote:GrumpyCat2 schreef op 26 juli 2015 @ 00:02:

PS voor de andere meelezers en nieuwkomers : we zijn geen groepje iedereen mag meekletsen en al dan niet plaatjes komen plakken, voor iedereen een warm welkom en een rode loper.Of een blauwe
Ik lig altijd helemaal in een deuk om 9gag plaatjes :D
quote:GrumpyCat2 schreef op 26 juli 2015 @ 00:02:

PS voor de andere meelezers en nieuwkomers : we zijn geen groepje iedereen mag meekletsen en al dan niet plaatjes komen plakken, voor iedereen een warm welkom en een rode loper.

Denk dat elke meelezer dat al weet.

Heb al zelfs de rode loper voor hun afgerold. Weekendjes uitgedeeld.

Tattou, dit is nu de derde dag op een week. Ik zou graag eens antwoorden willen. Ben nu eenmaal geen grote fan van negeren (of eerlijk gezegd, ik kan niet negeren)
quote:tattou schreef op 26 juli 2015 @ 00:04:

Omdat ik ook eens een keertje in mijn leven een meme wilde plakken en omdat dit topic net zo goed op 9gag kan. De slogan van 9gag is Why so serious.

Omdat je hier twee avonden op een rij moeilijk kwam doen. Zie je dat zelf niet in?

Ga je nu echt doen alsof er niets gebeurd is?
quote:tattou schreef op 26 juli 2015 @ 00:04:

Why so serious.

Is de lijfspreuk van de Joker .

quote:ikeaverslaafde schreef op 26 juli 2015 @ 00:03:

[...]

Er zijn overal pilletjes voor.Sommigen zouden hun pilletjes eens vaker moeten innemen. Scheelt een hoop posts op dit forum!!

Ik blijf even in het konijnen thema hangen.
quote:KiaOraHoi schreef op 26 juli 2015 @ 00:07:

[...]

Is de lijfspreuk van de Joker .

[afbeelding]

Zo jammer dat hij dood is. Hij was goed in die rol!

(Ik weet de naam niet meer )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven