Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 31 juli 2015 @ 16:00:

[afbeelding]Zo een loopt er nou ook nooit in mijn ziekenhuis rond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 31 juli 2015 @ 16:02:

Waarom zijn de artsen in mijn ziekenhuis nou nooit zo leuk als Dr. Travis Stork.

[afbeelding]

[afbeelding]Is hij van 'the doctors'?
quote:charlottew88 schreef op 31 juli 2015 @ 16:03:

[...]

Zo een loopt er nou ook nooit in mijn ziekenhuis rond Ik heb wel wat smakelijke exemplaren op mijn werk rondwandelen . Maar dat zijn vaak de co's en daar mogen we met de handjes niet aanzitten. En ze zijn ook vaak snel weer weg .
quote:KiaOraHoi schreef op 31 juli 2015 @ 16:03:

Oke laatste voordat iedereen van haar stoeltje glijdt .

[afbeelding]dat kan lang duren, de boel is kurk droog, de Sahara is er niks bij
quote:KiaOraHoi schreef op 31 juli 2015 @ 16:07:

[...]

Ik heb wel wat smakelijke exemplaren op mijn werk rondwandelen . Maar dat zijn vaak de co's en daar mogen we met de handjes niet aanzitten. En ze zijn ook vaak snel weer weg .Jammer zeg wie heeft die stomme regel bedacht .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

Ik heb wel wat smakelijke exemplaren op mijn werk rondwandelen . Maar dat zijn vaak de co's en daar mogen we met de handjes niet aanzitten. En ze zijn ook vaak snel weer weg .dat is ook wel gemeen
quote:KiaOraHoi schreef op 31 juli 2015 @ 16:05:

[...]

Is hij van 'the doctors'?Ja
quote:charlottew88 schreef op 31 juli 2015 @ 16:02:

Waarom zijn de artsen in mijn ziekenhuis nou nooit zo leuk als Dr. Travis Stork.

[afbeelding]

[afbeelding]Echt?

[...]

Ik heb wel wat smakelijke exemplaren op mijn werk rondwandelen . Maar dat zijn vaak de co's en daar mogen we met de handjes niet aanzitten. En ze zijn ook vaak snel weer weg .niet met de handjes, wel met de tandjes, tong en mond?
quote:chinchilla schreef op 31 juli 2015 @ 16:08:

[...]

dat is ook wel gemeenJa, iets met macht en ondergeschikte... ik snap er ook niets van .
quote:charlottew88 schreef op 31 juli 2015 @ 16:08:

[...]

Ja Welk vakgebied werkt hij in dan? Ik kijk dat echt nooit.
quote:ikeaverslaafde schreef op 31 juli 2015 @ 16:10:

[...]

Echt?Ja
quote:chinchilla schreef op 31 juli 2015 @ 16:10:

[...]

niet met de handjes, wel met de tandjes, tong en mond?Geen idee, ga ik eens proberen of dat lukt .
quote:chinchilla schreef op 31 juli 2015 @ 16:07:

[...]

dat kan lang duren, de boel is kurk droog, de Sahara is er niks bijOuder? Jonger? Ander geslacht? U roept wij draaien .
quote:KiaOraHoi schreef op 31 juli 2015 @ 16:14:

[...]

Welk vakgebied werkt hij in dan? Ik kijk dat echt nooit.Hij is spoedeisendehulp arts. Ik keek dat eerst ook nooit tot ik aan het zappen was en dit programma toevallig tegenkwam.
quote:KiaOraHoi schreef op 31 juli 2015 @ 16:17:

[...]

Ouder? Jonger? Ander geslacht? U roept wij draaien .graag meer van lekkere mannen. niet oud of jong, gewoon lekker.
quote:chinchilla schreef op 31 juli 2015 @ 16:24:

[...]

graag meer van lekkere mannen. niet oud of jong, gewoon lekker.Voorbeeld! Dan hebben we een referentie kader .
quote:charlottew88 schreef op 31 juli 2015 @ 16:19:

[...]

Hij is spoedeisendehulp arts. Ik keek dat eerst ook nooit tot ik aan het zappen was en dit programma toevallig tegenkwam.En nu hang je dagelijks aan je beeldbuisje .
zoiets

quote:KiaOraHoi schreef op 31 juli 2015 @ 16:27:

[...]

En nu hang je dagelijks aan je beeldbuisje .Zo erg is het ook weer niet
quote:charlottew88 schreef op 31 juli 2015 @ 16:31:

[...]

Zo erg is het ook weer niet Oh nee je zit natuurlijk op de grond omdat je van je bank bent gegleden .
quote:charlottew88 schreef op 31 juli 2015 @ 16:31:

[...]

Zo erg is het ook weer niet weet je dat heel zeker, of geld dat alleen als Dan Karaty op tv is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven