Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Eindelijk bijgelezen
Lieve Mona

Ik zie dat mijn man naast me op de bank in UTorrent "punish teens 18 +" intikt en op downloaden klikt...

....krijgt de hond van de buren nu kittens?

En hoe zit dat nou met de Planeet Pluto?

xoxoxoxox Onzeker Watermannetje
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 juli 2015 @ 22:06:

[...]

Als ik dan weer op die quote klik, krijg ik dit:

Forbidden

You don't have permission to access /images/suicide1_jpg112982262864.jpg on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

O ja, dat zei Grumpy ook al...

Ik snap het niet

Het plaatje staat er toch?
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 22:57:

[afbeelding]Heb jij dit serieus zelf getekend of heb je dat gejat van het Wie is de Mol forum?
Zelf getekend. Er staat toch Viva Damesssss
Trouwens we kunnen ook een foto van Kitler doen als OP

Iets als dit maar dan aangepast aan Viva Stylo. Moet ik wel weer ff nieuwe vouwblaadjes gaan scoren bij de action ofzo

quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 23:10:

Trouwens we kunnen ook een foto van Kitler doen als OP

Iets als dit maar dan aangepast aan Viva Stylo. Moet ik wel weer ff nieuwe vouwblaadjes gaan scoren bij de action ofzo

[afbeelding]Ja die is leuk! Mogen we onze katten ook indienen als karakters? Want south park zijn ook meerdere poppetjes toch.
Jullie praten teveel
Dus Grympy, jij was de tekenaar van het Wie is de Mol forum?
Ben ik nou een huilie? Mij nouhou niet wegpesten (lees: Grump)
quote:Lovestar schreef op 17 juli 2015 @ 23:11:

Jullie praten teveel Hoezo?
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 23:06:

Lieve Mona

Ik zie dat mijn man naast me op de bank in UTorrent "punish teens 18 +" intikt en op downloaden klikt...

....krijgt de hond van de buren nu kittens?

En hoe zit dat nou met de Planeet Pluto?

xoxoxoxox Onzeker Watermannetje

Geachte Onzeker Watermannetje.

Pluto is helemaal geen planeet, jij dombo!!!

Mvg, Mevr. Fatcat
quote:tattou schreef op 17 juli 2015 @ 23:12:

Dus Grympy, jij was de tekenaar van het Wie is de Mol forum?Misschien heeft iemand haar werk wel gejat .
Lijkt me sterk ^^
quote:tattou schreef op 17 juli 2015 @ 23:15:

Lijkt me sterk ^^Doe eens een link dan.
quote:KiaOraHoi schreef op 17 juli 2015 @ 23:11:

[...]

Ja die is leuk! Mogen we onze katten ook indienen als karakters? Want south park zijn ook meerdere poppetjes toch.Heeft iedereen hier een kat? Dat iedereen dan mee kan doen.
quote:tattou schreef op 17 juli 2015 @ 23:12:

Dus Grympy, jij was de tekenaar van het Wie is de Mol forum?

Ik ben nog nooit op een Wie is de mol-forum geweest en ik heb dat hele programma nooit gezien.

Sjon de spin komt uit een spinnentopic wat hier vorig jaar liep en toen had iemand het erover dat ze die beesten hoorde lopen vandaar de klompjes.
ff een leuk liedje met een man Met Piercings en Tattoos en oh ook dreads, die ook geen nee kan zeggen tegen een volle tafel eten (althans dat denk ik, die laatste, als ik zo z'n body zie kan ie het wel, confused now).

Lekker! Inderdaad beter dan Bruno.

If you can't say no
Dat kun je ook zien want hij spreekt de VIVA dames aan (zie het tekstballonnetje)
quote:Lovestar schreef op 17 juli 2015 @ 23:13:

Ben ik nou een huilie? Mij nouhou niet wegpesten (lees: Grump)Nee hoor
quote:DorothyParker schreef op 17 juli 2015 @ 23:18:

[...]

Heeft iedereen hier een kat? Dat iedereen dan mee kan doen.

Niet aan gedacht . Lang leve onze heilige .

Ps. Ik heb er twee, maar dezelfde kleur dus eentje lenen is een beetje saai.
Doe es effe een linkje naar die tekening want als iemand Sjon onrechtmatig gebruikt gooi ik hem of haar voor de leeuwen in het Strafkamp van Kitler. Dan voer ik hem 3 dagen niet en smeer ik het slachtoffer, ontdaan van kledij slechts gehuld in knevels, in met kattenvoer.
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 23:21:

Dat kun je ook zien want hij spreekt de VIVA dames aan (zie het tekstballonnetje)Ja dat weet ik wel maar tattou blijft erover doorgaan. Dus ik wil dan wel bewijs zien.
Ok even een ander tekendingetje van mijn hand. Was ooit een prijsvraag moest je iets maken voor Top Vintage met de artikelnummers erin van wat je wilde winnen. Zo goed is ie niet want ik heb verloren van iemand die gewoon plaatjes in een diapresentatie had geflikkerd met een muziekje eronder.

quote:KiaOraHoi schreef op 17 juli 2015 @ 23:17:

[...]

Doe eens een link dan.http://www.wieisdemol.com/

Die tekening die crumpy liet zien komt van de tekenaar op dit forum. Maar ik moet echt ff op zoek naar het topic... die man, denk ik, is volgens mij gestopt met tekeningen maken na een aantal jaren door prive omstandigheden. Maar de stijl is overduidelijk. Jammer, want hij kon van een afelvering gewoon eebn samenvatting maken in 1 tekening. Hij deed dat gewoon heel erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven