Kitlers
vrijdag 17 juli 2015 om 23:06
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 juli 2015 @ 22:06:
[...]
Als ik dan weer op die quote klik, krijg ik dit:
Forbidden
You don't have permission to access /images/suicide1_jpg112982262864.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
O ja, dat zei Grumpy ook al...
Ik snap het niet
Het plaatje staat er toch?
[...]
Als ik dan weer op die quote klik, krijg ik dit:
Forbidden
You don't have permission to access /images/suicide1_jpg112982262864.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
O ja, dat zei Grumpy ook al...
Ik snap het niet
Het plaatje staat er toch?
vrijdag 17 juli 2015 om 23:11
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 23:10:
Trouwens we kunnen ook een foto van Kitler doen als OP
Iets als dit maar dan aangepast aan Viva Stylo. Moet ik wel weer ff nieuwe vouwblaadjes gaan scoren bij de action ofzo
[afbeelding]Ja die is leuk! Mogen we onze katten ook indienen als karakters? Want south park zijn ook meerdere poppetjes toch.
Trouwens we kunnen ook een foto van Kitler doen als OP
Iets als dit maar dan aangepast aan Viva Stylo. Moet ik wel weer ff nieuwe vouwblaadjes gaan scoren bij de action ofzo
[afbeelding]Ja die is leuk! Mogen we onze katten ook indienen als karakters? Want south park zijn ook meerdere poppetjes toch.
vrijdag 17 juli 2015 om 23:13
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 23:06:
Lieve Mona
Ik zie dat mijn man naast me op de bank in UTorrent "punish teens 18 +" intikt en op downloaden klikt...
....krijgt de hond van de buren nu kittens?
En hoe zit dat nou met de Planeet Pluto?
xoxoxoxox Onzeker Watermannetje
Geachte Onzeker Watermannetje.
Pluto is helemaal geen planeet, jij dombo!!!
Mvg, Mevr. Fatcat
Lieve Mona
Ik zie dat mijn man naast me op de bank in UTorrent "punish teens 18 +" intikt en op downloaden klikt...
....krijgt de hond van de buren nu kittens?
En hoe zit dat nou met de Planeet Pluto?
xoxoxoxox Onzeker Watermannetje
Geachte Onzeker Watermannetje.
Pluto is helemaal geen planeet, jij dombo!!!
Mvg, Mevr. Fatcat
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 17 juli 2015 om 23:18
vrijdag 17 juli 2015 om 23:20
quote:tattou schreef op 17 juli 2015 @ 23:12:
Dus Grympy, jij was de tekenaar van het Wie is de Mol forum?
Ik ben nog nooit op een Wie is de mol-forum geweest en ik heb dat hele programma nooit gezien.
Sjon de spin komt uit een spinnentopic wat hier vorig jaar liep en toen had iemand het erover dat ze die beesten hoorde lopen vandaar de klompjes.
Dus Grympy, jij was de tekenaar van het Wie is de Mol forum?
Ik ben nog nooit op een Wie is de mol-forum geweest en ik heb dat hele programma nooit gezien.
Sjon de spin komt uit een spinnentopic wat hier vorig jaar liep en toen had iemand het erover dat ze die beesten hoorde lopen vandaar de klompjes.
vrijdag 17 juli 2015 om 23:20
ff een leuk liedje met een man Met Piercings en Tattoos en oh ook dreads, die ook geen nee kan zeggen tegen een volle tafel eten (althans dat denk ik, die laatste, als ik zo z'n body zie kan ie het wel, confused now).
Lekker! Inderdaad beter dan Bruno.
If you can't say no
Lekker! Inderdaad beter dan Bruno.
If you can't say no
vrijdag 17 juli 2015 om 23:22
vrijdag 17 juli 2015 om 23:25
vrijdag 17 juli 2015 om 23:25
quote:KiaOraHoi schreef op 17 juli 2015 @ 23:17:
[...]
Doe eens een link dan.http://www.wieisdemol.com/
Die tekening die crumpy liet zien komt van de tekenaar op dit forum. Maar ik moet echt ff op zoek naar het topic... die man, denk ik, is volgens mij gestopt met tekeningen maken na een aantal jaren door prive omstandigheden. Maar de stijl is overduidelijk. Jammer, want hij kon van een afelvering gewoon eebn samenvatting maken in 1 tekening. Hij deed dat gewoon heel erg goed.
[...]
Doe eens een link dan.http://www.wieisdemol.com/
Die tekening die crumpy liet zien komt van de tekenaar op dit forum. Maar ik moet echt ff op zoek naar het topic... die man, denk ik, is volgens mij gestopt met tekeningen maken na een aantal jaren door prive omstandigheden. Maar de stijl is overduidelijk. Jammer, want hij kon van een afelvering gewoon eebn samenvatting maken in 1 tekening. Hij deed dat gewoon heel erg goed.