Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 22:13:

Haha het is niet echt een spel meer een soort virtuele wereld waar je alles kan dus ook trouwen, kinderen krijgen en elkaar batsen.Leuk . Lijkt me geinig om te doen!
Wij hebben die nieuwe Assassins Creed Rogue even opgezet.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 22:10:

[afbeelding]

Hee waar is iedereen? Zeker in het Popcorn topic wat ik net bij nieuwe topics spotte....Sexy Grumpy!
Hahaha dat shirt doet het m he!
Ik was echt een troll daar. Als ik dan een wijf lag te douwen veranderde ik snel in een gedrocht. Het was om me kapot te lachen whaha hoe vaak ik daar al niet compleet verrot ben gescholden OMG

quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 22:18:

Wij hebben die nieuwe Assassins Creed Rogue even opgezet.

Ik hou ervan om te kijken hoe manlief AssasinsCreed speelt maar zelf heb ik dus steeds ruzie met de controls op de niksboks.

Maar nu zit hij kwijlend te wachten tot de nieuwe Fallout. Terwijl we nog nieteens een xbox one hebben.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 22:21:

Ik was echt een troll daar. Als ik dan een wijf lag te douwen veranderde ik snel in een gedrocht. Het was om me kapot te lachen whaha hoe vaak ik daar al niet compleet verrot ben gescholden OMG

[afbeelding]Joh kappen nu! Ik glij nog van de bank af
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 22:22:

[...]

Ik hou ervan om te kijken hoe manlief AssasinsCreed speelt maar zelf heb ik dus steeds ruzie met de controls op de niksboks.

Maar nu zit hij kwijlend te wachten tot de nieuwe Fallout. Terwijl we nog nieteens een xbox one hebben.

Xbox is dan ook voor sukkeltjes.

PS all the way!
En ik kijk niet, ik game
Ik wil het wel gamen maar ik krijg het dan niet voor elkaar en dan wordt ik boos. Dus kijk ik. Dat is voor ons allebei beter. En als ik hier ooit een PS naar binnen sleep dan mag ik buiten gaan wonen.
Oh Door als we zo doorgaan in dat andere topic krijgen we waarschuwingen voor herhaaldelijk offtopic .
quote:KiaOraHoi schreef op 18 juli 2015 @ 22:28:

Oh Door als we zo doorgaan in dat andere topic krijgen we waarschuwingen voor herhaaldelijk offtopic .Kon het niet laten. Was een open doel.
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 22:30:

[...]

Kon het niet laten. Was een open doel.Ja een inkoppertje!
Ik zit daar alleen toe te kijken want ook al geven tig mensen negatieve comments, zodra ik 1 woord zeg al is het positief dan begint het hele gelazer weer. Kan je de klok op gelijk zetten.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 22:27:

Ik wil het wel gamen maar ik krijg het dan niet voor elkaar en dan wordt ik boos. Dus kijk ik. Dat is voor ons allebei beter. En als ik hier ooit een PS naar binnen sleep dan mag ik buiten gaan wonen.Gezellig met Kitler in het strafkamp.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 22:32:

Ik zit daar alleen toe te kijken want ook al geven tig mensen negatieve comments, zodra ik 1 woord zeg al is het positief dan begint het hele gelazer weer. Kan je de klok op gelijk zetten.Doen! Wij helpen je wel!

quote:KiaOraHoi schreef op 18 juli 2015 @ 22:32:

[...]

Gezellig met Kitler in het strafkamp.Ja of in de spinnen schuur bij Sjon en Sjanet. Wat was dat echt een vage plottwist aan dit topic gister zeg, ongelofelijk! Ik zat echt met verbazing op mijn stoel. Eigenlijk had ik zin op een gegeven moment om te zeggen "Jaaa dat ben ik inderdaad en ik plande een comeback maar nu jij er maar op doorgaat teken ik NOOIT MEER en hak ik mijn handen eraf want ik kan de druk niet meer aan."
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 22:34:

[...]

Ja of in de spinnen schuur bij Sjon en Sjanet. Wat was dat echt een vage plottwist aan dit topic gister zeg, ongelofelijk! Ik zat echt met verbazing op mijn stoel. Eigenlijk had ik zin op een gegeven moment om te zeggen "Jaaa dat ben ik inderdaad en ik plande een comeback maar nu jij er maar op doorgaat teken ik NOOIT MEER en hak ik mijn handen eraf want ik kan de druk niet meer aan."Ik heb haar bij wakkeren gezegd dat ze op moest houden met haar gezeik! En toen werd ze daar gelukkig stil. Daar liep ze te zeiken over de tinto's van Jonari en Marjo . Vervelend persoon, ik was hier nog te aardig geweest volgens mij.
Ik was gewoon helemaal flabbergasted. Ik dacht dat ik een hoop bullshit kan uitkramen maar goed er is altijd ergens een overtreffende trap.
Ja maar je hebt leuke bullshit (Grumpy) en je hebt nutteloze, vreemde, vage en beledigende bullshit zoals haar.
What can I say.... ik ben een internetgekkiemagneet!
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 22:44:

What can I say.... ik ben een internetgekkiemagneet!Klopt! Zie onderstaande .

Pief paf poef er is een Clint Eastwood film bezig.
Zwarte Allstars!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven