Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ooo ik hou van poezels met vlekkies Dorothy zo leuk katten zijn echt geweldige beesten !!!!
Weet dat de kleine een venijnig ding is, maar om nu allemaal weg te lopen? Neuh, dat vind ik een beetje te ver gaan...

quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 21:34:

Die laatste vind ik echt mooi. Op de bovenste vind ik dat ie te lief kijkt.

Op welke plek wil je 'm?Denk bovenbeen. Want anders worden mijn armen te kattig. Ik heb al een siamees op mijn bovenarm namelijk. En mijn andere arm is gereserveerd voor nerdstuff. (star trek of doctor who themed) maar ik wil nog zoveel. Helaas het geld er niet voor.
Ik heb nog foto's van de kleine toen ze 4 weken oud was. Nog een echt pluisballetje.
Kitler is ook ernstig als kitten
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 21:42:

Ik heb nog foto's van de kleine toen ze 4 weken oud was. Nog een echt pluisballetje.Kom maar door!!!!
Zo was het er, en zo niet meer.
Oh I'm so in love with Kitlers ears right now .
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 21:45:Die oren!
Kittens zijn zo schattig! Ik zag foto's van die van mij laatst, zo klein en pluizig kan het me bijna niet meer voorstellen.
Oh die kittenfoto's van jouw pluizenbol zijn echt té schattig Dorothy.

Zwijmel zwijmel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is dat de kleine een beeldmooie kat is, anders had ik dat kreng allang buiten gesmeten
Die kleine hebben we van de dag van haar geboorte. Verstoten door de moeder.

Op facebook hebben we een hele tijdlijn met haar foto's gemaakt. Ongelofelijk hoe snel zo'n ukkie groeit.

(En ongelofelijk als je die foto's ziet van haar eerste dag hier. Kleiner dan een dwerghamster)
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 21:48:

[...]

Die oren!

Het is daar echt meer oor dan kat. Ik vind ze nu nog steeds belachelijk groot en de kat vreemde proporties hebben. Maar er zijn dus nóg extremere Oosters Kortharen qua uiterlijk.

Zoals deze

het muziekje is ook geweldig
Ik heb haar ogen zien opengaan, haar oortjes zien openen, ik was het eerste wat dat kreng zag, ....

En nu denkt die dus echt dat ze een mens is, en ik haar moeder ben. Ja, ze loopt zelfs op 2 poten.
Bij mij is het meer dat ik zo van ze hou anders hadden ze bij mij ook een enkeltje buiten de deur gehad. Ik denk dat veel mensen mijn engelen geduld niet hadden gehad .

But I loves them .
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 21:53:

Ik heb haar ogen zien opengaan, haar oortjes zien openen, ik was het eerste wat dat kreng zag, ....

En nu denkt die dus echt dat ze een mens is, en ik haar moeder ben. Ja, ze loopt zelfs op 2 poten.Haha schattig!
Ik ben gek op onze Malle Miekes. Gestoorde beesten
Mijn man vraagt zich na het zien van dat zwarte beest aan dat riempje af of er dus mensen naar dit soort filmpjes kijken behalve ik. Dus toen ging ik nadenken over wat ik dus echt stompzinnige filmpjes vind.

Momenteel met stip op nummer 1

- mensen die hun 'bevalling' in de 3d wereld secondlife (niet te verwarren met SecondLove) in slecht gemonteerde filmpjes met verskrikkelijke muziekjes erachter op Youtube knallen.
Ik denk dat kattenfilmpjes echt nummer één zijn op YouTube. Heel veel mensen vinden dat geweldig!

Ja ieuw bevallingsfilmpjes. Kan de hele wereld naar je bebloede, behaarde en uitgescheurde doos kijken.
quote:KiaOraHoi schreef op 18 juli 2015 @ 22:04:

Ik denk dat kattenfilmpjes echt nummer één zijn op YouTube. Heel veel mensen vinden dat geweldig!

Ja ieuw bevallingsfilmpjes. Kan de hele wereld naar je bebloede, behaarde en uitgescheurde doos kijken.

In secondlife schat. Soort sims maar dan met echte mensen achter de avatars die alles bloedjetyfus serieus nemen. Inclusief de bevalling van een hoopje pixels.

Ik vond het een geweldig programma. Heb een mannelijke avatar die echt alle pixel punanis onderhand wel gehad heeft. Als die nog geen pixelplatjes heeft weet ik t ook niet meer.

Hee waar is iedereen? Zeker in het Popcorn topic wat ik net bij nieuwe topics spotte....
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 22:07:

[...]

In secondlife schat. Soort sims maar dan met echte mensen achter de avatars die alles bloedjetyfus serieus nemen. Inclusief de bevalling van een hoopje pixels.

Ik vond het een geweldig programma. Heb een mannelijke avatar die echt alle pixel punanis onderhand wel gehad heeft. Als die nog geen pixelplatjes heeft weet ik t ook niet meer.

Ok ik mag dan wel een nerd zijn maar geen gamenerd . Dat is wel duidelijk . Ik dacht dat je het echte werk bedoelde .

Vind meekijken trouwens wel leuk als iemand zit te spelen maar zelf bak ik er niets van.

Haha virtuele platjes
Haha het is niet echt een spel meer een soort virtuele wereld waar je alles kan dus ook trouwen, kinderen krijgen en elkaar batsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven