Kitlers
zaterdag 18 juli 2015 om 23:18
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 23:13:
Wat voor boeken lees je graag, Kia?
Psychologische thrillers op nummer 1, sommige waargebeurde verhalen, de klassiekers en harry potter . Eigenlijk alles behalve romantische komedies en doktersromannetjes. Oh ja en vakliteratuur natuurlijk .
En jij?
Wat voor boeken lees je graag, Kia?
Psychologische thrillers op nummer 1, sommige waargebeurde verhalen, de klassiekers en harry potter . Eigenlijk alles behalve romantische komedies en doktersromannetjes. Oh ja en vakliteratuur natuurlijk .
En jij?
zaterdag 18 juli 2015 om 23:21
Literatuur, met af een toe een afwisseling met literatuur.
Al ben ik nu dat Hitlerboek aan het lezen, en hoewel ik er vaak om moet lachen, durf ik het geen literatuur noemen (maar heb het nog niet uit, wie weet laat het einde me het boek anders zien).
Al ben ik nu dat Hitlerboek aan het lezen, en hoewel ik er vaak om moet lachen, durf ik het geen literatuur noemen (maar heb het nog niet uit, wie weet laat het einde me het boek anders zien).
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 18 juli 2015 om 23:43
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 23:41:
[...]
Aaa zo klote eten ze ook altijd jou en niet je lief?
Het zijn echt de klingons van Star Trek!
Ja! En ik vraag me echt af waarom. Hij zweet veel meer, is 1 grote suikerfabriek, ligt dichter tegen het raam,...
Maar nee, die krengen moeten mij altijd hebben
[...]
Aaa zo klote eten ze ook altijd jou en niet je lief?
Het zijn echt de klingons van Star Trek!
Ja! En ik vraag me echt af waarom. Hij zweet veel meer, is 1 grote suikerfabriek, ligt dichter tegen het raam,...
Maar nee, die krengen moeten mij altijd hebben
zaterdag 18 juli 2015 om 23:46
Welkom bij Door's muggen-genocide.
Al 4 platgemepte muggen, en eentje zo hard gemarteld met sigarettenrook dat die nu maar levenloos op tafel rondloopt (veilig onder een glas)
Muwhahahahahaha (dit is dus mijn mislukte poging tot een gemene lach)
Al 4 platgemepte muggen, en eentje zo hard gemarteld met sigarettenrook dat die nu maar levenloos op tafel rondloopt (veilig onder een glas)
Muwhahahahahaha (dit is dus mijn mislukte poging tot een gemene lach)
zaterdag 18 juli 2015 om 23:48
Bij mij worden het altijd mega grote bulten echt van die schijven onder mijn huid die altijd om de beurt gaan jeuken en ik begrijp nog steeds niet waarom 1 zo'n nietig klein kut beest maar liefst 6 verschillende gaten in mij moet prikken terwijl 1 miezerige bloed druppel al groter is dan zijn hele lijf.
zaterdag 18 juli 2015 om 23:49
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 23:48:
Bij mij worden het altijd mega grote bulten echt van die schijven onder mijn huid die altijd om de beurt gaan jeuken en ik begrijp nog steeds niet waarom 1 zo'n nietig klein kut beest maar liefst 6 verschillende gaten in mij moet prikken terwijl 1 miezerige bloed druppel al groter is dan zijn hele lijf.Eens! Heb nu al 14 muggenbeten (alle ruiten stonden open omdat het hier verschrikkelijk warm was).
Bij mij worden het altijd mega grote bulten echt van die schijven onder mijn huid die altijd om de beurt gaan jeuken en ik begrijp nog steeds niet waarom 1 zo'n nietig klein kut beest maar liefst 6 verschillende gaten in mij moet prikken terwijl 1 miezerige bloed druppel al groter is dan zijn hele lijf.Eens! Heb nu al 14 muggenbeten (alle ruiten stonden open omdat het hier verschrikkelijk warm was).
zaterdag 18 juli 2015 om 23:52
zaterdag 18 juli 2015 om 23:54
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 23:52:
O god dat stukje dat hij werkt bij de Wegenwacht (ben even het Vlaamse woord kwijt) iets in Zwijndrecht (ik neem aan dat er 2 zwijndrechten bestaan)
Waar staat u? In een straat.
Er staan BOOOOMEN in
En dan die nummerplaat. De veurste en den achtersten zijn gelijk. DAT KAN NIET GA NOGMAALS CHECKEN.Alex bij VAB
O god dat stukje dat hij werkt bij de Wegenwacht (ben even het Vlaamse woord kwijt) iets in Zwijndrecht (ik neem aan dat er 2 zwijndrechten bestaan)
Waar staat u? In een straat.
Er staan BOOOOMEN in
En dan die nummerplaat. De veurste en den achtersten zijn gelijk. DAT KAN NIET GA NOGMAALS CHECKEN.Alex bij VAB