Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:harry13 schreef op 19 juli 2015 @ 13:19:

[...]

Tsjah, en dan visueel ingesteld zijn.
quote:harry13 schreef op 19 juli 2015 @ 13:19:

[...]

Tsjah, en dan visueel ingesteld zijn.
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 13:13:

[...]

Zo had ik je al ingeschat

Zeg..nu je daar toch dronken ligt te wezen tussen mijn kreukels, kun je even die stinkende smetplek van talkpoeder voorzien? Ik kan er zelf namelijk niet bij Stop het Grump! Ik kom niet meer bij.
quote:Grobbekuiken schreef op 19 juli 2015 @ 13:20:

Lieve Grump, ik bedoel het alleen maar pamperend hoor, écht geen kritiek, maar misschien helpt het als je overgaat op quiches? Vanwege de groenten en zo? Sterkte hoor lieverd

En BW, je ziet toch dat Crumpy geholpen wil worden, vind je het nu echt nodig zo tekeer te gaan?! Hm?! Nou?! Hè?! Ttsss....

Eens.

Al die rotte reacties hier steeds!
quote:Grobbekuiken schreef op 19 juli 2015 @ 13:20:

Lieve Grump, ik bedoel het alleen maar pamperend hoor, écht geen kritiek, maar misschien helpt het als je overgaat op quiches? Vanwege de groenten en zo? Sterkte hoor lieverd

En BW, je ziet toch dat Crumpy geholpen wil worden, vind je het nu echt nodig zo tekeer te gaan?! Hm?! Nou?! Hè?! Ttsss....

Crumpy! Haaaahahaha ja das waar ik weet niet meer wie maar vaak lees ik inderdaad Crumpy

crumpy

1. A person who is feeling a combination of crabby and grumpy.

2. A person that is irritable to the point that it is written all over there face and is expressed in there body language.

3. A person that feels annoyed at every little thing, due to being a irritable person.

4. A person feeling annoyed by stupid people.

J: Hows it going?

B: Real crumpy day today!

J: What do you mean by crumpy?

B: I mean getting annoyed by stupid people!
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 13:24:

[...]

Stop het Grump! Ik kom niet meer bij.
In het kader van ouwe koeien uit de sloot halen. (ik ben nog aan het bijlezen).

Wat is er zo leuk aan Alex Agnew? Ik probeerde zijn show "The Legend Ends" te kijken en de eerste keer dat ik moest (glim)lachen was pas na 20 minuten: Waar blijft onze benefiet?

Ok, na Geert Hoste is het wel een verademing (een stuk grover) en hij heeft wel leuke ideeën maar ik ken leukere comedians.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
oef.... slim weer...

Nou ja, zó ver zat ik niet eens naast
Alex is een nerd die van hardrock houdt en een toffe ketting aan zijn broek doet. Hij is de mannelijke versie van mij en aangezien ik zo self centered als de pest ben moet ik hem dus wel leuk vinden. Hij maakt grappen over dingen die mij ook verbazen/irriteren/doen lachen/boeien en daardoor zit ik steeds op de bank te hikken van 'alsof ik het zelf gezegd zou kunnen hebben'.
quote:harry13 schreef op 19 juli 2015 @ 13:30:

In het kader van ouwe koeien uit de sloot halen. (ik ben nog aan het bijlezen).

Wat is er zo leuk aan Alex Agnew? Ik probeerde zijn show "The Legend Ends" te kijken en de eerste keer dat ik moest (glim)lachen was pas na 20 minuten: Waar blijft onze benefiet?

Ok, na Geert Hoste is het wel een verademing (een stuk grover) en hij heeft wel leuke ideeën maar ik ken leukere comedians.Wat is er niet leuk aan Alex? Luid, grof, oud stadsgenootje (ja Grump, Alex en ik gingen naar dezelfde winkels ),...
https://www.youtube.com/watch?v=OyZRAA9LD8w
Moet ik nu 30 pagina's teruglezen?
Het ding is ook een beetje dat ik dus onbewust grappen kan maken die minstens net zo leuk zijn en waarbij mensen van hun stoel rollen. Helaas kan ik er niet mijn werk van maken want zodra ik 'op commando' grappig moet doen komt er niks geinigs meer uit. Dat is net zo met mijn creativiteit. Zodra het 'moet' kan ik geen poppetje meer tekenen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 19 juli 2015 @ 13:35:

Moet ik nu 30 pagina's teruglezen? Ja dat moet. Allemaal gezellige clowns en fitties.
Of je zet m op meer reacties per pagina dan wat je nu hebt in je instellingen. Op mijn computer is dit topic nu 20 pagina's lang en bij jou?
Fitties? Oh.

Hier 39 pagina's.
En nu 20 pagina's.

Hoef ik er maar 8 ofzo bij te lezen.
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 13:36:

Of je zet m op meer reacties per pagina dan wat je nu hebt in je instellingen. Op mijn computer is dit topic nu 20 pagina's lang en bij jou?Bij mij 39.
quote:ikeaverslaafde schreef op 19 juli 2015 @ 13:38:

Fitties? Oh.

Hier 39 pagina's.

Tattou

en

The Return of Tattou
quote:ikeaverslaafde schreef op 19 juli 2015 @ 13:38:

En nu 20 pagina's.

Hoef ik er maar 8 ofzo bij te lezen.Ja dat valt dan weer mee he!
Ik heb geen katten overigens. (Maar kan soms wel kattig zijn, als ik mijn best doe. Mag dat ook?)
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 13:33:

[...]

Wat is er niet leuk aan Alex? Nou, wat ik zeg. De eerste 20 minuten van die show is idd vooral grof en luid maar ik moest er niet om lachen.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:ikeaverslaafde schreef op 19 juli 2015 @ 13:42:

Ik heb geen katten overigens. (Maar kan soms wel kattig zijn, als ik mijn best doe. Mag dat ook?)Tuurlijk dan adopteren we je als huiskat als Door het o.k vind. Je mag mijn pyjama wel lenen dan lijk je ook op een kat.
https://www.youtube.com/watch?v=unsl4hlO8Fc

Dit is het lange stuk. Veel beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven