Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Potverdorie! Die rooie heeft mijn plantenbak weer eens uitgegraven .
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:28:

Oeee je kan ook voor je peuter of kleuter een mini draagdoekje kopen zodat ze haar knuffel kan dragen nét als mama Je hebt toch ook mini kinderwagens en maxi cosi's waarom zou een draagdoek anders zijn .

Heel dichtbij, om van te houden

Elk lachje en huiltje, natuurlijk vertrouwen
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 11:28:

Potverdorie! Die rooie heeft mijn plantenbak weer eens uitgegraven .Ik heb wel één levende plant in huis staan, die laten ze met "rust" op wat tandjes in de blaadjes na. Heel snel geleerd dat het niet samen gaat.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:30:

quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 11:30:

[...]

Ik heb wel één levende plant in huis staan, die laten ze met "rust" op wat tandjes in de blaadjes na. Heel snel geleerd dat het niet samen gaat.Ik word gewoon gestraft voor het feit dat ze lekker op balkon mogen !
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:30:

quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 11:29:

[...]

Je hebt toch ook mini kinderwagens en maxi cosi's waarom zou een draagdoek anders zijn .

Daar heb je wel een punt hahahaha.

Maar goed ik sta paf om mijn kinderwens eigenlijk. Want ik heb nooit met poppen gespeeld, ik weigerde op te passen en ik vind alle babies dus om Hans Teeuwen te quoten lijken op een gesmolten E.T.

En toen stond ik de was in de machine te stoppen op zolder en lag er half uit een doos een foto waarop mijn man zijn pasgeboren zoontje in zijn grote armen had. En ineens.... RAMMEL DE BAMMEL dus ik boos een vriendin bellen van "Neeeeee de HUFTER #!%!$! ik wil een kind met hem. Kom me SLAAN".
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 11:31:

[...]

Ik word gewoon gestraft voor het feit dat ze lekker op balkon mogen !Wat een rotzak!!!!
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 11:31:

[...]

Ik word gewoon gestraft voor het feit dat ze lekker op balkon mogen !Privileges intrekken per direct! Dat zal ze leren .
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:32:

[...]

En ineens.... RAMMEL DE BAMMEL dus ik boos een vriendin bellen van "Neeeeee de HUFTER #!%!$! ik wil een kind met hem. Kom me SLAAN". herkenbaar gevoel.
Handig om te weten:Natuurlijk is je doel om je eigen kindje te gaan dragen. Het is dan ook prettig als hij/zij aanwezig is.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:36:Handig om te weten:?Natuurlijk is je doel om je eigen kindje te gaan dragen. Het is dan ook prettig als hij/zij aanwezig is.
Ik voel me normaliter een Redbulletje. Op verjaardagen mijd ik zwangeren en moeders als de plaag want echt ik kan het niet opbrengen om een avond naar verhalen over tepelkloven en het beste spuugdoekje te luisteren of de structuur van de poep.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 11:28:

Potverdorie! Die rooie heeft mijn plantenbak weer eens uitgegraven .

Pak hem/haar in dat zal hem/haar leren.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 20 juli 2015 @ 11:38:

[...]

Pak hem/haar in dat zal hem/haar leren.

[afbeelding]

Whaaaa charlotte dat moet ik kopen!!!!
Kennen jullie trouwens de Roomba kat?
Lekkere omslag dus ! Ik niet hoor, ik word een stiekeme *kijkeensnaarmijnwondertje* mamma. Ik beloof wel dat ik dat tzt enkel in mijn gedachten zal doen of me aanmeld op babybrabbel .

Ik rammel al jaren. Ik schrijf niet meer mee in het wachten topic omdat ik te frustie werd van al die *ik moet nog 4 maandjes wachten* huilies. (<-- dit is gemeen. Ik weet het .)

Ik merk wel dat ik de kriebels krijg van de gedachte nu al mijn vrijheid kwijt te zijn. Ik verwacht dus ook veul minder te rammelen als de gyn me straks belt met het goede nieuws .
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:39:

Kennen jullie trouwens de Roomba kat?Nee. Plaatje?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:37:

Ik voel me normaliter een Redbulletje. Op verjaardagen mijd ik zwangeren en moeders als de plaag want echt ik kan het niet opbrengen om een avond naar verhalen over tepelkloven en het beste spuugdoekje te luisteren of de structuur van de poep.

Dat niet alleen maar ik krijg altijd ongevraagd een kind op schoot gedrukt, want je bent zo lief voor kinderen. Rot op ik wil jouw kind niet vasthouden. Ik wil...

Ik ga meestal tussen mensen zitten die wat leuks te zeggen hebben en geen kinderen aan je opdringen of bij de mannen .
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:39:

Kennen jullie trouwens de Roomba kat?Ja die is leuk!
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 11:42:

[...]

Dat niet alleen maar ik krijg altijd ongevraagd een kind op schoot gedrukt, want je bent zo lief voor kinderen. Rot op ik wil jouw kind niet vasthouden. Ik wil...

Ik ga meestal tussen mensen zitten die wat leuks te zeggen hebben en geen kinderen aan je opdringen of bij de mannen .Ik ga nooit naar kraamvisites omdat ik als vrouw dan altijd de lul ben want ze kijken je heel dom aan als je de baby niet vast wil houden. Een beetje zoals de South Park koeien die ik al eerder in dit topic plakte.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 11:41:

Lekkere omslag dus ! Ik niet hoor, ik word een stiekeme *kijkeensnaarmijnwondertje* mamma. Ik beloof wel dat ik dat tzt enkel in mijn gedachten zal doen of me aanmeld op babybrabbel .

Ik rammel al jaren. Ik schrijf niet meer mee in het wachten topic omdat ik te frustie werd van al die *ik moet nog 4 maandjes wachten* huilies. (<-- dit is gemeen. Ik weet het .) Niet gemeen gewoon eerlijk. Ik trek dat ook niet hoor.

Ik merk wel dat ik de kriebels krijg van de gedachte nu al mijn vrijheid kwijt te zijn. Ik verwacht dus ook veul minder te rammelen als de gyn me straks belt met het goede nieuws .
ROOMBA CAT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven