Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 13:45:

[afbeelding]

Vooral dat die staart geshowed wordt
Hahaha dat pak!
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 16:47:

[afbeelding]

De derde van rechts, voorste rij, is my favorite!Ze zijn leuk!
Ik heb even jullie hulp nodig. Ons huis is in 50s stijl maar ik heb nu een groene muur waar ik behang op wil. Ik twijfel tussen de wat rustigere lichtgrijs

En de wat apartere donkere met kleurtjes die terugkomen in de meubels (veel bruin en zwart hier en onze rolgordijnen zijn grijs) maar die is wel wat meer 'in your face'

Om een idee te geven van mijn interieur:

Je ziet hier achter de plant het lichtgroene wat er nu op zit en links het grijze rolgordijn.
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 14:09:

[...]

Ik heb ook wel trekjes ervan hoor...maar nooit ernstig genoeg en op een gegeven moment heb ik er altijd wel een dag tussenzitten waarop ik ineens de balen ervan heb en een heleboel wegkieper.

Maar nu dus weer een discussiepunt met manlief.

Want wij hebben zo'n plastic ding waar je limo en ijs in kan doen met een kraantje aan de onderkant. Ik gister zo intelligent geweest om er heet water in te doen om ijsthee te maken. Dus nu is dat ding kromgetrokken en vervormd. Maar hij doet het gewoon nog prima, blijft rechtop staan als je hem op het aanrecht zet. Kraantje doet het ook nog. Manlief heeft hem nu bij het oud plastic gegooid en ik vind dat dus nergens op slaan. Want waarom iets wat nog functioneert weggooien omdat het lelijk is geworden?

Scheiden

Normaal is het andersom....Vrouwen kopen sneller een nieuwe en mannen zijn praktischer. Inderdaad zo van: hij doet het toch nog.

Conclusie, jij bent een man en dus het mannetjes in de relatie en je man de vrouw
Ik heb overigens ook al gedacht aan lichtgrijs en dan twee banen donkergrijs waar de TV komt en dan weer verder met de lichte maar dan moet ik de TV daar altijd laten staan. De muur is ongeveer 6 meter lang dus op zich een aardig stukkie.
Alle reacties Link kopieren
bedoel je zoiets Enora?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh my goood! Ja Rosanna! Exact dat! Die zijn zo mooi! Heb ze wel eens bij cliënten gezien, maar helaas nog nooit een kopje van dat setje tegen gekomen op een rommelmarkt.
Die kopjes zijn gaaf!
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 14:10:

Ik dicht snel emoties aan voorwerpen toe. Dan vind ik het zielig om iets weg te gooien want waar heeft het aan verdiend om afgedankt te worden. Dat soort leipe shit.

(*&#^&$()@*($

Dat heeft een naam, maar f*ucking Google geeft niet wat ik zoek.
Grump, als je het gordijn omhoog hebt, hoeveel lichtinval heb je dan? Indien veel: de donkere. Indien medium of weinig: de lichte.
Waar zijn de linkjes Grump?
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 14:10:

Ik dicht snel emoties aan voorwerpen toe. Dan vind ik het zielig om iets weg te gooien want waar heeft het aan verdiend om afgedankt te worden. Dat soort leipe shit.Herkenbaar!
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 16:53:

Ik heb overigens ook al gedacht aan lichtgrijs en dan twee banen donkergrijs waar de TV komt en dan weer verder met de lichte maar dan moet ik de TV daar altijd laten staan. De muur is ongeveer 6 meter lang dus op zich een aardig stukkie.Ik zou denk ik toch voor de lichtgrijze gaan. Geeft denk ik meer ruimte, ook omdat je vloer en meubels al vrij donker zijn.
quote:ikeaverslaafde schreef op 19 juli 2015 @ 14:18:

[...]

Wat een domme vraag aan iemand met mijn nick. Haha, je bent ook aan het bijlezen
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 14:23:

[...]

Ja en zijn er nog meer dingen die ik absoluut moet proberen als ik voor 24 uur een piemel had? Neuken en aftrekken zijn uiteraard inkoppertjes maar verders?Hoe ver je ermee kan plassen.
Veel lichtinval want over de gehele achtergevel zitten ramen op de boekenkast na en aan de andere kant zit ons keukenraam (doorzon woning) De overige muren worden allemaal wit.

De donkere vind ik wat aparter, meer een statement. Wil er dan zilverkleurige ouderwetse lijsten ophangen met daarin o.a. onze trouwfoto en foto's van de kinderen. De lichte is wat saaier en rustiger maar ook wel weer zo van tsja grijs. Iedereen heeft al een grijs huis tegenwoordig dan ontbreekt alleen het steigerhouten meubilair nog.
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 17:00:

[...]

Haha, je bent ook aan het bijlezen Kan nu weer opnieuw beginnen zeker.
Stijgerhouten?
En lichte banen , twee donkere en de rest weer licht en dan op die donkere banen de TV hangen en de foto's?
Ik heb ook zitten denken om een soort schouw te maken dus een stuk zo breed als 2 banen iets de kamer in te laten komen en dan de TV op te hangen en alle stekkers weg te werken hierachter. Jaja altijd klusprojecten aan het verzinnen
quote:harry13 schreef op 19 juli 2015 @ 14:56:

[...]

Kijken wie zo ver of zo hoog mogelijk kan plassen.

Maar soms gaat het anders dan je denkt.

http://bullesdhiver.free. ... amster-jovial-08-0800.jpg
Indien veel licht en verder veel witte muren kun je best voor die donkere gaan. De lichte is meer mijn eigen stijl, maar ik houd ook wel van saai . Alhoewel ik dat printje er op perfect in balans vind.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 17:03:

En lichte banen , twee donkere en de rest weer licht en dan op die donkere banen de TV hangen en de foto's?Leuk idee, maar wellicht wat druk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven