klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
Beste forummers,

graag willen je op de hoogte stellen van het feit dat over enkele minuten het forum voor een kwartiertje offline zal zijn. Dit omdat er extra capaciteit zal worden toegevoegd.

Vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mooi. Hopen dat het dan vanavond wat beter is. Bedankt voor de aankondiging!
quote:ModeratorViva schreef op 07 februari 2013 @ 16:35:

Beste forummers,

graag willen je op de hoogte stellen van het feit dat over enkele minuten het forum voor een kwartiertje offline zal zijn. Dit omdat er extra capaciteit zal worden toegevoegd.

Vriendelijke groet,

Moderatorteam VivaIk ben er nog. Duurt lang, die enkele minuten
Hihi wou hier gaan klagen en bij het klikken op de link krijg ik weer een offline melding. De ironie .
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
Beste Forummers,

Een laatste update; Gedurende de avond en begin van de nacht zullen de nieuwe aanpassingen worden bijgesteld wat down time tot gevolg kan hebben. Morgen zullen we hier profijt van hebben.

Bedankt voor jullie geduld.

Met Vriendelijke Groet,

Moderatorteam Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Echt he. Waarom moet dat 's avonds? Als het hier spits is?

Ik begrijp dat dus echt niet...
vanavond weer bal dus?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ModeratorViva schreef op 07 februari 2013 @ 19:24:

Beste Forummers,

Een laatste update; Gedurende de avond en begin van de nacht zullen de nieuwe aanpassingen worden bijgesteld wat down time tot gevolg kan hebben. Morgen zullen we hier profijt van hebben.

Met Vriendelijke Groet,

Moderatorteam VivaMochten jullie het om welke reden dan ook eigen berichten morgen na willen (of moeten) lezen, bij deze.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
graag vanaf een uurtje of 1 vannacht, dan liggen de meesten wel te bedde. Weinig mensen die er last van hebben.
Tjongejonge, moet ik echt dat hele boek gaan uitlezen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 07 februari 2013 @ 19:26:

Echt he. Waarom moet dat 's avonds? Als het hier spits is?

Ik begrijp dat dus echt niet...Omdat eea aan de werkelijkheid moet worden aangepast en je pas weet hoe je aanpassingen zich gedragen als ze daadwerkelijk met die werkelijkheid (spits) geconfronteerd worden.
quote:SpringDing schreef op 06 februari 2013 @ 22:39:

Geen idee DollyParton, ik vond 'm op Pinterest. Leuk he?! kijk dan even hier: www.cat-bounce.com
Op de App kan ik de 3 mod-topics niet openen, wel andere topics
Je bent zelf een theepot
Eh, bij mij gaat het forum nu retesnel. Had eigenlijk wel wat positieve reacties verwacht hier over. Of ben ik de enige?
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 07 februari 2013 @ 22:05:

Eh, bij mij gaat het forum nu retesnel. Had eigenlijk wel wat positieve reacties verwacht hier over. Of ben ik de enige?Nee hier is het ook heel snel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Net als met mijn eigen gevoelens, durf het nauwelijks te zeggen als het goed gaat want straks heb ik te vroeg gejuicht. Maarrrrr het gaat idd beter nu! Houden zo!!!!
Optimist tot in de kist!
Hee, hier ook prima. Ik lees dat er voor vanavond storingen aangekondigd zijn, maar die zijn er duidelijk nog niet, of de aanpassingen hebben effect
Of door de aankondiging zijn zoveel mensen weggebleven dat het nu wél werkt
Wonderlijk
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is inmiddels morgen en ben er al drie keer afgeknikkerd, een keer onderhoudsmelding en twee keer verbinding verbroken.
Wat valt de prime time vroeg vandaag!
Mobiel word ik er ook steeds uitgegooid. Beter heeft dat nieuwe forum een automatische koffie zet functie.
Gisteravond werkte het bij mij nog wat trager dan normaal, maar verder geen vreemde meldingen gehad.

Mobiel heb ik het nog niet geprobeerd.
Kunnen jullie voor vanavond tijdens "the voize" in ieder geval even een extra aggregaat van Meds lenen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ModeratorViva schreef op 07 februari 2013 @ 19:24:

Beste Forummers,

Met Vriendelijke Groet,

Moderatorteam VivaJa dat merken we hoor..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven