Kleding over, wat ermee doen?
donderdag 21 januari 2016 om 14:00
Hoi Dames,
Misschien een rare vraag, maar heeft een van jullie een idee? Ik heb eigenlijk heel veel kleding die ik niet meer aantrek en die er echt nog mooi uitziet. Ik zou er graag iemand blij mee willen maken, maar hoe geen idee hoe ik dat kan doen.
Het gaat bijvoorbeeld om kleding die voor een kantoorfunctie/representatieve functie goed kan en sommige stukken zijn nauwelijks gedragen, maar ook stukken die bijvoorbeeld voor wat oudere meiden misschien wel leuk zijn. Dit geldt ook voor een aantal mooie leren tassen.
Bedankt voor het meedenken!
Misschien een rare vraag, maar heeft een van jullie een idee? Ik heb eigenlijk heel veel kleding die ik niet meer aantrek en die er echt nog mooi uitziet. Ik zou er graag iemand blij mee willen maken, maar hoe geen idee hoe ik dat kan doen.
Het gaat bijvoorbeeld om kleding die voor een kantoorfunctie/representatieve functie goed kan en sommige stukken zijn nauwelijks gedragen, maar ook stukken die bijvoorbeeld voor wat oudere meiden misschien wel leuk zijn. Dit geldt ook voor een aantal mooie leren tassen.
Bedankt voor het meedenken!
donderdag 21 januari 2016 om 14:08
donderdag 21 januari 2016 om 14:09
donderdag 21 januari 2016 om 14:16
Ik wil mij best opwerpen als adoptie-adres voor leren tassen hoor
Maar zonder gekheid;
Kledingbank inderdaad? Weggeeftopic hier op Viva?
En anders beheer ik een Facebookgroep voor mensen die een maagverkleining ondergaan hebben en dus heel veel nieuwe kleding moeten kopen. Daar neerzetten mag ook altijd, komt ook erg goed terecht
Maar zonder gekheid;
Kledingbank inderdaad? Weggeeftopic hier op Viva?
En anders beheer ik een Facebookgroep voor mensen die een maagverkleining ondergaan hebben en dus heel veel nieuwe kleding moeten kopen. Daar neerzetten mag ook altijd, komt ook erg goed terecht
668, the neighbour of the Beast
donderdag 21 januari 2016 om 14:50
In Den Bosch is ook een kleding punt voor mensen met een uitkering. Als ze een sollicitatiegesprek hebben kunnen ze daar representatieve kleding komen passen en ik geloof lenen, of anders tegen een kleine bijdrage kopen.
Misschien is dat wat, of hebben ze dat in je eigen woonplaats ook?
Lief van je dat je een goede bestemming zoekt voor je kleding!
Misschien is dat wat, of hebben ze dat in je eigen woonplaats ook?
Lief van je dat je een goede bestemming zoekt voor je kleding!
donderdag 21 januari 2016 om 16:02
Stichting Packmee. Stuur je het gratis naar toe. Wordt verkocht en de opbrengst gaat naar kika. http://www.packmee.nl