Klein schoonmoeder cadeautje; tips?!?!?!

06-09-2012 10:10 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond gaan we op verjaardag bij schoonmoeder en ik heb wel een cadeautje gekocht, maar er moet eigenlijk nog wel wat bij.



Spul voor in bad zal ze genoeg krijgen denk ik

Bos bloemen doet de hele halve straat samen dus ook geen succes

Via haar werk krijgt ze bijna elke week iets van chocola dus dat hebben ze ook in overvloed



Het 1e cadeau had ze om gevraagd, dat was 15 euro

Ik wil er nog iets bijkopen van max. 10 euro



Winkels waar ik naar toe kan: hema, action, kruidvat, bruna en supermarkt



Alvast bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Een cactus?



Zonder dollen: waarom moet het per sé aangevuld worden tot een bepaald bedrag?

En doe anders een leuk tijdschrift ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Een goed (luister)boek. Theepakketje.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je nu gekocht dan?



Misschien een tijdschrift erbij, leuke glossy ofzo.

Fles wijn
Alle reacties Link kopieren
lavendelzakjes!
Alle reacties Link kopieren
Als ze al zoveel bloemen krijgt is een theeboeket misschien leuk. Bij onz verkopen ze ze bij de wereldwinkel en bij de banketbakker.

http://www.wereldwinkelni ... iedingen/theeboeket-k.bmp
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu oordopjes voor mp3 speler gekocht dus niet echt een 'hier wordt ze blij van' cadeau.. Overigens vroeg ze er wel zelf om dus zij vind het waarschijnlijk wel heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:apatura schreef op 06 september 2012 @ 10:16:

Als ze al zoveel bloemen krijgt is een theeboeket misschien leuk. Bij onz verkopen ze ze bij de wereldwinkel en bij de banketbakker.

http://www.wereldwinkelni ... iedingen/theeboeket-k.bmp





Wat een leuk idee! Helaas drinkt ze alleen maar gewone thee..



Ze krijgt wekelijks tijdschriften van haar ouders zoals libelle en heeft zelf ook een abonnement op een ander tijdschrift
Misschien iets van een tijdschriftenbon of boekenbon oid?
Ik zou gaan voor een boek.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop meestal iets in zo'n "dagbestedingswinkel" van Novo. Die zijn vast wel in de buurt, eventueel onder andere namen.





http://www.novo.nl/etalage/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Zo'n rolding voor de oordopjes zodat ze niet in de knoop raken?



Anders misschien muziek voor de mp3 speler of een iTunes cadeaukaart zodat ze zelf kan downloaden?



Een hoesje voor haar speler.





Heeft ze verder nog hobby's?
Alle reacties Link kopieren
Boekenbon
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Een leuk kookboek bij Bruna of bij AH. Ik heb voor mijn verjaardag van een vriendin het kookboek Delicious gekregen, ik was er zeer blij mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxxgirl2 schreef op 06 september 2012 @ 10:18:

[...]





Wat een leuk idee! Helaas drinkt ze alleen maar gewone thee..



Ze krijgt wekelijks tijdschriften van haar ouders zoals libelle en heeft zelf ook een abonnement op een ander tijdschriften deze?

http://www.wwbr.nl/wp-content/uploads/t ... boeket.jpg



Da's met zwarte thee, chocola en koffie.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Koop zelf iets van lekkere bodylotion, douche-gel, deodorant en lekkere snoepjes en maak daar een pakketje van.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is er een Dr Fish is de buurt? om daar een bon voor te geven? Heb ik mijn schoonmoeder ook gegeven en die vond het een hele belevenis! Werd uitgebreid op elk feestje vertelt. ik had hem toen voor ¤12,50 ( je hebt ook soort van dr Fishen)
Alle reacties Link kopieren
Wat ik al in het eerste bericht schreef: waarom 'moet' het bedrag nog met een tientje worden aangevuld en 'moet' je nu op zoek naar een iets voor dat bedrag?

Je hebt nu een cadeau gekocht waar zij om heeft gevraagd en wat ze graag wil hebben. Wat is er mis mee om het daarbij te houden?



Een volgende keer komt ze misschien met een duurder cadeau, en daar maak je je dan ook niet druk om.



*datgedoemetcadeautjesookaltijd*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind theebloemen (ook wel blooming of flowering tea) een leuk en orgineel cadeautje (nu kent nog niet iedereen ze, dus geef je een keer wat anders)

Kan je wel al op veel plekken krijgen.

(dat is dus geen theeboeket, maar een balletje die je in heet water in een theekan gooit en waar een mooie bloem uitkomt. De thee kan je drinken, en de bloem kan je later op een vaasj zetten)
Alle reacties Link kopieren
ik persoonlijk vind alle cadeautjes met thee enorm k#t, maarja mijn persoonlijke mening.

Zou eerder een mandje doen met paar kaarsen, hapje en tijdschrift o.i.d. of een leuk boek, sjaal, bloemetje, plant met pot etc etc
anoniem_56819 wijzigde dit bericht op 06-09-2012 11:43
Reden: oo foutje
% gewijzigd
quote:plukjepulk schreef op 06 september 2012 @ 11:29:

Ik vind theebloemen (ook wel blooming of flowering tea) een leuk en orgineel cadeautje (nu kent nog niet iedereen ze, dus geef je een keer wat anders)

Kan je wel al op veel plekken krijgen.

(dat is dus geen theeboeket, maar een balletje die je in heet water in een theekan gooit en waar een mooie bloem uitkomt. De thee kan je drinken, en de bloem kan je later op een vaasj zetten)Eigenlijk is dat alleen leuk als je een doorzichtige glazen theepot hebt.
Alle reacties Link kopieren
een vaas voor al die bloemen, of een bonbonnière voor al die chocolaatjes. Of een fotolijstje met een recente foto van jullie gezin.
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste schoonmoedercadeautje bestond uit een geverfde ruwhouten lat, waar een papierklem op vast was getimmerd.

(de dagbesteding maakt zulke gevallen).



Ik heb een verse schoolfoto van Snoezekind onder de papierklem gestoken en ingepakt met doorzichtig cellofoon en een heleboel versierlintjes.



Ideaal schoonmoedercadeautje.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven