Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
wordt vervolgdt.....hahahahahahaha t was vroeg hoor sullen wei maar segge :-))))))

Maar het was vreselijk, hij had eerst geen goede naald, en kon het niet er niet doorkrijgen. ED2 viel bijna flauw. EM moest bij haar blijven omdat hij er beter tegen kan. Uiteindelijk ging het goed, (andere naald)maar ze heeft wel gegild. EM heeft er wel wat van gezegd hoor dit kan toch niet.
*Grinn* Eef!

Mn auto is klaar,ein-de-lijk. Vergeet die pannekoek te zeggen hoeveel het precies kost....dus ik ga m morgen halen,in de avond.Ze leggen dan de sleutels bij het bijbehorende pompstation neer.

Het is op zich een goeie garage maar het contact is moeilijk

Zo nog even vergaderen,echt zin in ( niet dus...)

Echt slordig Eef,van die naald enzo.Bij mij zat ie in 1x.

Later ben ik nog eens teruggeweest,ik had bij een sieradenwinkeltje nieuwe gekocht maar kreeg ze er met geen mogelijkheid in.Ondanks dat ze niet daar gekocht waren heeft ie toch geholpen,erg aardig.
Vervelend Eef, dat de piercing niet zo fijn ging.

Mooi dat je auto nu wel klaar is, Luni. Word je nog lastig gevallen door de tegenpartij?

Maarreh, blaim? Moet dat niet blame zijn?

Paas was leuk, zondag bij mijn ouders geweest, daar lekker gegeten. Werd wel wat later dan we gedacht hadden en JD wilde in de auto niet slapen, die sliep dus pas om 22 uur. Maandag bij schoonouders geweest, eieren gezocht en een cache gedaan in het bos vlakbij hun huis. 's Avonds lekker Chinees gehaald.

Verder druk met voorbereidingen voor JD's feestje vast (17e), net taarten besteld bij de Hema. En ben bezig met de traktaties, vrijdag trakteert ze op het kdv.
Goeiemorgen

Staat er toch!

Nee,ik word niet meer lastiggevallen,tot zover...
Shit, ik had moeten quoten...
hoi hoi Luni haar totootje is klaar! En dan straks de verrassing wat t gaat kosten hoop dat t meevalt.

JD straks ook alweer jarig, wat gaat het snel! En dan nog mooi weer erbij en t feestje is compleet.

Vandaag lekker gesport, ik heb de nieuwe loopband geprobeerd, nou ga toch maar weer op de vertrouwde "oude". Verder hebben we nog even naar verf gekeken, want al hebben we het pas gedaan (2 jaar) de kamer heeft toch weer een likje nodig. Dat is het vervelende van wit/creme je ziet alles!

Zo nu nog van t zonnetje genieten.

Lekker Eef,wij gaan vanavond een rondje meer wandelen na het eten.Tenminste... als ik die ' ouwe' mee krijg
Ik heb m terug!! Heerlijk
Fijn Luni!

Maarre...wat had je nou gepost?

Hee Juultje, lekker dat je het fijn hebt gehad met de Paas.

Leuk de voorbereiding voor volg. week! Ik had ook Hema taart. Die ballonnen zijn ook goehoed! Die hebben het wel 7 mnd. volgehouden!!

Ben geknakt, te druk geweest en gebroken nachten. Misschien helpt het als ik straks wat ga doen..?
Mn posts staan toch hieronder? Of boven

Wij hebben hier op het werk bijna altijd Hema taart,lekker!!!

Ik heb trouwens eergisteren de stoute schoenen aangetrokken en de sportschool gebeld, ik had nog niets vernomen na mn opzegging. Ik kan per volgende maand weg en die man is nooit meer geweest.De bedrijfsleider is ontslagen,ook vanwege het nalatige gedrag in mijn geval,maar ook vanwege andere dingen.

Maar ik ga toch niet terug

ff spieken...er is echt niemand
Boe!

(JZ ligt helemaal dubbel als ik dat doe...)
Gelukkig Luni, ondanks dat je niet meer terug wil, geeft het toch een goed gevoel, ze hebben toch wat gedaan.

Ik ben van de week bij de fysio geweest, en heb gezegd dat ik mijn hand nog niet optimaal kan gebruiken en nog veel pijn heb. Ze vond het niet normaal, dus ze heeft voor mij gelijk een afspraak bij de chirurg gemaakt. Nog even afwachten....

Vandaag spannend bij Xfactor, blijven de Badboyz erin??????
Luni waar haal je die leuke smileys, vandaan????
Deze Eef?

of deze??

Misschien bedoel je deze?

Jaaaaaaaaahhhhhhhh ennnnnnn hoe kom ik er aan?????

of moet ik verder kijken dan mijn neus lang is??? (En ik heb al zo'n kleine neus)
Deels van hyves en deels van het " nieuwe smiley" topic
Hallo,

Lijkt me leuk om met een kletsgroepje (kletstopic) mee te schrijven.

Ben ik hier welkom?
Ja,natuurlijk! Leuk

We zijn alleen niet zo actief als vroeger,als dat je niet deert...welkom
Hi CN25 Natuurlijk ben je welkom!! Namens ons kletsgroepje wens ik je van harte welkom :-))

Waar praten jullie hier zoal over?
Dus je kan de smileys van hyves ook hier gebruiken mmm..ok thxxxx laiverd.

Oh ja iedereen kijken vanavond he x-factor en stemmen op badboyz!!!!!

hahahaha natuurlijk als je wil kijken, misschien ga je gewoon bankhangen en een leuk dvd-je kijken maar als je gaat kijken...
x-factor is dat weer bezig...

Hmm denk dat mijn vriend toch liever Top Gear kijkt, haha

En dat vind ik stiekum zelf ook leuk.
Eigenlijk over alles, maakt niet uit wat. Een beetje waar je ook over praat met je vriendinnen. Wat je maar kwijt wil. We hebben altijd wel wat te kletsen.

En het is altijd leuk om "nieuwe"gezichten hier te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven